תחזית אסטרולוגית שבועית 30.6-6.7.23

ראשון עד שלישי: סדר ואיזון הן מילות המפתח לפרק זמן זה. כדאי להתארגן מחדש בצורה יעילה יותר. זה לא יכביד עליכם יותר מידי כי ממילא יש לכם נטייה להיות די מסודרים. מהזמן הפנוי כדאי להקדיש חלק נכבד למציאת פעילות שתמלא אתכם מבפנים. בזמן האחרון די הזנחתם את עצמכם והקדשתם יותר מידי זמן להתחייבויות שצצו מן העבר. אנרגיה קוסמית קובעת שגם במצב של קשיים, אסור לכם לרמוס את האחרים.

רביעי עד שבת: תיתכן תחושה של חוסר נוחות לגבי אדם מסוים שמנסה להתקרב אליכם דווקא. אתם חשים רגשות מעורבים כלפי אותו אדם. החליטו מה אתם רוצים לעשות, כרגע המסרים שלכם מבלבלים בגלל דו המשמעות הצפונה בהם. אין כאן שום סיכון מלבד לאבד חבר/ה שבעצם ממילא אינכם מעוניינים בחברתם. צפויה אנרגיה קוסמית שמייצגת פרויקט חדש שעשוי לדרוש מאמץ רב או השקעה גדולה של אנרגיה.


ראשון עד שלישי: בימים אלה יש לכם צאנס ללמוד הרבה דברים על עצמכם. אירוע מסוים שמתרחש עכשיו גורם לכם להבין שלא הייתם קשובים מספיק לבן/ת הזוג. אתם גם נוכחים לדעת שיש לכם הרבה רעיונות שאין להם כל אחיזה במציאות. עליכם לשנות גישה ולחפש יציבות וביטחון שחסרים לכם מאוד בחיים. אנרגיה קוסמית מעודדת אתכם לפקוח עין על אנשים שכביכול מחפשים את טובתכם. ובכן, הם לא כה טהורים כפי שנדמה.

רביעי עד שבת: צפויה פריצת דרך במערכת יחסים רומנטית. מגורים משותפים זה משהו שבהחלט הגיע הזמן לדבר עליו, גם אם אתם לא לגמרי שלמים עם הרעיון. אנשים נוספים שאיתם תבלו את סוף השבוע יהיו שותפים לשמחה הכללית. קשה לכם לשבת במקום אחד ? צאו לטייל. הפכו את האנרגיה התזזיתית למשהו חיובי! צפויה אנרגיה קוסמית שמייצגת רצון טוב, בריאות טובה ואושר.

רוח ונפש: בפתיחת ייעוץ וקבלת מסרים רוחניים שהתקיימה לכבודכם בחפיסה של קלפי אושו (Osho Zen Cards), התקבל עבורכם המסר הבא: אם תגלו את הטבע האמיתי שלכם, לא תזדקקו יותר לקרבות: ממש כנשר תגביהו עוף.


ראשון עד שלישי: אירוע רוחני שחוויתם מביא אתכם למחשבות עמוקות ופילוסופיות וחשבון נפש. למרות שבסך הכול מצבכם כלל לא רע, משום מה אתם מצליחים איכשהו להתעלם מהחלקים הטובים ולהתמקד בחצי הכוס הריקה‘. מבחינת נבואות שמגשימות את עצמן, מתעוררים קשיים גם בעבודה וגם במסגרת המשפחתית. שם ממילא יש מקום לשיפור. אנרגיה קוסמית קובעת שאין לסמוך על עזרה מבחוץ, אלא על עצמכם בלבד.

רביעי עד שבת: מצב הרוח קרבי בכל מה שנוגע למערכות יחסים. קשה לכם לשמור על אופטימיות ושלוות נפש כאשר ההרגשה היא שאדם מסוים מטרפד כל מהלך חיובי. יתכן שיהיה עליכם לשקול מחדש את כל העניין. מישהו מנסה לא לעמוד בהבטחות ולכם יש פחות סבלנות מאשר בעבר להקשיב לתירוצים ולסיפורים חסרי שחרבצדק. אנרגיה קוסמית רומזת על שינויים ממוזלים
בכל תחומי החיים.


ראשון עד שלישי: העבודה מהווה כרגע את מרכז החיים שלכם. אתם מחפשים אתגר חדש ומקבלים חיזוק ממישהו שמגיע אליכם כאילו במקרה. אדם זה הינו בעל תחבולות והשפעה ויצירת הקשר הינה סופו של תהליך ארוך. יש סיכוי לשיתוף פעולה עסקי אולם עליכם לעמוד על המשמר. תקבלו מחמאות מכיוון מפתיע. אנרגיה קוסמית מעודדת אתכם להצטרף אל עבודת צוות או אל שותפים ובכל מקרה, לא ללכת בגפכם. או בפשטות,
לא לשחק אותה סולו.

רביעי עד שבת: אתם עלולים לקחת ללב את התנהלותו המבולבלת של אדם בסביבתכם. הזדהות יתירה עימו עלולה להזיק לכם. אדם שנהג לעגל פינות מתחיל להקצין עמדות. ייתכן כי אירועים שחווה גרמו לו לשנות את התנהגותו. החוכמה היא לא להשתנות אלא לאפשר ולפרגן לעצמכם למצוא את המרחב הפיזי והנפשי שאתם זקוקים לו. גוברת המודעות לתהליכים הבלתי הפיכים שאתם עוברים בזמן האחרון. הרשו לעצמכם! אנרגיה קוסמית מייצגת מזל בלתי צפוי, כמו גם אירועים מדהימים.


ראשון עד שלישי: אתם נהנים מסביבה תומכת בעבודה. הממונים עליכם מבינים אתכם ואפילו מעודדים כיוון של התפתחות אישית. יש לכם אפשרות לשינוי ואתם פשוט דוחים את הקץ. ההרגשה שמשעמם לכם ושהשגרה אוכלת כל חלקה טובה, יכולה להיעלם מהר מאוד. השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא: האם אתם מוכנים לשלם את המחיר ? אנרגיה קוסמית מזהירה אתכם מפני חיפוש אפיקים להתעשרות קלה, אך מעודדת פיתוח יכולות יצירתיות.

רביעי עד שבת: אתם עוברים תהליכים שדורשים סבלנות רבה. מבחינה רגשית צפוי לכם, בסופה של תקופה זו, משהו מרתק וחיובי במיוחדמעיןלידה מחדש‘. זה קשור לפנטזיה אישית שבקרב המשפחה לא כל כך מבינים. ההצלחה שלכם מובטחת אבל צריך להתקדם בזהירות ולבדוק כל צעד לפני הביצוע. אנרגיה קוסמית יוצרת הרגשה של שלווה וסיפוק ומבטיחה פתרון אופטימי לבעיות המטרידות אתכם.

רוח ונפש: בפתיחת ייעוץ וקבלת מסרים רוחניים שהתקיימה לכבודכם בחפיסה של קלפי אושו, התקבל עבורכם המסר הבא: אם מצאתם את האמת הפנימית שלכם בתוך עצמכם, הרי שאין יותר דבר שצריך לחפש אותו.


ראשון עד שלישי: יש לכם המון רגשות תסכול בגלל המצב החברתי שכל כך לוקה בחסר. המגבלה היחידה שלכם היא חוסר זמן ואת זה ניתן לתקן. המפתח נמצא בידיים שלכם וברגע שתיקחו את השליטה של הזמן שלכם בידיים תגלו שהעולם נפתח בפניכם. יש לכם המון מה להציע. מומלץ לצאת לבילויים ככל האפשר. צפויות לכם הפתעות לא מעטות.  אנרגיה קוסמית קובעת כי דווקא אנשים המקנאים בכם, עשויים לעזור לכם מבלי שהתכוונו לזה.

רביעי עד שבת: התחום הזוגי מעסיק אתכם אבל אתם לא מוצאים דרך להבין מה בדיוק קורה ואיך לצאת מהפלונטר. אין ספק שעליכם ללמוד עוד כמהשיעוריםלפני שתוכלו להתקדם הלאה. כיבוד עקרונות פנימיים מהווה הנחיה ברורה לגבי סוג האנשים שאתם צריכים להתחבר אליהם. לא לוותר בגלל אילוצים ולו המלחצים ביותר! צפויות אנרגיות רוחניות הרומזת על קשר חזק למיסטיקה.


ראשון עד שלישי: פרק זמן טוב. אתם לומדים להעריך את עצמכם, בעיקר דרך העיניים של אחרים. חשוב לטפח את הערך העצמי בלי שום קשר לדעתם של אחרים עליכם. זהו תהליך ארוך ולמרות שאתם  חושבים שתוכלו לעבור דרך זאת לבד, מומלץ להיעזר במסגרת מתאימה כמו סדנא או קבוצת תמיכה. אנרגיה קוסמית קובעת כי לבעיות שנוצרו בנתיב הרומנטי, יש יותר מאשר פתרון אחד.

רביעי עד שבת: פרק זמן סוער. דחיפה קטנה של המזל עשויה להפוך את הקערה על פיה ולהכניס אתכם לתהליך של שינוי שאין ממנו חזרה, וטוב שכך. נראה שאתם עולים על דרך המלך מבחינה חברתית בעקבות מהלך ספונטאני לא מתוכנן מראש. ההחלטה לנסות פתיחות רגשית שלא יכולתם להתחבר אליה קודם לכן, מאפשרת לכם ליהנות באופן מיוחד מחוויה מזדמנת. אנרגיה קוסמית רומזת לכם להתרכז בהתפייסות לאחר מריבה או עימות קולני.


ראשון עד שלישי: למרות שסוף השבוע רחוק עדיין, אתם מרגישים עייפות. הסיבה לכך היא שאתם מתייחסים לדברים רבים שלא בפרופורציה הנכונה וכל עניין פעוט הופך למשימה ענקית. מבחינה גופנית יש צורך דחוף לשפר את התזונה ובכך להעלות את רמת האנרגיה שבימים אלה נמצאת במקום נמוך ביותר. פרק זמן מתאים להתחיל בפעילות ספורטיבית. אנרגיה קוסמית מעודדת אתכם לקחת פיקוד ולא לתת לאחרים להנהיג אתכם.

רביעי עד שבת: לרעיונותיכם אשר מקדימים את זמנם, אין פידבק חיובי מצד הנוגעים בדבר. במקום להיעלב ולהתחפר בעמדותיכם אתם יכולים לבחור להיות במקום יותר מאפשר ופחות כפייתי. אגו פגוע? הזמן אינו מתאים להתעסק עם העניין הזה! אנרגיה קוסמית מדגישה הגיון ושכל ישר, שיש להשתמש בהם לצורך פתרון הבעיות. התנהגותו של מישהו מקסים מחזירה לכם את האמון בנפש האדם. צפויות לכם אנרגיות טובות בחברתו.

רוח ונפש: בפתיחת ייעוץ וקבלת מסרים רוחניים שהתקיימה לכבודכם בחפיסה של קלפי אושו, התקבל עבורכם המסר הבא: אל תשכחו שחושך אינו היפוכו של אור, אלא חושך הינו העדר של אורעל כן אל תאבקו בחושך אלא הכניסו את האור.


ראשון עד שלישי: מצב הרקיע  גורם לכם לבלות כמה שיותר בבית. למרות עומס בעבודה אתם מצליחים לתמרן כך את העניינים כך שתוכלו לבלות יותר זמן עם המשפחה. האהבה הגדולה שאתם מצפים לה נמצאת מעבר לפינה, אבל עליכם לעבור עוד כמה מכשולים בדרך להשגתה. מישהו שבשמו מופיעה האות נמצהיר על ניסיון לעזור לכם, תוך כדי השגת טובות הנאה לעצמו. אנרגיה קוסמית מעודדת אתכם להשתמש באינטואיציה שלכם, אך מתריע מפני גישה קטנונית.

רביעי עד שבת: הבית והמשפחה גוזלים את מרבית זמנכם ואתם מרגישים חנוקים. די נמאס לכם מכול ההתחייבויות שמפילים עליכם ובא לכם להתנתק. חשוב שתנסו לראות את המצב דרך עיניהם של הסובבים אתכם. תחושה של בלבול יורדת עליכם ואתם לא בטוחים איך לנהוג. שיחה עם מישהו קרוב אליכם רק משפיעה עליכם לרעה. אנרגיה קוסמית רומזת על ידידות יותר משהיא רומזת על אהבה וריגושים.


ראשון עד שלישי: בימים אלה תוזמנו לאירוע רב משתתפים, שם תוכלו להפגין את חוש ההומור הנפלא שלכם. לו הייתם יכולים ליישם בתחום העסקי את האוצרשיש לכם בתחום החברתיאישי, מצבכם היה יכול להשתפר! אל תמהרו לקבל החלטות ומצד שני, אל תחכו יותר מידי. חתימה על הסכם תעלה על הפרק. אל תדחו ואל תסמכו יותר מידי על אחרים. אנרגיה קוסמית מעודדת אתכם ללכת בעקבות הלב, ולא בעקבות ההיגיון.

רביעי עד שבת: מפגש חברתי מוזר יתרחש בשעות הלילה של יום חמישי, וזאת תהיה הצלחה מבחינה אישית, למרות שיהיה לידכם מישהו שיתלונן ויעכיר את האווירה השמחה. לא כולם צריכים להרגיש בדיוק כמוכם. אל תיקחו את זה בתור עלבון אישי. לפנויים: קשר חדש עומד על הפרק. הדברים יסתדרו אבל לאט לאט. אנרגיה קוסמית רומזת לכך שדרושה החלטיות רבה יותר כדי לזכות בהצלחה.


ראשון עד שלישי: צפוי שינוי משמעותי בחייכם. אם לא תתעקשו לקבל דווקא את מה שאי אפשר, יהיה לכם מאוד טוב בקרוב. פרק זמן נעים עובר עליכם. העבודה זורמת והחיים החברתיים פורחים. בזוגיות יש שינויים מבורכים ואם תמשיכו בדרך בה בחרתם, צפויה לכם אהבה חדשה בקרוב. התחלת היחסים תהיה בקצב איטי. אל תתנו לעובדה זאת להרתיע אתכם. אנרגיה קוסמית קובעת כי דרושה גישה מקורית, ולא סתם חיפוש אחר השגרתי והנדוש.

רביעי עד שבת: הספונטאניות וההתלהבות שלכם מאפשרות לכם להתחיל מחדש במקום בו אחרים כבר היו מתייאשים ומרימים ידיים. אל תבטיחו את השתתפותכם באירועים שונים אליהם הוזמנתם. סוף השבוע הולך להיות עמוס יותר ממה שחשבתם. צפוי מפגש חברתי מעניין שייקח אתכם למחוזות מפתיעים. צפויה אנרגיה קוסמית שמייצגת גישה ביקורתית מדי, כמו גם שאיפה לשלמות המעכבת את ההצלחה.


ראשון עד שלישי: יש לכם עכשיו הזדמנות לממש רעיון מסוים שכבר מזמן חשבתם עליו. מפגש של אנשים מתאימים, נסיבות ובשלות רגשית שלכם, מאפשרים את העניין הזה, מה שנותן לכם דחיפה להמשיך הלאה לכיוון של נטילת יוזמה ואחריות. יש לכם מוח חריף, דמיון ותעוזה. מה שחסר לעיתים זה הכוח ליישם את הדברים הנפלאים שמתרוצצים לכם בראש. אנרגיה קוסמית מזהירה מפני טיפוסים חלקלקים המנסים לכבוש את ליבכם.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן לא קל. התדרדרות מורגשת במצב הרוח. אתם חשים צורך לשפר את היחסים עם אנשים שנמצאים סביבכם, למרות שברור לכם שזאת אינה משימה קלה במיוחד. במהלך סוף השבוע תוכלו להתחיל ליישם את המשימה. תנו לצד הרך שלכם להתבטא כלפי חוץ והפסיקו לרחם על עצמכם. במקביל נסו להדגיש את האופטימיות. צפויה אנרגיה קוסמית שמעודדת בילויים ואושר, הנאה והצלחה.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?