רגע לפני הפגרה: מכבי קצרין גולן שבה למסלול הניצחונות

מכבי קצרין גולן חזרה למסלול הניצחונות לאחר ניצחון 1:3על הפועל תרשיחא ויצאה לפגרה בטעם מתוק


לאחר ההפסד במשחק השנוי במחלוקת מול בני חורפיש, יצאו מכבי למשחק חוץ, בשישי האחרון, מול הפועל תרשיחא, במסגרת המחזור השישי של ליגה ג’ גליל עליון. המטרה ברורה – לחזור למסלול הניצחונות, רגע לפני היציאה לפגרה הארוכה. אפשר להגיד שהיה מדובר במשחק קל על הנייר. תרשיחא הגיעו למשחק עם מאזן ההפסדים הגבוה ביותר בליגה וקצרין בהחלט ניצלו זאת לטובתם.

בדקה ה-37, הגיע השער הראשון של המשחק מרגלי תומר דהן, שחקנה הצעיר של מכבי, אחרי פריצה ובישול נהדר של יואב רייקין. דהן בעט ברגלו השמאלית כדור מושלם לחיבורים וקבע 0:1 לקצרין. בדקה ה-42, תומר דהן הצעיר מחזיר בישול ליואב רייקין, שלא מתבלבל ושולח תוך כדי נפילה טיל נהדר לשער. 0:2 למכבי קצרין בירידה למחצית.

איתן נמימי, ממנהלי הקבוצה, אמר לאחר הניצחון: “קיבלנו הזדמנות לצאת לפגרה עם ניצחון והצלחנו לנצל אותה עד הסוף. השחקנים התעלו על עצמם, הרימו את הראש אחרי ההפסד לחורפיש ונתנו 100 אחוז על המגרש”

 

במחצית השנייה, הפועל תרשיחא צימקה ל-1:2 משער של אלכסנדר, בדקה ה-57, אחרי טעות קשה בהגנת קצרין. בעקבות השער, התיאבון נפתח לשחקני תרשיחא והם ניסו להשוות את התוצאה, אך עידן שסלר המוכשר שם סוף לתקוות של תרשיחא והפציץ כדור לשער בדקה ה-90. 1:3 למכבי קצרין גולן וניצחון שלישי מפתיחת העונה.

במכבי קצרין בחרו לציין לטובה את השוער דעאל, שנפצע בדקה ה-30 ועדיין עמד בשער ונתן משחק מצוין. בגזרת הרכש, במכבי הציגו במשחק האחרון את השחקן החדש שמצטרף לקבוצה – זן אלדין חלאילה, מסכנין.

איתן נמימי, ממנהלי הקבוצה, אמר לאחר הניצחון: “קיבלנו הזדמנות לצאת לפגרה עם ניצחון והצלחנו לנצל אותה עד הסוף. השחקנים התעלו על עצמם, הרימו את הראש אחרי ההפסד לחורפיש ונתנו 100 אחוז על המגרש. ברצוני להגיד תודה לקהל שהגיע לצפות בנו עד מעלות-תרשיחא”.

יונתן ון פלט, ממנהלי הקבוצה, הוסיף: “המשחק היה טוב, אך עדיין קשה. היריב היה עקשן, אבל כולם נלחמו. רצינו יותר והצלחנו לנצח אותם. יש עדיין הרבה עבודה – אנחנו מנסים ליצור מערך קבוע ולבנות שיטה שתאפשר לנו לנצל את האיכויות המקסימליות של כל שחקן”.

אחרי הפגרה בת שלושה שבועות, מכבי תארח ב-2.12, יריבה קשוחה בדמות הפועל בני טובא זנגריה, הממוקמת במקום השני בטבלה, במסגרת המחזור השביעי של ליגה ג’ גליל עליון ותנסה לרשום ניצחון שני ברציפות ולהידבק לצמרת הגבוהה.

יונתן ון פלט ואיתן נמימי, מנהלי הקבוצה מספרים על התכניות לפגרה הארוכה: “במהלך הפגרה, ננסה להתחזק גם בשחקנים וגם באימוני כוח שהיו חסרים לקבוצה, כיוון שחסרה לנו הכנת הקבוצה שבדרך כלל לוקחת חודש וחצי לפני פתיחת העונה ולנו היה פחות משבוע.

“אנחנו רוצים להתבסס על שחקני הבית של הגולן ובאמת 95 אחוז מהקבוצה הם שחקני בית. אנחנו רוצים ליצור בית חם גם כדי להחזיר שחקני עבר מצוינים, שעזבו את הגולן ולייצר להם עניין במקום. יש לנו כבר שני שחקנים שחזרו לשחק – ניצן ארצי המצוין, מאניעם ורוני כנפו, שאביו היה אחד משחקני העבר הבולטים שהיו בקצרין.

“בנוסף, פתחנו מספר מקומות מצומצם לשחקנים בעלי יכולת גבוהה ממכללת ‘אוהלו’, שמביאים הרבה ניסיון ויכולת מקבוצות העבר שלהם.

“חשוב לציין שאת המודל שלנו אנחנו שואבים מקבוצת ‘ממבע גולן’ המצוינת, מליגה ב’, שכמעט כולה בנויה משחקני בית של הכפרים הדרוזים. בשבוע שעבר, הם ניצחו במשחק אדיר את אסי גלבוע, מליגה א’, במסגרת משחקי הגביע ועכשיו צפויים לקבל קבוצה מהליגה הלאומית. תתארו לכם שהפועל תל אביב תגיע לשחק נגד ‘ממבע’ בגולן. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהגיד תודה לווצ’די אלקיש היקר, מ’ממבע גולן’, שעוזר לנו ומכוון אותנו ולאחל לו הגרלת משחק גדול, פה בבית בגולן ובעזרת השם, גם אצלנו בשנה הבאה”.

 

כתבות שיכולות לעניין אותך

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?