חוגגים אהבה ביקב

מילאו לנו כל הזמן את הכוסות ביינות משובחים. המוזיקה הייתה טובה והמארחים הסתובבו בין האורחים ודאגו לוודא שטעים לנו ושאנחנו נהנים


השבוע, יצאנו האיש ואני לחגוג את יום האהבה, לאלא את הוולנטיין. אין לנו שום קשר אליו, אבל אם מישהו החליט עליום אהבה“, כמויום האישהויום המשפחהויום הקפה“, אני לגמרי בעניין. חוץ מזה, אנחנו תמיד מחפשים סיבה טובה למסיבה. אז איך חוגגנו את יום אהבה? עם אוכל טוב ויין משובח, מוזיקה וחברים טובים.

ביקבבזלת“, בקדמת צבי, ארגנו לנו ערב חגיגי עם ארוחת שף תאילנדית, של השף רונן עזר. בתפריטשמונה מנות שף, עם שמות די מפוצצים: “שסימי טום טאם“, “גאם טוק“, מרקטום יאם“, דגיםקאב פלה“, “מלאבי תאיועוד

האמת היא שאני בחורה די פשוטה ושמרנית באוכל וחשבתי לעצמי שזו הולכת להיות ארוחה עם טעמים שבעיקר האיש אוהב, אבל הכי יפה ורומנטי מצדי, ביום אהבה, לוותר על אוכל שאני אוהבת ולבחור דווקא ארוחה שערבה לחכו של האיש. איזו אישה נהדרת שאני. בלבי חשבתי שמקסימום, אני איהנה מהחברה, מיין טוב ומקינוחים מתוקים, שאותי הם אף פעם לא מאכזבים. למרות שלפעמים בא לי ממש להיות כזאת שמבינה באוכל ואוהבת הרבה סגנונות וטעמים ויודעת להבחין בחומרי גלם משובחים, מבינה במרקמים. כזאת שמכירה מטבחים מכל העולם ומוזמנת לחוות דעה על מנות חדשות ומפונפנות. בכל זאת, כמעט עשור הייתי מסעדנית והאכלתי אלפים וביקרתי בהמון בתי קפה להשוות, לטעום ולנסות.

טעמתי מנות שלא חשבתי שאוהב ומצאתי את עצמי נהנית מכל ביס, ממנות שהיו מורכבות מחומרי גלם ייחודיים, עם מחשבה וסיפור ותיבול מהסרטים. הרגשתי שאני לגמרי טובה בטעמים ויכולה לחוות את דעתי על מנות צבעוניות, יפות וטעימות

הנה, ביום האהבה, גיליתי משהו חדש על עצמי. טעמתי מנות שלא חשבתי שאוהב ומצאתי את עצמי נהנית מכל ביס, ממנות שהיו מורכבות מחומרי גלם ייחודיים, עם מחשבה וסיפור ותיבול מהסרטים. הרגשתי שאני לגמרי טובה בטעמים ויכולה לחוות את דעתי על מנות צבעוניות, יפות וטעימות, שהוגשו בכלים יפים, בזו אחר זו ובין לבין, מילאו לנו כל הזמן את הכוסות ביינות משובחים. המוזיקה הייתה טובה והמארחים הסתובבו בין האורחים ודאגו לוודא שטעים לנו ושאנחנו נהנים.

ככה, שלוש שעות וחצי של ארוחה עברו מהר ובנעימים והאיש התלהב מהערב שארגנתי בעבורו והיין שימח את לבנו, כי ידוע שהוא משמח לבב אנוש ולמרות שבזמן הקינוחים היינו כבר ממש שבעים, לא יכולנו שלא ליהנות מכל ביס של מנות מתוקות וטעימות בטירוף. המחשבה שאחרי בילוי שכזה לא נצטרך לנסוע הרבה, רק קצת יותר מעשר דקות, הוסיפה עוד נקודות זכות.

בדרך הביתה, שבעים ושמחים, חשבנו על זה שלפעמים זה נהדר שמישהו מארגן לנו בילוי קסום שכזה קרוב לבית ואיזה כיף לנו בגולן, שיש לנו ממש הכולטבע, תרבות, קולינריה ואנשים נפלאים. הגולן הוא חבל ארץ קסום, שאהבה היא המרכיב הסודי והמשמעותי בסיפור שלו. אז אין מקום יותר נפלא לציין בו את יום אהבה עם יין של הגולן ואוכל טוב.

יש לנו אהבה והיא תנצח.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?