נפתחו חופי איגוד ערים כנרת

חופי איגוד ערים כנרת נפתחו לעונת הרחצה. שני חופים נוספים ייפתחו העונה לקהל הרחב: חוף צמח המיתולוגי וחוףסוסיתא


באיגוד ערים כנרת, מברכים על הגשמים שמילאו את הכנרת. עונת הרחצה נפתחה ביום חמישי, 18 במרץ ובאיגוד ערים כנרת, ערוכים לקליטת המוני הנופשים הצפויים לפקוד את החופים השקטים, בחג הפסח הקרוב. באיגוד, נערכים לקליטת נופשים גם ביום הבחירות, יום השבתון, ב-23.3. כל חופי איגוד ערים כנרת מתופעלים כחופים שקטים, ללא השמעת מוזיקה.

איגוד ערים כנרת ומשטרת ישראל משתפים פעולה לאורך השנה ומתגברים את כוח האדם בתקופת עונת הרחצה, על מנת להבטיח כי יישמר השקט בחופים. כוחות המשטרה ופקחי האיגוד יפעלו בסיועיחידת משמר הסביבה כנרתוהצוותים בחופים, למען אכיפה ושמירה על הסדר הציבורי וזאת, בנוסף למאבטחים ולסדרנים, אשר יוצבו מטעם האיגוד. בזמני שיא, מפעילים איגוד ערים כנרת והמועצה האזורית עמק הירדן, במימון המשרד לקידום וחיזוק קהילתי, את מוקד המצלמות שלכנרת בטוחה“, השולט ב-161 מצלמות האבטחה בחופים. כמו כן, מופעלים צוותי ניקיון ותחזוקה מתוגברים.

הציבור מתבקש להישמע להוראות המצילים והפקחים ולהקים אוהלים רק באזורים המותרים. עליית המפלס הביאה לכך שתשתית בנויה, כמו למשל מדרגות וקירות כוסו במים. לכן, יש לשים לב לשילוט ולהוראות המעבר השונות ולהיכנס למים רק דרך האזורים המותרים לכך. כמובן שיש לרחוץ רק בשעות הפעילות של המצילים ובחופים המוכרזים, לא לטפס על מעקות הבטיחות ולא לקפוץ למים מראשי הקירות.

צמח וסוסיתא

יור איגוד ערים כנרת, עידן גרינבאום, מברך על פתיחת העונה ומציין את החלטת שר הפנים אריה מכלוף דרעי ואת ועדת הפנים והגנת הסביבה בכנסת, בראשותה של חכ מיקי חיימוביץ, על ההחלטה להעברת חוף צמח לאחריות איגוד ערים כנרת.

ליד: חוף צמח המיתולוגי, שהיה סגור שלוש שנים, נזקק לשיקום וניקיון מאסיבי, עקב ההרס הרב בשטח. גדרות הברזל שתחמו את החוף הוסרו והציבור יוכל להיכנס לחוף צמח, ישירות מהכביש הראשי, דבר שגם יצור רצף נופי נגיש

חוף צמח המיתולוגי, שהיה סגור שלוש שנים, נזקק לשיקום וניקיון מאסיבי, עקב ההרס הרב בשטח. גדרות הברזל שתחמו את החוף הוסרו והציבור יוכל להיכנס לחוף צמח, ישירות מהכביש הראשי, דבר שגם יצור רצף נופי נגיש.

גרינבאום: “העונה אנו מצפים ליותר משני מיליון וחצי נופשים בכנרת, עקב החשש לטוס לחול בשל הקורונה. שני החופים הנוספים יאפשרו שטח נוסף לנופש בכנרת. אנו מבקשים מהציבור, שכולו מעוניין בבילוי נעים באגם הלאומי, להיות סבלני ואחראי, להישמע למצילים ולצוות החוף ולשמור על נהלי הבטיחות. לאחר תקופה ארוכה של סגר, כולנו זקוקים לנופש. אני מאחל לכולם חופשה נעימה בכנרת ובריאות“.

מנהלת אגף מנהלת הכנרת,  דנה בכר, אומרת כי במהלך עונת החורף והסגרים, בוצעו בחופי איגוד ערים כנרת עבודות תחזוקה שוטפות, חידוש שילוט, גיזום בטיחותי, כיסוח צמחייה ושיפוץ מבני שירותים ומתקני נופש. בכר מציינת, כי בחוף צמח התקיימו בשלב אעבודות שיקום ושיפוץ, על מנת להשמיש את החוף, עם פתיחת עונת הרחצה וכי בשלב ב‘, יתקיים תכנון מפורט לפיתוח הדרגתי של חוף צמח, תוך דיון מעמיק, כולל הליך שיתוף הציבור במתכונת שתיקבע.

חוףדוגה

עוד מציינת בכר, כי לקראת חג השבועות, ייפתח חוף נוסף, חוףדוגה“, במזרח הכנרת, הנמצא כעת בעבודות ותהליכי העברה לזכיין. בחוףדוגה“, התבצעו עבודות פיתוח והקמת מבנים בהיקף של 30 מיליון שח, במימון משרד האוצר, משרד התיירות, משרד הפנים ואיגוד ערים כנרת והוא החוף הראשון שתוכנן ובוצע מכוחה של תכנית תמא 13/13/אלחופי איגוד ערים כנרת, שמטרתה פיתוח תיירותי והנגשת החופים לציבור, תוך שמירה על ערכי הטבע, הסביבה והמורשת. התכנית כוללת 14 מחופי איגוד ערים כנרת וקטעים שלשביל סובב כנרת“.

בכר: “אנו, באיגוד, מצפים ונערכים לעונה ארוכה ועמוסה, עם ביקוש גדול לנופש בכנרת, אשר שמרה על מפלסה הגבוה גם החורף הזה והיא יפה מתמיד. אנו מזמינים את הציבור להגיע לנפוש בכנרת כחולה ומלאה ובברכת עונת רחצה נעימה ובטוחה לכולם!”.

למידע: כוכבית כנרת מכל טלפון 55477* ובאתר רשות הכנרת – www.kineret.org.il

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?