תנופת פיתוח בקצרין

תושבי קצרין עדים בחודשים האחרונים לתנופת פיתוח בעיר. בימים אלה, מרחיבים את המרכז המסחרי “איתן” ונבנה חניון חדש לאוטובוסים. רובעים 12 ו13  בשלבי תכנון


מרכז “איתן”

לקצרין שני מרכזי עסקים ראשיים: קניון “לב קצרין” ומרכז “איתן”. מיקומם של שני האתרים זה בקרבת זה מקל על קהל הקונים וציבור היוצאים לבילוי. לאחרונה, נוצרה דרישה לשטח משרדים נוסף והוחלט על הרחבת מרכז “איתן” והוספת קומה נוספת, באגפו המערבי. הצורך בהוספת שטחים מעיד, ללא ספק, על גידולה והתפתחותה של קצרין.

“מדובר בהוספת 260 מטר רבועים, אשר יוקדשו למשרדים בלבד”, אומר מהנדס המועצה המקומית קצרין, מנחם אריה, בראיון ל”שישי בגולן”. “הפרויקט מוקם על ידי החברה הכלכלית לפיתוח הגולן, בעלות כוללת של כ2.5 מיליון ש”ח. שטחי המשרדים מיועדים להשכרה בלבד, אך טרם נקבע המחיר למטר רבוע. הבנייה אמורה להסתיים בחודש נובמבר הקרוב”.

קומת המשרדים החדשה תביא תועלת גם לשאר מבקרי המרכז, אשר יוכלו ליהנות ממעלית חדשה, שתספק גישה קלה אל הקומה השנייה של החלק המסחרי במרכז, לכל דורש. כמו כן, פתיחתם של המשרדים תביא קהל קונים נוסף אל מרכז “איתן” וצפוי גם גידול במספר האנשים הנהנים ממגוון המסעדות והשירותים הניתנים במקום.

את קומת המשרדים תכננה האדריכלית נינה קפיטונוב, אשר הייתה מופקדת בעבר על תכנון מבנה ה”תותיה” הסמוך, על ההרחבה מעל אגפו הדרומי של מרכז “איתן” ותהיה בעתיד אחראית להרחבה מעל בית המרקחת וחנות “עמר” במרכז.

חניון האוטובוסים

רבים מתושבי קצרין היו סבורים שעבודות הפיתוח ליד הקניון נועדו להכשיר תחנת אוטובוסים חדשה עבור היישוב. מהנדס המועצה, מנחם אריה, הסביר ל”שישי בגולן” שלא בכך מדובר. “מדובר בתחנת ויסות לאוטובוסים. קווים רבים עוברים דרך קצרין מנקודות יציאה שונות בארץ ובאזור ונחוץ היה מקום בו יוכלו האוטובוסים לעצור, על מנת לאפשר לנהגים להתרענן. עד היום, היו הנהגים חונים איפשהו ברחוב, והדבר גרם לקשיי תנועה. שימוש נוסף לתחנת הוויסות יהיה חניית לילה. עלפי חוק, אסור לנהג להשאיר את האוטובוס חונה ברחוב, מטעמי ביטחון ובטיחות. תחנת הוויסות החדשה תפתור את הבעיה הזאת”.

יודגש, כי תחנת הוויסות החדשה לא נועדה להעלאת והורדת נוסעים והציבור ימשיך להשתמש בתחנות הקיימות, ברחוב דליות, מול הקניון.

עלות הפרויקט נעה בין שש מאות לשבע מאות אלף ש”ח והחניון ייפתח בקרוב. מלבד הבטיחות והנוחות שהוא יספק לנהגים ולכלי הרכב, הוא גם יתרום למראה נקי ומסודר יותר של קצרין.

 ומה בעתיד?

קצרין נהנית מפיתוח בלתי פוסק בתחום הבנייה למגורים. בנוסף לכך, בישר לנו מנחם אריה שרובע 12 נמצא כעת בשלבי תכנון ורובע , מזרחית למכללת “אוהלו”, עבר את שלבי התב”ע (תכנית בנייה עירונית). עם תחילת בניית הרובע, בטווח של בין חמש לשבע שנים, ייתכן מאוד שתוקם בקצרין גם תחנת אוטובוסים מרכזית על שטח של כשלשה דונמים, אשר תכלול גם חניון ומוסך.

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?