תל-חי: מתחילים ללמוד ב-14 בינואר

לאחר דחייה של למעלה מחודשיים, בצל ולמרות המלחמה, נערכת המכללה האקדמית תל-חי לפתיחת שנת הלימודים, ב-14 בינואר 2024

לאחר דחייה של כחודשיים, המכללה האקדמית תל-חי נערכת לפתיחת שנת הלימודים תשפ”ד, ב-14 בינואר 2024. בפני המכללה ניצבים אתגרים רבים בשל היותה המכללה הצפונית ביותר במדינת ישראל, אך מאפיינת אותה בימים אלה גם נחישות רבה ואופטימיות לקראת מהלכים שיחזקו את הגליל ותושביו.

למכללה האקדמית תל-חי שלושה קמפוסים, שניים בגליל העליון, בצמוד לקריית שמונה והשלישי בקצרין, ברמת הגולן. את הלימודים בקמפוסים בתל-חי לא ניתן יהיה לקיים בשלב זה, באופן פיזי, בשל הלחימה המתחוללת בצפון. לכן, המכללה נערכת ללמידה היברידית שמשמעותה: חלק מהקורסים ייפתחו מרחוק וחלקם יתקיימו באופן פרונטלי, בקמפוס קצרין של המכללה וכן בקמפוסים של מוסדות אקדמיים אחרים, בסמוך למקבצי סטודנטים גדולים, כדוגמת הטכניון ואוניברסיטת ת”א.

אחד האתגרים הגדולים הניצבים בפני המכללה נובע מהעובדה, שמרבית הסגל והסטודנטים מפונים מבתיהם. שלא כמו בתקופת הקורונה, בה יכלו המרצים ללמד מבתיהם והסטודנטים אף הם למדו בסביבתם הטבעית והמוכרת, הפעם, המציאות מורכבת עוד יותר. אתגר זה דורש מהמכללה היערכות מיוחדת והצטיידות בצרכי מחשוב ועזרים נוספים ללמידה מרחוק, עבור הסגל והסטודנטים המפונים מבתיהם וזקוקים לכך. לסטודנטים המשרתים במילואים ולבני/ות זוגם, כמו גם לסטודנטים מפונים, מייצרת המכללה מענים ספציפיים וייחודיים ומעטפת תומכת, שיאפשרו להם לעמוד בכל הדרישות של הקורסים ולסיים את שנת הלימודים בהצלחה.

בין הטבות אלה, יקבלו הסטודנטיות והסטודנטים לשנת הלימודים הקרובה: מלגת שכר לימוד מלאה במרבית התכניות. סטודנטיות וסטודנטים, משרתי מילואים, יקבלו גם מענק של  3000 ש”ח וארבע נקודות זכות. סטודנטים זכאי מלגת פריפריה משנה א’ יקבלו מענק מגורים בנוסף למלגת שכ”ל ועוד ועוד. 

נצא מחוזקים

נשיא המכללה האקדמית תל-חי, פרופ’ אליעזר שלו: “תל-חי הנה מוסד אקדמי למוד מלחמות, אך כשם שהתגברנו על המלחמות בעבר, כך גם הפעם, נתגבר ואף נצא מחוזקים. למרות האתגרים הרבים, אנו עושים מאמץ גדול לשמור על איכות ההוראה והרמה האקדמית הגבוהה. לצד זאת, יש לנו גם תפקיד אזורי חשוב כמוסד אקדמי, המשמש מנוע רב-עוצמה לפיתוח קריית שמונה והגליל. תפקיד זה מתחדד שבעתיים בעתות חירום ובא לידי ביטוי בפרויקטים רבים שמובילה המכללה בימים אלה, עבור המפונים מהצפון ומהדרום וכן עבור הרשויות המקומיות הנמצאות בקו העימות.

“לצד ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים נערכת המכללה גם להפיכתה לאוניברסיטת הגליל בקריית שמונה, לאחר ששר החינוך, יואב קיש, הכריז לאחרונה כי הוא מקדם את מהלך הקמת האוניברסיטה בקריית שמונה.  

“למהלך זה חשיבות רבה לשיקום קריית שמונה ויישובי קו העימות, מיד בתום המלחמה.  אוניברסיטת הגליל בקריית שמונה תהיה אבן שואבת של יציבות ויצירת מנוע צמיחה בכל תחומי החיים. היא תאפשר התחדשות, פריחה וחיזוק גבולה הצפוני של מדינת ישראל”. 

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?