נבחרת העסקים של הגולן

המחזור הראשון של קורס העסקים של הגולן יוצא לדרך. ניהול ושיווק עסק מקומי – המסלול להצלחה עסקית בגולן

עסקים בגולן? הצטרפו לנבחרת! המחלקה לקידום יזמות עסקים ותעשייה, בחברה הכלכלית גולן, בשיתוף עם מעו”ף ובסבסוד של “קרן הגליל”, גאים להשיק את המחזור הראשון של קורס העסקים של הגולן: ניהול ושיווק עסק מקומי – המסלול להצלחה עסקית בגולן!

מיזם חדש של המחלקה לקידום עסקים בחברה כלכלית גולן

בזמן שחוסר הוודאות והשגרה המתוחים נמשכים, המחלקה לקידום עסקים בגולן ממשיכה ליזום פרויקטים, לקדם ולחפש משאבים ויוזמות, לרכז ולהנגיש עבור העסקים המקומיים את הידע והכלים, כדי להתמודד עם התקופה הנוכחית בצורה היעילה ביותר ועל מנת להמשיך ולעודד את צמיחתה של קהילת העסקים המקומית, את הרכש המקומי ושיתופי הפעולה בין העסקים בגולן.

המחזור הראשון של התכנית, יתמקד בהתאמת האסטרטגיה העסקית של עסקי הנבחרת למציאות המשתנה ויעניק כלים אפקטיביים לעסקים לשיפור הביצועים, המיתוג והשיווק. זאת, על מנת לעזור להם למקסם את המצב הנוכחי ולהתכונן ליום שאחרי.

מנהל תחום תעשייה עסקים ויזמות, בחברה כלכלית גולן, עו”ד עופר הבר: “הקורס הנו רק אחד מתוך מספר עוגנים משמעותיים שמחלקת יזמות ועסקים, בחברה הכלכלית גולן, תיישם בשנת 2024. הקורס מהווה דוגמה מצוינת לכלכלה מקומית אמתית בגולן, שמשלבת בתוכה תמיכה בעסקים המקומיים.

“הייחודיות בקורס זה הנה שמעבר ללימוד והכשרת תכנים מקצועיים, המשתתפים יוכלו לחוות מהו עסק מקומי באמצעות סיורים פרטניים בעסקי הגולן, להקשיב לסיפור הקמת העסק, על הקשיים ועל ההצלחות וכך, למעשה, אנחנו מגדילים את תמיכתנו בשרשרת שלמה לקיום כלכלה מקומית בגולן.

“אני שמח מאוד, על ההזדמנות לשיתוף פעולה עם ‘קרן הגליל’ ומעו”ף, בהובלתו של עמית בן אריה, מקדם עסקים בחכ”ל, שמאפשרת לנו לסבסד לתושבים המקומיים קורס איכותי ומקצועי, שיהווה מחזור ראשון לשנה זו וכך לעודד צמיחה איתנה של עסקים מקומיים בגולן”.

מבנה התכנית

הקורס יכלול שמונה מפגשים של הרצאות מקצועיות בני חמש שעות כל אחד (40 שעות לימוד סה”כ), בהרצאות שיועברו על ידי מרצות מנוסות מטעם מעו”ף, שמכירות ופועלות עם עסקי הגולן שנים ארוכות.

שלושה מהמפגשים יכללו סיורי שטח, בעסקים מקומיים בגולן מתחומים שונים.

העסקים יארחו את נבחרת העסקים בבית העסק שלהם, יספרו את סיפורם האישי על הקמת עסק מצליח בגולן, יחלקו מניסיונם בתחום עיסוקם, ישתפו בחוויות, בקשיים ובהצלחות שחוו בדרכם.

בנוסף, יתנסו חברי הנבחרת במוצרי העסק המארח ויקיימו דיון וחשיבה משותפת עם בעלי העסקים והמרצים, על מנת לעודד שיתופי פעולה בין עסקים מקומיים, חשיבה ויצירת מוצרים חדשים, עידוד רכש משותף, הגברת הרכש המקומי ותחושת הקהילתיות.

אוסנת רובין

אוסנת רובין, יזמת, יועצת ומלווה עסקית משנת 1995 בתחום הניהול, המוטיבציה, שיווק ומכירות .מחברת הספר “365 ימי הכנסות ממכירות”.

עוזרת לא.נשים, ארגונים ועסקים להפוך את הידע למעשים, בעזרת טכניקות קלות ליישום וסדנאות חווייתיות. תושבת קיבוץ אורטל בגולן.

היכולת לחבר לא .נשים את הנקודות בין הגשמה לפרנסה, בכדי שיוכלו לממש את הייעוד תוך יצירת הכנסה יציבה וגדלה, מתבססת על לימודיה האקדמיים בעלת תואר שני MBA במנהל עסקים, למידה קבועה של החידושים הנדרשים כיום ביניהם כלי AI, וניסיון של מעלה מ- 25 שנים.

היא יוצרת מנעד רחב של אפשרויות לצמיחה כלכלית, להבנת הזהות האישית והעסקית, לגילוי האמונות המעכבות והמקדמות. ומציעה מגוון טכניקות ופעולות לביצוע כדי לחוות שיא בעשייה ואיזון בחיים.

הילה קורן

חיה ונושמת מדיה דיגיטלית משנת 2011. בונה אסטרטגיה שיווקית ומנהלת מדיות חברתיות ותוכן. מייעצת ומלווה עסקים שרוצים שעושים את השיווק שלהם בעצמם. מאסטר NLP, משלבת יכולות טיפוליות ומוטיבציוניות בכלים פרקטיים. מלמדת בעלי עסקים להשתמש בתוכן וברשתות החברתיות, בצורה היעילה והנכונה ביותר, שגם תהיה מהנה ונעימה וגם ובעיקר תביא תוצאות.

“יש בי את ההבנה, שעסק קטן הוא, ורק הוא, יכול לשווק את עצמו בדרך הנכונה והאותנטית ביותר, כזו שתעביר את מהות העסק והאדם שעומד מאחוריו”.

עלות הקורס לעסקים הנבחרים (לפני סבסוד “קרן הגליל”):

800 ש”ח עבור ההרצאות (תשלום ישירות למעו”ף) + 300 ש”ח עבור שלושת הסיורים של העסקים המארחים (תשלום ישירות לעסקים המארחים – 100 ש”ח לסיור).

כל עסק שייבחר לנבחרת וישלים 80% מהמפגשים, יהיה זכאי להחזר של 500 ש”ח מהתשלום על הקורס.

כמו כן, תממן “קרן הגליל” את הסיורים בעסקים המקומיים, ההרצאה והאירוח בעלות של 100 ש”ח, עבור כל משתתף, לכל ביקור! מהרו להירשם! מספר המקומות מוגבל!

מה היא “קרן הגליל”?

“קרן הגליל” היא קרן פילנתרופית אשר מעניקה מענקים והלוואות לעסקים וליזמים, לתמיכה בהקמת ופיתוח עסקים חדשים ובהרחבת עסקים קיימים. זאת, באמצעות מתן הכלים הכלכליים הנדרשים על מנת להתפתח ולצמוח.

כעת, כחלק ממאגר הכלים שהיא מציעה, תסבסד הקרן חלק מהתשלום עבור העסקים המשתתפים בתכנית נבחרת העסקים.

להרשמה דרך אתר מעו”ף

ולהורדת הסלבוס המלא, הכנסו ללינק הבא: https://www.sba.org.il/hb/MaofServices/courses/Pages/10020.aspx

למידע נוסף לגבי התכנית,

שאלות ותשובות ועוד תוכן לעסקים כדאי לעקוב אחר העמודים הרשמיים של החברה הכלכלית גולן ו/או באמצעות פנייה בכתב לעמית בן אריה, מקדם עסקים בחכ”ל לדוא”ל: hcl-yazamut@megolan.org.il

קהילת העסקים והיזמות בגולן – מרוויחים קהילה יחד!

העסקים המארחים:
עזיזו לבנדר

דן ולילך ממושב כנף הקימו כבר בשנות ה-80′ חוות לבנדר חקלאית המתמחה בגידול לבנדר בעבודת יד וייצור עצמי של מוצרי לבנדר נבחרים. כיום, חוות הלבנדר מפעילה מרכז מבקרים מצליח ובמקביל, מגדלת, מזקקת ומפיקה שלל מוצרים: קוסמטיקה, סבונים, בשמים, חליטות, מוצרי נוי ועוד.

בירה פס

חגי ואור, אחים לבית משפחת פס, יזמו והקימו את חלום בית הבירה, בחדר האוכל הישן של הקיבוץ גשור, בדרום הגולן, כפרויקט משפחתי, באווירה חמה וביתית.

בסוף שנת 2010, התחילו האחים לבשל בירה בבית הוריהם שבקיבוץ וכשזה נעשה צפוף מדי, לאחר כשנה וחצי, התחילו לבנות את בית הבירה. לימים, גדל המיזם והתפתח למבשלה עם מרכז מבקרים, פאב מקומי ואספקת בירה ללקוחות ואירועים.

מטרלו

עדי פרץ, מקיבוץ עין זיוון בגולן, היה צלם עד שהחליט לפתוח בתחילת שנת 2019 מאפייה קטנה בבונקר ישן בקיבוץ. כיום, “מטרלו” (מערוך, באיטלקית) היא מוקד משיכה לתיירות פנים ואתר עלייה לרגל קולינרי למבקרים שמגיעים למקום במיוחד מכל רחבי הארץ. בימים אלה, אף פתחו פופ-אפ מצליח במתחם “שרונה”, בתל אביב.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?