פסטיבל שיר השירים בקצרין

בירת הגולן ערוכה לקלוט את פניהם של אלפי מבקרים במהלך חוה”מ פסח, לפעילות יום מגוונת, גם ביום וגם בלילה, בפסטיבל  “שיר השירים”


פסטיבל “שיר השירים”, הפסטיבל המוביל בצפון, שהפך למוקד משיכה מרכזי למבקרים הרבים בפסח, בצפון כולו ובגולן, בפרט, יתקיים גם השנה בימי חול המועד. הכניסה לפעילות היום בפארק – חופשית. מופעי הערב המשובחים – בתשלום.

ראש המועצה המקומית קצרין, דימי אפרצב: “פסטיבל ‘שיר השירים’, משלב בין העתיק לעכשווי, פונה לציבור רחב ובעיקר למשפחות. מועצת קצרין ופארק קצרין העתיקה מציגים הפקה ייחודית למען כלל הציבור, המטיילים ותושבי קצרין והאזור, כשמרבית האירועים הם ללא תשלום. אחרי הכרת נשיא ארה”ב בריבונות ישראל בגולן, כל בית ישראל מוזמן להגיע ולחגוג אתנו את בוא האביב במוזיקה נהדרת ובשירים”.

“כי האביב צועד בעקבותייך”  – הערב הראשון של הפסטיבל יוקדש לנשים בלבד, בערב אביבי ומיוחד. הערב ייפתח בפעילות חווייתית במתחם סדנאות: קליעה, מחול ומנדלות טבעיות. בהמשכו, אנסמבל נשים רוקדות, במופע “רקמה אנושית אחת”

אירועי היום – ללא תשלום

כבר בכניסה לפארק, יוזמן הציבור להיכנס לאווירה עם תלבושות ססגוניות, לקלוע זרי אביב ריחניים ולצאת לסיורים מודרכים ברחבי הכפר העתיק. בו בזמן, יפעלו ארבע במות שונות של מופעים מוזיקליים ייחודיים, בדואטים בין מלאכות עתיקות ומוזיקה נוגעת. בסיום המופעים, תתקיים סדנה: קליעה, ציורי פנים, ליבוד בצמר וקדרות.

את הפסטיבל יפתח הלל חגיגי. המסורת ארוכת-השנים של קריאת ההלל, נמשכת עם חידושים מוזיקליים של נאור כרמי (“צמאה”), עקיבא תורג’מן ובהובלת מאיר גלייזר. הקהל מוזמן להגיע עם כלי נגינה ולהצטרף למופע ססגוני ושמח במיוחד. (יום ב’, 22.4, 10:00).

המופע “שקטקטן” – מופע וירטואוזי המשלב מחול, מוזיקה חיה, קצב והומור. במופע, קטעי ריקוד בסגנונות שונים, תיפוף-גוף, סטפס, קטע מקלות, היפ-הופ/ברייקדאנס, ראפ/ביט-בוקס.

“שקטקטן” מלווה במוזיקה חיה וסוחפת ומתאים לכל המשפחה. קבוצת “שקטק” מעלה רפרטואר מופעים בין-לאומי יותר מ-20 שנה ברחבי העולם, הצגות בתאטרון, תערוכות, קליפים, הפקות שונות ועוד. (יום ג’, 23.4, 11:00).

צעדת קצרין והגולן

צעדת קצרין והגולן חוזרת ביומו האחרון של הפסטיבל (24.4, יום ד’, 10:00) והפעם בסימן שילוב והכלה בחברה הישראלית. הצעדה תכלול גם השנה תחנות הפעלה ותוכן על מסלולי ההליכה ובנוסף – שני מסלול אופניים לכל המשפחה. בתום הצעדה, יתקיים הפנינג שיכלול תחנות ושני מופעי סיום בפארק קצרין: מופע ייחודי של להקת “רוח חדשה” – “לעוף עם הרוח” (12:00), שירים ישראליים, שירים מן המקורות, קטעים אינסטרומנטליים ושירים מקוריים, שנכתבו והולחנו על ידי חברי הלהקה. הלהקה הנה בין הייחודיות בארץ אשר החברים בעלי המוגבלויות בה שרים ומנגנים בלייב ללא פלייבק.  המופע השני הוא של טל מוסרי ואורנה דץ, שמארחים את מורן מזוז (13:30).

הרשמה לצעדה:   https://goo.gl/HU4uUy

מתי: ימים שני עד רביעי, 22-24.4, 10:00-16:00 (מופע אחרון ב-15:00)

איפה: פארק קצרין העתיקה. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של פארק קצרין העתיקה ובאתר:  http://www.parkatzrin.com/

הלילות בפסטיבל “שיר השירים”

“כי האביב צועד בעקבותייך”  – הערב הראשון של הפסטיבל יוקדש לנשים בלבד, בערב אביבי ומיוחד. הערב ייפתח בפעילות חווייתית במתחם סדנאות: קליעה, מחול ומנדלות טבעיות (19:30). בהמשכו, אנסמבל נשים רוקדות, במופע “רקמה אנושית אחת”.

שיא הערב – יובל דיין – “תשאל את המים”, ההופעה, עם אורחת מיוחדת: נרקיס.

תוך חמש שנים, הפכה יובל דיין לאחת מהזמרות והיוצרות הכי מצליחות ומוערכות בתעשיית המוזיקה בישראל. במופע, תארח יובל דיין את נרקיס, לביצועים מרגשים, ביחד ולחוד, בערב שכולו העצמה נשית. יובל התמקמה כקול נשי מעניין וייחודי. זמרת ויוצרת, כותבת ומלחינה. במופע, יובל מבצעת את מיטב הלהיטים מהאלבום החדש ומשני אלבומיה האחרים.

יום א’, 21.4, 21:30 (80/90 ש”ח במכירה מוקדמת, 119 ש”ח בקופות)

 “כנסיית השכל”

לאחר כ-25 שנות פעילות של רוקנרול משובח, אנרגטי וסוחף, עם שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל, להקת “כנסיית השכל” ביססה עצמה כאחת מהלהקות האהובות והמצליחות, אשר הטביעו את חותמן הייחודי בפסקול הישראלי. יורם חזן – שירה, גיטרה וסקסופון, רן אלמליח – בס ושירה, עמי רייס – קלידים, דוד רז – גיטרה אקוסטית,  דניאל זייבלט – תופים וכלי הקשה.

יום ב’, 22.4, פארק קצרין. 20:00 – פתיחת שערים, 21:30 – מופע. (80/90 ש”ח במכירה מוקדמת, 119 ש”ח בקופות)

נתן גושן

גושן, מהאמנים האהובים והמצליחים בישראל, מצליח ליצור ברציפות להיטים ושירים אהובים. בנוסף, מחזיק גם בקריירה בין-לאומית מצליחה. בגיל 30, עם אלבום רביעי, כוכב במה שכובש את הקהל עם כריזמה מתפרצת ושואו עוצמתי. מכוכבי הפופ הבולטים בארץ.

יום ג’, 23.4, פארק קצרין. 20:00 – פתיחת שערים, 21:30 – מופע. (80/90 ש”ח במכירה מוקדמת, 119 ש”ח בקופות)

אריאל הורביץ

אריאל הורוביץ במופע טריו אביבי! מהבולטים והמגוונים שבכותבי השירים בארץ. על הבמה מתגלה הורביץ כ”סטורי טלר” אמתי, לא רק בתוך השירים, אלא גם ביניהם והקהל זוכה לפגוש את אחד מהטרובדורים הישראלים המקוריים ביותר שפועלים היום.

יום ד’, 24.4, בשעה 20:30, היכל התרבות קצרין.

(מכירה מוקדמת לגמלאי/נכה: 50 ש”ח, מבוגר מוקדמת: 60 ש”ח, בערב המופע: 70  ש”ח)

מתי: חול המועד פסח, בקצרין.

לפרטים ורכישת כרטיסים: פארק קצרין – 04-6961350, בדף הפייסבוק של פארק קצרין העתיקה באתר:  http://www.parkatzrin.com/ והמועצה המקומית קצרין.

הנחות לתושבי קצרין והגולן, סטודנטים, וחיילים

צילומים: באדיבות פארק קצרין ובהתאם לקרדיט על תמונות האמנים

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?