תחזית אסטרולוגית שבועית 21-27.7.23

ראשון עד שלישי: אנרגיות סותרות ומבלבלות מגיעות אל מפת הלידה שלכם. יש לכם רצון פנימי חזק מאוד לשינוי. אתם משתעממים וחושבים הרבה מאוד על העתיד. זהו זמן מתאים לבדוק אפשרויות חדשות הנוגעות לתחום הקריירה בעתיד. העייפות שאתם חשים אינה רק נפשית אלא גם פיסית. חשוב להקפיד על תזונה בריאה. לדבר על זה- ממש לא מועיל. הגיע הזמן לעשות משהו בנידון.

רביעי עד שבת: הרקיע משגר אליכם אנרגיות העלולות להתפרש בעיניכם כמוטרפות במקצת, אך למען האמת הן עשויות לבשר על תחילתה של תקופה חדשה. יש קצת בעיות ביחסים עם בני המין השני אך זאת לא סיבה להיבהל. לחצים, אכזבות וחששות הם חלק מהחיים וצריך ללמוד לחיות ולהתמודד איתם. גם בני המשפחה לא בדיוק בקטע של שיתוף פעולה. אתם מאוכזבים לגלות שהעולם לא מתנהל כמו ממלכת פיות קסומה. הגיע הזמן להתעורר ולהתבגר.


ראשון עד שלישי: מפת הלידה שלכם מוצפת עתה באנרגיות סותרות ומנוגדות המגיעות מגרמי השמיים. התוצאה, התנהגות לא הגיונית מאפיינת פרק זמן זה. הציפיות שלכם בירידה תלולה לעבר התהום. דאגות ופסימיות משתלטות. אינכם בטוחים איך לנהוג אך בסופו של דבר אתם מחליטים לפוצץ את העניין שגורם לכם למועקה. צעד נבון ונכון בעיתוי מושלם. התסיסה הפנימית היא חיובית בעיקרה ועליכם רק למצוא את המילים המתאימות להתבטא. לא צפויה בעיה בעניין זה.

רביעי עד שבת: מפת הלידה שלכם נבלמת קמעה על ידי אנרגיה תזזית. חיי האהבה דורשים השקעה. חלה התייצבות מסוימת ברמה האישית – רגשית. אדם שעזר לכם המון בעבר, נוטש את הקשר ואתם חשים אכזבה ועצבות.  נסו להימנע מעימות אלא אם כן אתם באמת מוכנים לפתוח ‘תיבת פנדורה’ ולשמוע מה יש לצד השני להגיד. ביקורת עצמית היא לא הצד החזק אצלכם. המתח עלול לגרום לכם לכאבי ראש.


ראשון עד שלישי: הירח מנהל בימים אלה מערכה מאתגרת עם שאר גרמי הרקיע. התוצאה, במהלך ימים אלה אתם סובלים מתשישות וחוסר חשק לבצע מטלות יומיומיות, עובדה שלא מתקבלת בהבנה גדולה מידי על ידי בני מזלות מים [דגים ועקרבים], הקרובים אליכם. מאבקי כוח ושליטה מותירים אתכם עייפים וכועסים עוד יותר. למרות הנסיבות הלא מעודדות, אתם ממשיכים להילחם על העקרונות והחלומות שלכם ומצליחים להגשים לפחות חלק. להמשיך! לא לוותר.

רביעי עד שבת: הירח יוצר יחסי חיבה וחמימות עם שאר גרמי השמיים. בימים אלה עומדים לחול שינויים משמעותיים בתחום המשפחתי והחברתי. אתם נפתחים ליקום ומאפשרים זרימה חופשית של אנרגיה קלילה ונעימה שנחוצה לכם כל כך. גם בתחומים אחרים יחול שיפור, אם רק תעלו חיוך על הפנים. קשרים משפחתיים מתהדקים ואתם מוצאים את עצמכם נהנים מחברותא יותר מאשר אי פעם.


ראשון עד שלישי: מפת הלידה שלכם מוצפת אנרגיות טובות, למרות שצפוי פרק זמן לא פשוט. אתם סוחבים את עצמכם בכוח מול כל מיני מצבים לא קלים מן העבר. עייפות החומר גורמת לכם לחשוב פעמיים על המסגרת בה אתם נמצאים ומתעורר בכם רצון לברוח מכולם ומהכול. חופשה הייתה מקלה מאוד על המצב, אבל אינה אפשרית בטווח הנראה לעין. נסו לתפוס כמה שעות מנוחה או פעילות שמרגיעה אתכם- בכל הזדמנות.

רביעי עד שבת: מפת הלידה שלכם מקיימת עתה היבטים מאתגרים עם גרמי השמיים. התוצאה, צפוי לכם פרק זמן מוזר. מישהו מהמקורבים לכם נכנס למאבק כוחות אימתני עם בן זוגו לחיים. הנושא מכניס גם אתכם ללחץ ואתם סובלים מאוד מהריקושטים שמתפזרים לכל עבר. העצה הטובה ביותר היא להמשיך לעסוק בעניינים הפרטיים שלכם, לגלות אמפטיה אך לא להתערב. ממילא אין סיכוי שתצליחו להשפיע על המצב בצורה משמעותית.


ראשון עד שלישי: מפת הלידה שלכם מושפעת מכוכב שערורייתי הרומז על תככים כביכול הנרקמים בסביבתכם. האמת היא, שאין לדבר כל שחר. בתחום העבודה יש שינוי לטובה ואתם עומדים לשפר במידה רבה את מצבכם הכלכלי. למרות תחושה עמוקה שאין יותר מידי אנשים בסביבה שמבינים אתכם, אתם מצליחים לשרוד את המצב בצורה מעוררת התפעלות, זאת הודות לכושר ההסתגלות הגבוה שלכם. המשיכו כך! המזל מאיר לכם פנים. התפתחויות חיוביות נוספות בפתח.

רביעי עד שבת: הכוכבים לא ממש משדרים אליכם עכשיו, והתופעה עלולה להוליד תסכול כלשהו. אל תדאגו יותר מידי. יש לכם את הקטע המזוכיסטי שגם שטוב לכם, אתם מוצאים מתחת לאדמה משהו ‘לא בסדר’. חבל!  הזוגיות במצב מעולה וכל מה שעליכם לעשות זה פשוט לזרום וליהנות ממה שיש. בני משפחה קרובים מעוררים בכם תחושות תסכול בגלל הוצאות כספיות שהם מפילים על כתפיכם, ללא התחשבות רבה במיוחד.


ראשון עד שלישי: מפת הלידה שלכם מתעמתת עתה עם חלק נכבד מגרמי השמיים.  התוצאה, צפוי פרק זמן מורכב. בעיות בתקשורת, מבוכה רגשית ואינטימיות מאכזבת. אתם זקוקים למישהו להניח עליו/ה את הראש, לנוח ולהירגע. אולי אפילו לפרוק את העול ולהוציא מהבטן דברים שמעיקים, אבל אין יותר מידי מתנדבים. אתם מרגישים בדידות ואפילו מרחמים על עצמכם. לא נורא. מותר.

רביעי עד שבת: מפת הלידה שלכם מנצלת כל רגע פנוי כדי לספוג את האנרגיה המופלאה והמקורית הזורמת אליה. צפוי פרק זמן חיובי למדי. הביטחון הרגשי והחומרי עולה. אתם עסוקים בהתרחשויות שונות שמקורות מתחת לאף ומנסים לברר מה המשמעות של כול האירועים האלה לגביכם. השלכות מפתיעות ומעניינות של מערכות יחסים קיימות עלולות לגרום לכם להחליט החלטות הרות גורל. אנשים נמשכים לעוצמה הפנימית שאתם מקרינים אבל אל תמתחו את החבל יותר מידי…


ראשון עד שלישי: נהר של אנרגיות חיוביות זורם עתה במפת הלידה שלכם ומרעיף עליכם ברכות שמימיות. למרות שההתקדמות היא איטית מהרצוי, הרי שיש לכם נחת מן ההתפתחות החיובית שכבר מתחילים לראות את תוצאותיה. כל אותם דברים שמתרחשים בשטח, קשורים גם לכספים וגם לפתיחות כלפי העולם באופן כללי. יש אפילו ניצנים של מוכנות רגשית ל-קצת רומנטיקה, מה שרק יכול לשפר לכם את מצב הרוח. מומלץ בחום. אל תחששו מהעתיד.

רביעי עד שבת: מצב הכוכבים עלול לעורר בכם דחפים שאינם מוצאים מרגוע לעצמם. יש לכם הרגשה שאתם מוגבלים או כבולים אל מסגרות שבהן אין לכם יותר מידי מרחב תמרון. יש צורך דחוף בפיתוח היכולת המילולית שלכם כדי לבטא את הרגשות הפנימיים ולהסביר למי שצריך לדעת, מה באמת עובר עליכם מבפנים. נימוס יתר והצהרות ש”הכול בסדר” לא מקדמים את מצבכם בשום סיטואציה. יש אפשרות לשפר את איכות החיים במידה רבה.


ראשון עד שלישי: בימים אלה נוצרים היבטים מאתגרים בין כוכבי הרקיע לבין מפת הלידה שלכם. אתם תרגישו בעצמות שנחוץ לכם שינוי דחוף. המשפחה והבית הפכו להיות מסגרות שלא הכי נעים לכם להיות בתוכם. המצב דורש בירור והשקעה של זמן ומחשבה. אתם רגילים להעביר דברים אל מתחת לשטיח אבל הפעם זה לא ממש עובד. הכוונות הטובות שלכם נתקלות בטינה והתנגדות. יש לכם קשיים בהתארגנות ואתם מבזבזים המון זמן מיותר.

רביעי עד שבת: מפת הלידה שלכם סופגת עתה אנרגיות מבלבלות מגרמי השמיים. התוצאה, אתם מייחסים משמעויות נסתרות לאירועים שמתרחשים סביבכם. אתם פגיעים מאוד ונוטים לשקוע במחשבות נקמה, בבניית מודלים ותכנון תוכניות שכנראה לעולם לא יתגשמו. הפנטזיות נובעות מהצורך לקבל ולהגשים את הצרכים העמוקים ביותר שלכם. הקושי האמיתי הוא בדחיית סיפוקים וביכולת להתאפק. תעבדו על מודעות עצמית.


ראשון עד שלישי: אנרגיות של ברכה מציפות את מפת הלידה שלכם, למרות שאתם לא ממש מתייחסים ברצינות לתופעה הברוכה. יש עליה דרמטית במצב הרוח. אתם מנסים לשקם את החיים האישיים שלכם ולמרות שהמשימה אינה קלה, אתם מתמודדים בכבוד ובאומץ. עליכם לשמור על הבריאות ולנסות להקפיד על אכילה מאוזנת ופעילות ספורטיבית, למרות שזה לא ממש בראש שלכם. אדם שבשמו מופיעה האות אלף, מוכיח את נאמנותו ומרשים אתכם במסירותו.

רביעי עד שבת: הכוכבים חביבים כלפיכם ולכן צפויות אנרגיות ענוגות ורכות מן הרגיל. צפוי פרק זמן המאופיין על ידי שינויים. חוסר היציבות על פני השטח אינו מצליח לערער את מה שקורה לכם בפנים. דווקא הזוגיות זורמת וזה בהחלט גורם לכם להרגשה טובה. כל הבעיות מתגמדות כאשר אתם מרגישים אהובים ומחוזרים על ידי הפרטנרים שלכם. בקרוב מאוד צפוי שיפור משמעותי בקריירה ועליכם להתחיל להיערך לכך.


ראשון עד שלישי: מצב הרקיע מבשר טובות לפנויים שביניכם. קשר חדש יחסית שהתחזק לאחרונה גורם לכם נחת רוח. אתם מגלים בני ברית במקומות לא צפויים ומצד שני מאבדים עניין בקשרים ישנים. גובר הצורך שלכם לקבל תשומת לב ופינוק יתר. מי שנמצא במערכת יחסים צריך להיזהר לא להגזים בדרישות, בעיקר כשהן סותרות אחת את השנייה. בקיצור: בני הזוג שלכם לא בנויים לקפריזות, אז אל תגזימו. באמצע השבוע, האנרגיות שלכם יורדות ואתם זקוקים לפינה שקטה ומנוחה על מנת ‘למלא מצברים’.

רביעי עד שבת: גרמי השמיים מבשרים על פרק זמן זורם ותוסס. אז נכון שיש הרבה אנשים בסביבה שלא מפרגנים ומצטיינים במתן עצות שלא ממש מועילות לכם, במיוחד בתחום העסקים, אבל אם תסמכו על האינטואיציה הפנימית שלכם (ורק שלכם!), צפויה לכם הצלחה. בשורה שתגיע בדואר – רומזת על התפתחות פיננסית מפתיעה. הימים הזוגיים בסימן של עליה. זה פרק זמן עמוס וגדוש אירועים חברתיים, אתם נראים ומרגישים מצוין.


ראשון עד שלישי: צפויה אנרגיה תוססת למפת הלידה שלכם. תפנית בהרגשה הפנימית שלכם גורמת להתנהגות קצת שונה מהרגיל. התוצאה: אתם מייחסים למציאות משמעות אחרת, מסתערים על העבודה ומגיעים לתוצאות משמעותיות. אווירה סוערת ופעלתנית מדביקה בעשייה גם את בני הבית. שיפור גם ביחסים האינטימיים. אלמנטים מרגשים נכנסים לתמונה. בסוף השבוע עליכם לקחת את היוזמה לידיים – אל תירתעו ממעשים חריגים או לא צפויים.

רביעי עד שבת: מצב הכוכבים רומז על זכייה חרף כל הסיכויים. הרצון שלכם להתבלט ולהצטיין בכל דבר בו אתם נוגעים מעורר אצל קולגות בעבודה מורת רוח ואפילו קנאה. סכום כסף יגיע אליכם בהפתעה. מישהו מבני המשפחה מפעיל מניפולציות בגדול. עמדו על המשמר כי תדרשו מהר מאוד ‘לשלם את המחיר’. בעיות כלכליות מעיקות עליכם. היזהרו מהתחייבות להוצאות גדולות מידי שכנראה לא תוכלו לעמוד בהן.


ראשון עד שלישי: מצב הכוכבים מבשר על פרק זמן מוצלח הקשור לאפשרות של פריצת דרך בעיקר בתחום העבודה. התפתחויות חיוביות צפויות גם בתחום האישי. אתם מרגישים רגועים הרבה יותר מאשר בעבר ובכלל יש תחושה שהדברים זורמים בכיוון הנכון. מבחינה חברתית תזכו לפירגונים גם במקומות לא צפויים. יש סיכוי רב לפעילות תרבותית חברתית שתגרום לכם לעונג רב.

רביעי עד שבת: האנרגיות ברקיע מתגוששות והתוצאה, צפוי פרק זמן לא קל. אתם פוגשים אדם מעניין, מתלהבים, מתאכזבים ואפילו קצת נבהלים מהסיטואציה שנראית לכם בשלב מסוים בלתי ניתנת לפתרון פשטני. אל דאגה, לקראת יום רביעי בערב, הפתעה מגיעה, כאשר המצב ‘משתחרר’ כאילו מעצמו. אותו אדם כלל לא מתאים לקשר רציני ובוודאי לא בשבילכם. צאו מהתסבוכת בלי יותר מידי התנצלויות ובמצפון שקט!

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?