קרן אורו של חסד בקצרין מציינת שש שנות פעילות

מזה שש שנים פועל בקצרין ארגון “קרן אורו של חסד”, שכל עשייתו בסימן נתינה וסיוע לחלשים באוכלוסייה, לקשישים, חולים, נכים ולמשפחות נזקקות.

“קרן אורו של חסד” הוקמה בידי ארז ורחל כהן שהגיעו לפני 14 שנה ממושב יונתן בשליחות של חסד ויהדות ומתוך אמונה שקצרין כבירת הגולן צריכה להוביל פעילות זו בגולן.

תוך זמן קצר ובזכות תמיכה של הציבור הרחב ואהדתו ליעדי הארגון ולפעולתו הולך שמו לפניו וגופי הרווחה והסעד מפנים אליו כל מי שמצא עצמו במצוקה קיומית.

 

“שמנו לב ולא היה קשה לזהות שהציבור בקצרין ויישובי הסביבה זקוק לציוד רפואי שיקומי להשאלה”, אומר ארז כהן. “עד היום נאלץ ציבור מתרחב זה לכתת רגליו ליישובים רחוקים ולשאול ציוד מהם, לכן החלטנו לבנות מענה לדרישה והקמנו את ‘מרכז השאלת ציוד רפואי שיקומי של קרן אורו של חסד בקצרין’.

“לשמחתנו, הקצתה המועצה הדתית קצרין מקום ראוי לפעילותנו במרכז התורני ועד מהרה תפס הסניף מקום מרכזי בהשאלת ציוד לתושבי קצרין והיישובים בסביבה. עד כה בוצעו מאות השאלות של כסאות גלגלים, הליכונים, קביים, מחוללי חמצן, כסאות רחצה, הגבהות לשירותים, וציוד עזר נוסף לרווחת הציבור.

“שלא כפי שנהוג בארגונים אחרים, מי שמקבל מאתנו ציוד מפקיד בידינו צ’ק פיקדון ומקבל אותו לידיו בשלמותו עם החזרת הציוד במלואו למרכז.

“אנחנו מאמינים ופועלים בעשיית חסד לאורך כל השנה במטרה לסייע למי שזקוק ולזכות את ציבור התומכים במצות זיכוי הרבים, מוסיף כהן. “בימים אלו אנו משקיעים משאבים בשדרוג מרכז ההשאלה באמצעות תוספת ציוד איכותי ובכוונתנו לגייס מעגל של מתנדבים שיגיעו עם הציוד והעזרה עד בית החולה והכל כמובן בחינם.

“השרות שאנו נותנים ייחודי לקצרין כי הקשר עם החולה לא מסתיים בפעולה הטכנית של השאלת הציוד. במקרים רבים אנו בודקים בעזרת מחלקת הרווחה את רמת הנזקקות של החולה ואז שומרים אתו על קשר, כדי לדעת אם נדרשת לו עזרה נוספת כמו מתנדב להסעה למרכז רפואי או כל סיוע חיוני אחר.

“כדאי לדעת כי פעילות העזרה בנושא החסד פרוסה כבר שנים רבות בעיר, במספר מוקדים שמופעלים בידי תושבים במסירות נפש רבה. אנו איחדנו תחת הקרן פעילי חסד מרכזיים בשיתוף עם מחלקת הרווחה בקצרין ועתה אנו פועלים בשיתוף ובתאום לטובת החלשים בעירנו.

“לפני כשנה בחסות קרן אורו של חסד חברה אלינו יעל שלמה, מוותיקי קצרין, אשר מקדישה את כל זמנה וחייה לעזרה לנזקקים, והודות לכך הרחבנו את היקף הסיוע במזון לנזקקים באופן מסודר וראוי כדי להגיע לכל מי שבאמת זקוק לסיוע זה. כיום פעילים במסגרת ‘אורו של חסד’ עשרה מתנדבים.

“יוזמה נוספת, שאנו רואים בה חשיבות עצומה לכל הצדדים, היא פעילותנו בהצלת עודפי מזון לטובת הנזקקים. הודות ליוזמתנו ובסיוע עמותת ‘לקט הארץ’ קיבלנו זיכיון למשוך עודפי מזון איכותי מבסיסי צה”ל בגולן למען הנזקקים ועד כה נאספו וחולקו מאות מנות של מזון איכותי זה.

“בנוסף, אנו מקבלים פירות לחלוקה, אותם תורמים ביד רחבה ובחפץ לב מגדלים ובתי אריזה באזור.

“לפני שלוש שנים התחלנו להעביר שעורי יהדות לציבור מבוגרים, במסגרת פעילות תורנית, שצברה תאוצה והיום לשמחתנו משתתפים למעלה מ-30 תלמידים בשיעור שבועי קבוע שניתן בבית גיל הזהב. בע”ה נמשיך לשדרג ולהגדיל את פעילותנו לטובת הציבור.

יש לציין כאי אנו זוכים לסיוע ושיתוף פעולה של המועצה המקומית שמעריכה מאוד את פעילות הקרן בעיר וכמובן הרבה יישר כוח לתורמים מהקהילה שמקיימים פעילות החסד זו.”

המעוניינים להושיט יד לפעילות הברוכה יפנו ישירות לארז 052-5780335.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?