נשים זה כוח

תפסיקי לחפש פגמים במי שאת ובעצמך. תפרגני לעצמך ותחמיאי לך. תסתכלי במראה ותחפשי מה את אוהבת ולא מה לא. אף פעם אל תקטיני את מי שאת. עצות לכבוד יום האישה הביןלאומי


עצות שאספתי לעצמי ולכן ליום האישה:

כל בוקר, תתעוררי בשמחה והודיה, היי שמחה בחלקך ותאהבי את מי שאת. לעולם אל תקנאי באחרת, לא כל מה שנוצץ הוא זהב ותזכרי שמה שאת רואה מכאן, זה לא בהכרח מה שרואים שם. תלמדי לפרגן לכל הנשים מסביבך, נשים זה כוח. את תפרגני לנשים, הן יפרגנו לך חזרה. תסתכלי על נשים בעין טובה, תני כתף, ותמיכה. תאספי חברות, אל תחששי מהן ויחד עם זה, תבררי מילים. תמעטי ברכילות ולשון הרע. תפסיקי לחפש פגמים במי שאת ובעצמך. תפרגני לעצמך ותחמיאי לך. תסתכלי במראה ותחפשי מה את אוהבת ולא מה לא. אף פעם אל תקטיני את מי שאת, או תמעיטי בערכך מול עצמך ומול אחרים.

תעשי ציפורניים, אם את אוהבת, לכי למספרה, לקוסמטיקאית. תעשי מסזטוב. תדאגי לפנק את עצמך במה שעושה לך טוב, מגיע לך, אל תשכחי את זה. את אימא ואישה ומתזזת בין מיליון משימות. את אלופה! חפשי איזה חוג, קורס, או אפילו ספרי העשרה, שימלאו אותך. תקני לך שמלה יפה, או גינס אחד איכותי ונעליים נוחות, אבל גם יפות. תדאגי שתהיה לך פינה בבית שכיף לך בה ועושה לך טוב.

תמצאי לך בית קפה שאת אוהבת, לכי גם לבד לפעמים. אל תעשי חשבון לאף אחד. אבל צאי גם עם חברות ועם בן הזוג, יציאות קטנות יעשו לך טוב. תקפידי להיות את, כמו שאת, אוהבת את עצמך. לפעמים, תשברי את המוסכמות של עצמך, עם איזה לק ירוק. תעזי, אל תפחדי להעז. תמיד תחייכי ותגידי שהכול טוב. לא כולם צריכים לשמוע את הצרות שלך ובכלל, תשתדלי לדבר בעיקר על הטוב ועל החיובי. תאמיני לי, זה יגדל לך.

תקדימי שלום, תאירי פנים ותתענייני באחר. תעשי משהו טוב למען הזולת. תשתדלי לשפוט אנשים לטובה. תסתכלי על החיים בעין טובה ותרבי אור וטוב בעולם. תעבדי במה שאת אוהבת ואם אין לך את הפריבילגיה הזאת לעבודה שאת אוהבת, חפשי משהו נוסף, שישלים לך, שימלא לך את הנפש. שימי לב מה אהבת שאימא שלך הייתה בשבילך ומה את פחות אוהבת ותעשי תיקון עם ילדייך.

תעשי קצת ספורט. תבחרי תחום שאת אוהבת. תקפידי גם על תזונה נכונה, אבל תאכלי במידה, גם שוקולד וקצפות ודברים מושחתים שטעימים לך. תלמדי דברים חדשים. תשתי קצת יין. תצאי לטייל. תקראי ספרים. תכירי אנשים חדשים

אל תשכחי, את אלופה!

תעשי קצת ספורט. תבחרי תחום שאת אוהבת. תקפידי גם על תזונה נכונה, אבל תאכלי במידה, גם שוקולד וקצפות ודברים מושחתים שטעימים לך. תלמדי דברים חדשים. תשתי קצת יין. תצאי לטייל. תקראי ספרים. תכירי אנשים חדשים. תלמדי לרקוד ולצחוק, לשיר ולשמוח באמת.

שמרי על קשר על בני המשפחה המורחבת, עם סבא וסבתא. תני דוגמה טובה לילדייך בכל התחומים ותאהבי אותם בעצמה. יחד עם זה, תאפשרי להם להיות מי שהם. תשקיעי בזוגיות ובאהבה. האהבה זאת אנרגיה טובה לחיים. תלמדי לאפות עוגה ולבשל. חפשי לך איזה חלום להגשים. אם אין לך אחד כזה, הגיע הזמן שיהיה. תתרגשי. תגשימי. תצליחי. תאהבי.

אל תבכי על חלב שנשפך. תזכרי שמטעויות לומדים, אחרי משברים יש צמיחה, אחרי שעצוב באה שמחה. לפעמים, יבואו לפתחך קשיים ומשברים והתמודדויות, תזכרי שזה חלק מהחיים. תנשמי. תתפרקי קצת, אם את צריכה. תחבקי את עצמך. חפשי עזרה אם את צריכה. תמצאי בעצמך את הכוחות ותמשיכי הלאה. תאמיני שאת ראויה לחיים טובים ושמחים ושאת הכיהכי טובה בעולם, כשאת אוהבת את מי שאת. אל תשכחי, את אלופה!

יום האישה שמח לך, אחותי.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?