נטע קציר – שם דבר בגולן

נטע קציר התחילה במרכז חגיםשל המתנס וגדלה עד ניהולעיינות“, במרכז הקהילתי גולן. קבוצות לימוד, מפעלים חינוכיים ותרבותיים, קבלו שבת אזוריות הם חלק מפועלה המבורך. תודה, נטע, על 15 שנה של נועם, חן וחיוך


לפני חמש עשרה שנים, החלטנו במרכזזהות“, שהיה משותף למחלקת החינוך במועצה האזורית ולמתנס הגולן, שאותו ניהלתי באותם ימים, על הקמתמרכז חגים“. מטרת המרכזללוות יישובים בתוכן וארגון של החגים בקהילה; בעיקר ביישובים חלשים מבחינה תרבותית וקהילתית, הזקוקים לליווי.

הוצאנו מכרז לרכז ברבע משרה. בראיונות, הופיעה בפנינו צעירה ענווה וביישנית, שחרף ביישנותה, משהו בזיק שבעיניה נתן לנו את ההרגשה שהיא האישה הנכונה. נטע קציר מרמת מגשימים.

חלפו שנתיים והתפטרתי מניהול המתנס. עם כניסתי לתפקיד, הקמתי את היחידה להתחדשות יהודית ולאורך תשע שנותיי כמנהל, ניהלתי בעצמי את גם היחידה. עם פרישתי, הצעתי לנטע לרכז את היחידה ברבע משרה, לצד ריכוזמרכז חגים“.

כך, אט אט, נטע גדלה עם התפקיד, המרכז הלך והתפתח, נוצרו קשרים עם גופים חיצוניים. המרכז נדד לתקופה מסוימת למסגרת לא מתאימה ובמהרה, חזר למקומו הטבעי, במתנס, שמאוחר יותר שינה את שמו למרכז הקהילתי. “מרכז חגיםהיה למרכזעיינות“, המרכז ליהדות ישראלית בגולן. לנטע, הצטרפה מור שגיא, מכפר חרוב והן ניצחו ביד רמה על הפעילות החשובה והמוצלחת הזאת, ביישובים ובקהילה, במערכת החינוך ובתי הספר בגולן.

נטע קציר הייתה לשם דבר בגולן; אשת חיל. בנועם, בחן ובחיוך, כבשה את לבבות אנשי התרבות והחינוך בגולן והובילה מהלכים גדולים ויפים. חלקם, מסורות שירשה כשנכנסה לתפקיד וחלקםמסורות ומפעלים שהיא יזמה

נטע קציר הייתה לשם דבר בגולן; אשת חיל. בנועם, בחן ובחיוך, כבשה את לבבות אנשי התרבות והחינוך בגולן והובילה מהלכים גדולים ויפים. חלקם, מסורות שירשה כשנכנסה לתפקיד וחלקםמסורות ומפעלים שהיא יזמה.

אישה שהיא כתובת

אציין את הכנסלימוד גולן“, שעד הקורונה נערך מדי שנה וקיבץ בשעות השיא שלו מאות מתושבי הגולן. קבלות השבת האזוריות בחלקי הגולן השונים. קבוצות הלימוד ובהן קבוצות יצירה בצילום, בספוקןוורד ועוד. מפעלים חינוכיים ותרבותיים בתחום היהדות הישראלית בבתי הספר והגנים בגולן.

אירוע ליל תשעה באב, מדי שנה, באחד מבתי הכנסת העתיקים בגולן, המוקדש לקריאת מגילת איכה ולאחר מכן, לשיח חברתי על סוגיות ליבה בחברה הישראלית. גם אירוע זה מקבץ אליו מאות אנשים

אירוע ליל תשעה באב, מדי שנה, באחד מבתי הכנסת העתיקים בגולן, המוקדש לקריאת מגילת איכה ולאחר מכן, לשיח חברתי על סוגיות ליבה בחברה הישראלית. גם אירוע זה מקבץ אליו מאות אנשים ובשנה האחרונה, הוא אף גדל, עם שיתוף הפעולה עם קצרין. שיתוף הפעולה הזה הוליד את מיזםחולקים“, המשותף לשתי הרשויות ועוסק אף הוא בתרבות המחלוקת והיכולת לחיות יחד עם המחלוקת ולחתור להסכמות רחבות.

אך עם כל הכבוד לאירועים הגדולים, אני חושב שגולת הכותרת של פועלה של נטע, הוא הליווי של היישובים והיותה כתובת לתושבים שביקשו חומר ועזרה לחגים ואירועים במשפחה.

לאחר חמש עשרה שנים, החליטה נטע לסיים את תפקידה ולחפש את האתגר הבא. באופן טבעי, מור נכנסת לנעליה כמנהלת. כחבר צוות ההיגוי שלעיינות“, לאורך כל השנים, התפעלתי תמיד מן הזוגיות הנפלאה בין נטע למור, שהשלימו זו את זו ותמכו זו בזו ופעלו יחד למען הקהילה. אין לי ספק שמור היא בחירה מצוינת.

למרבה הצער, עקב קשיי תקציב, צומצם כוח האדם שלעיינותלתקן אחד ואין למור עזר כנגד. כמובן שאנו, מתנדבי צוות ההיגוי, נסייע לה כמיטב יכולתנו, אך אני מקווה שהקיצוץ הזה זמני ויהווה ירידה לצורך עלייה, כי הצורך הוא ביותר משני תקנים.

תודה רבה לנטע, על תרומתה האדירה לגולן ולמורבהצלחה!

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?