שבת זה יום משפחתי

בחודש האחרון, הייתה בחמ”ל שהקימה, למען חיילינו. ״החיילים שלנו כל כך מרגשים בתגובות שלהם ומחממים את הלב בכל פעם מחדש ונותנים הרבה כוח״. שבת בשבילה היא נטו משפחה. האורחת שלנו לשבת היא נטהלי מימון, מקצרין

קצת על עצמך

“נטהלי מימון, עוד חודש חוגגת יומולדת 42, נשואה לאהבת חיי שירן, אחראי מערכות החשמל בפקולטה לרפואה בצפת. אימא לארבעה: אגם – 19, יצחק – 17, אלה – 13 ורחלי – 11”.

איפה נולדת וגדלת?

“נולדתי, גדלתי והתחנכתי בעיר צפת”,.

מגורים

“קצרין, כבר שנה וחצי. מבחינתי, המעבר לקצרין הוא הגשמת חלום. אבי שירת בחטיבה 7 ברמת הגולן, במשך 35 שנה, כך שהגולן תמיד היה מקום מיוחד עבורנו. לפני שנה, החלטנו שאנחנו רוצים לחיות פה ולגדל את ילדינו במקום שקט, פסטורלי, עם הרגשה של משפחה ואנחנו מברכים על ההחלטה שלנו ואוהבים את החיים פה בקצרין”. 

עיסוק  

פדיקור רפואי עבור חולים סוכרתיים ופדיקור כולל לק גל, שעוות ועוד. בשנים האחרונות, הלכתי אחרי חלום ילדותי ועשיתי הסבה מקצועית. פתחתי עסק שבעיניי מהווה ריפוי לגוף ולנפש.

שנים רבות עסקתי בתחום החינוך. תחילה, כסייעת בגני ילדים ובתי ספר ולאחר מכן, עבדתי כמזכירת בית ספר ועבדתי גם עם נוער בסיכון – ביחידה לקידום נוער”.

איך נראה יום השישי שלך?

“יום שישי מסמל עבור המשפחה שלי יום של אחדות משפחתית. כולנו מתכנסים יחד לארוחת שבת. אני מתחילה את ההכנות לשבת כבר מיום רביעי, בקניות, ביום חמישי – הכנות. ביום שישי – בישולים”. 

מה כוללת ארוחת השבת שלכם?

“הרבה סלטים, שלושה-ארבעה סוגי בשר ועוד שתי תוספות לפחות. ביום שישי בצהריים, יש תפריט קבוע – שניצלים, קציצות מטוגנות, מטבוחה. מסורת טעימה”. 

מה הכי כיף בשבת שלך?

“הכי כיף זו הכניסה של השבת, מיד לאחר הדלקת נרות. השקט, הביחד. בלי הפלאפונים, הטלוויזיה וכל רעשי הרקע שיש מסביב כל השבוע. נטו משפחה. אני גם אוהבת את טיול השבת שלנו והמפגש עם השכנים, עם החברים בשבת, לאחר בית הכנסת, המשחק עם הילדים, השיחות. שבת זה יום משפחתי”.

עם מי היית רוצה לשבת בשולחן שבת?

“עם סבא שלי גרשון ז”ל, שנפטר לפני שלוש שנים. היינו קרובים והיה בינינו קשר מיוחד הרבה יותר מסבא ונכדה. הוא היה ניצול שואה וכל כך דאגתי שאת התקופה האחרונה בחייו יסיים בנחת ובלי סבל. טיפלתי בו כמה שיכולתי, עד לרגעיו האחרונים”. 

מה את עושה בימים אלה?

“בחודש האחרון, מאותה שבת קשה, החלטנו, אני וחברתי עינב פרץ, להקים חמ”ל לעזרה וסיוע לתושבי קצרין, לחיילים ואנשי כוחות הביטחון. לא רצינו לשקוע לתוך המצב הנוראי ולמראות בטלוויזיה וכבר למחרת החג בבוקר, ‘הרמנו’ את הכפפה, יחד עם יהודה דואה וחברים נוספים ונרתמנו למשימה. תוך מספר שעות, היו לנו הרבה מתנדבים/ות ותורמים שפתחו את הלב והכיס, דבר שאינו מובן מאליו. הצלחנו להקים  חמ”ל שיש בו הכול, מגומיות שיער ועד מערך שנתן מענה וחילק כ-1800 מנות אוכל חם, אוכל-של-בית, לחיילנו. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לצוות היקר שבישל ותרם מזמנו ועדיין נותנים הכול כדי לממש את המחויבות שלנו כעם, ערבות הדדית ואחדות למען המטרה, כי רק יחד ננצח.

מה נותן כוחות לקום כל בוקר ולהתנדב?

“הרצון להיות בעשייה, להיות חלק. בנוסף, החיילים שלנו כל כך מרגשים בתגובות שלהם ומחממים את הלב בכל פעם מחדש ונותנים הרבה כוח. 

“אני רק מאחלת שיחזרו למשפחותיהם בריאים וחזקים עם ניצחון והחטופים והשבויים שלנו בעזרת ה’ שיחזירו אותם בקרוב מאוד, בריאים בגוף ובנפש. עם ישראל חי”.

מה מייחד את אנשי הגולן?

“אנשי הגולן הם אנשים עם לב רחב ופתוח. קהילת קצרין עטפה אותנו מהרגע הראשון שעברנו לגור כאן ועכשיו, כשאנחנו עוסקים בהתנדבות, אני רואה את הלב הפתוח של כולם ואת ההירתמות לכל משימה”.  

מהו המוטו שלך בחיים? 

“‘ההצלחה היא לעולם לא של אדם אחד'”, יצחק אדיג’ס. אחדות ואהבה יובילו לניצחון”.

מה את מאחלת לעצמך?

“בריאות לי ולמשפחתי ולכל עם ישראל ושאמשיך להיות שמחה בחלקי”.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?