קיץ, כבישים, פסי האטה, ילדים וגני שעשועים

זה לא תמיד נוח ולפעמים אפילו קצת מפריע לנו לישון, אבל יחד עם זאת כל אי הנוחות, קרצוף, ריבוד, צביעה והרמת פסי האטה נחוצים לבטיחותנו ולבטיחות ילדינו


כבר כמה שבועות שאנחנו שומעים את הכלים הכבדים עובדים בלילות. קמים לכבישים מקורצפים, כביש סלול, צביעת חניות, הרמת פסי האטה, צביעת כבישים ועוד. נכון, זה לא תמיד נוח ולפעמים אפילו קצת מפריע לנו לישון, אבל יחד עם זאת כל אי הנוחות, קרצוף, ריבוד, צביעה והרמת פסי האטה נחוצים לבטיחותנו ולבטיחות ילדינו.

הפרויקט נקבע במסגרת תכנית העבודה לשנת 2023 ויימשך כשנתיים, במהלכן יגורדו ויְצופו מחדש כל כבישי היישוב. תחילה טופלו חלק מהכבישים הראשיים: “גילבון“, “שיאוןוזוויתן“. כבישים אלו קורצפו, נסללו מחדש ונוספו להם 25 פסי האטה, כשבתכנית קרצוף כבישזוויתןליד מכללת תל חי, הקמפוס לחדשנות בחינוך, הוחלט להוריד את חמשת פסי ההאטה ולהוסיף רק שניים במקומם.

ריבוד, קרצוף ופסי האטה

גובה, מיקום ומספר פסי האטה נקבעים על ידי יועצי בטיחות ממשרד התחבורה וועדה מקצועית. הם לוקחים בחשבון את דרישות הבטיחות ואת צרכי הקהילה.

תהליך ריבוד הכביש כולל הנחת חומרים שונים בשכבות ספציפיות על מנת להבטיח את עמידות הדרך לאורך ימים. זה עוזר ליצור משטח כביש יציב וגמיש, שיכול לעמוד בפני עומסי תנועה כבדים ותנאי מזג אוויר קשים.

פסי האטה נועדו להאט את התנועה בצורה מבוקרת, מבלי לגרום לעומסים, או בלימה פתאומית. הם עוזרים לנהל את התנועה ולשפר את הבטיחות, אבל הם רק חלק אחד מגישה רחבה יותר לניהול תנועה. אמצעים אחרים כמו שילוט, הגבלת מהירות וחינוך נהגים ממלאים גם הם תפקידים חשובים בהבטחת זרימת תנועה בטוחה ויעילה.

על ידי הוספת פסי האטה ליד אזורי מגורים ובתי ספר, נהגים יכולים להתאים את מהירותם בהתאם, בכניסה לאזורים עם מהירות מוגבלת נמוכה יותר. זה משפר את הבטיחות של הולכי הרגל והתושבים

מעברי חצייה ובטיחות ילדים

הקפדה על בטיחות הילדים בעת חציית הכביש היא חשובה ביותר, הן ביוםיום ובטח בתקופת הקיץ, כשהילדים נמצאים בחופשה, מסתובבים ברחבי קצרין ולא תמיד נותנים דגש על חצייה בטוחה במקומות המיועדים לכך.

חשוב לשים לבחלק מפסי ההאטה החדשים הוצבו ליד מוסדות חינוך וריכוז ילדים ובני נוער, כשהקו המנחה הנו הגבלת מהירות והאטה מסודרת באזורי בית הספר, כאמצעי יעיל להגנה על ילדים במעברי חצייה, מתוך הבנה כי נסיעה במהירות נמוכה יותר מספקת לנהגים יותר זמן להגיב ולעצור כשילד חוצה את הכביש.

במהלך שנת הלימודים, עומדים ילדי כיתות ובמסורת רבתשנים הנקראתמשמרות זהב” (זהבזהירות בדרכים). המשמרות עוזרים לילדים לעבור בבטחה את הכביש ומסמנים לנהגים לעצור מבעוד מועד.

כהורים, יש לנו אחריות ללמד את ילדינו על בטיחות הולכי הרגל. הקניית עקרונות חשובים כמו להביט לשני הכיוונים לפני החצייה, שימוש במעברי חצייה ייעודיים, ציות לרמזורים ושמירה על עירנות בזמן חציית הכביש. תזכורת וחינוך מתמשך לילדינו על העקרונות הללו יעזרו להם לפתח הרגלים בטוחים.

בנוסף, הגברת הנראות של הולכי הרגל וילדים, הרוכבים על אופניים וגלגשות למיניהן, יכולה לשפר משמעותית את הבטיחות. שימוש בחומרים מחזירי אור, כגון ביגוד, או אביזרים, יכול להפוך את הילדים לגלויים יותר לנהגים ואת רכיבתם לבטוחה יותר.

זכרו, בטיחות ילדינו מתחילה אצלנו, ההורים, בתרבות נהיגה בטוחה ואיטית יותר. המועצה פועלת על מנת להסדיר בטיחותית את כל הכבישים על ידי ריבוד, קרצוף והרמת פסי האטה להסדרת תנועה. הקיץ הוא זמן בו הילדים חופשיים ממסגרות, מסתובבים, משחקים ובעיקר שמחים. חפשו את הילד על הכביש, על המדרכה והורידו את הרגל מהגז.

על ידי מימוש צעדים אלה וקידום תרבות של בטיחות הולכי רגל, נוכל ליצור סביבה שבה ילדים יכולים לנווט בבטחה במעברי חצייה.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?