משפחה, אוויר ואווירה

נולדה במכמש, גדלה בנווה דקלים, עברה למושב שרשרת, אולפנה בעפרה ושירות לאומי בחיספין. היא המנהלת שלחאן אל על“, באבני איתן. האורחת שלנו לשבת היא מיטל קרונשטיין, מאבני איתן


קצת על עצמך

מיטל קרונשטיין, בת 34, נשואה ליואל ואימא לשלושה ילדים מתוקים נועם (12), חן (10) ושירה (שש)”.

עיסוק  

מנהלתחאן אל על‘, במושב אבני איתן. נהנית מכל רגע לעבוד במקום שהוא גם משפחה וגם הרבה אוויר ואווירה. החאן מארח משפחות וקבוצות כל השנה, גם ללינה וגם לטיולי אופניים. יש אצלנו גם סדנאות גיבוש בטבע, הכנת פיתות וגבינה. זה כיף גדול לפגוש את כל מגוון הישראליות אצלנו בחאן ולראות משפחות נהנות ביחד מכל מה שיש לנו להציע ומהטבע הגולני המהמם“.

מגורים

מושב אבני איתן“.

איפה נולדת וגדלת

נולדתי ביישוב מכמש שבבנימין. גדלתי בנווה דקלים ולאחר כמה שנים, עברנו למושב שרשרת. כן יש מקום כזה והוא נמצא סמוך לעיר נתיבות. את שנות התיכון, העברתי באולפנה בעפרה ושירות לאומי עשיתי בחיספין. כך שבגדול, ספגתי תרבויות מכל חלקי הארץ וזה מה שיצר את מה ומי שאני היום“.

איך נראה יום שישי שלך?

מתחילה את הבוקר בשיעור פילאטיס מרומם, אצל דינה בן ארי, האלופה. משם, קופצת לשתות קפה ולאכול משהו קטן וטוב, באחת מפינות החמד, או בתי הקפה הנחמדים בגולן, ואז קופצת למים העמוקים של הכנות לשבת, בשיא המרץ, עד כניסת שבת מנוחה“.

מה כוללת ארוחת השבת שלכם?

דג מרוקאי טוב, קוסקוס ובקילה, תבשיל טונסאי מעולה, שבעלי מכין מכל הלב. לפעמים, גם מרק טונסאי, שלמדתי להכין במסורת המשפחה. שבת זאת הזדמנות לבקשות מיוחדות לאוכל טעים וביתי, כי כמעט שלא יוצא לי לבשל באמצע השבוע“.

גרנו במושב, יחד עם משפחתו המורחבת של אבי והיה נהוג אצלנו, מיד אחרי התפילה, גם בערב שבת וגם בבוקר, שכולם מגיעים לבית של סבתא, יושבים ומפטפטים. לא תמיד לכולם היה מקום בסלון, אבל תמיד היה מקום בלב והרבה אהבה

זיכרון ילדות משבת

אני גדלתי על שבת המלכה. איןסוף פינוקים, שולחן שבת גדול עם המון סלטים מפנקים, חמין, כפיתות ותבשילים טונסאיים ומרוקאיים, פיצוחים ויין, הרבה צחוקים ומשפחה. גרנו במושב, יחד עם משפחתו המורחבת של אבי והיה נהוג אצלנו, מיד אחרי התפילה, גם בערב שבת וגם בבוקר, שכולם מגיעים לבית של סבתא, יושבים ומפטפטים. לא תמיד לכולם היה מקום בסלון, אבל תמיד היה מקום בלב והרבה אהבה“.

ספרים, או עיתונים בשבת?

גם וגם. עיתוניםבשבתות עמוסות, ספריםבשבתות הקיץ הארוכות. אין יותר כיף מלהירדם עם ספר טוב“.

מה הכי כיפי בשבת שלך?

הכי כיפי זה הזמן המיוחד שיש לנו כמשפחה, שאין לאן לרוץ ואין לאן למהר. הזדמנות נדירה לשבת יחד, להתעדכן, לצחוק ואפילו להספיק כמה משחקי קופסה משותפים“.

עם מי היית רוצה לשבת בשולחן שבת?

עם אימא שלי. לפני כשנתיים, אימא שלי נפטרה ממחלת הסרטן ומאז, אני רק משתוקקת וחולמת לשבת ולדבר אתה. בזמנים טובים, היינו יושבות הרבה במהלך השבת ומפטפטות כמו שרק אימא ובת יודעות“.

בשעות הפנאי, מה עושה?

אוהבת לקרוא ספרים, לרכוב על אופניים ויותר מכוללארגן אירועים/ מסיבות וחופשות. אני חלק קטן מוועדת התרבות של המושב ובשבילי זה התחביב הכי טוב, ליהנות ממשהו שעושה טוב לאחרים“.

איך השפיעה עלייך הקורונה?

בעיקר בהבנה שילדים צריכים מסגרת וגם אנחנו המבוגרים. אחרי שהתקופה נגמרה, הבנתי ששגרה היא ברכה ושצריך לעשות מאמץ כדי לשמור עליה“.

מהו המוטו שלך בחיים?

כילדה גדלתי על פרקי אבות ומשם, אני שואבת את כל ההכוונה לחיים טובים. ביניהם – ‘ואהבת לרעך כמוך‘, ‘אל תדון את חברך עד שתגיע למקומוועוד. יחד עם זה, מאוד חשוב לי לא לשכוח ליהנות מכל רגע בחיים. אנצל את ההזדמנות לשתף אתכם במשהו שאמי, מזל טרבלסי זל, כתבה קרוב למועד פטירתה ומבחינתי, הוא צוואה ונוסחה לחיים טובים:

לקום כל בוקר, להגיד תודה לבורא עולם, שום דבר לא מובן מאליו! לא להתעצבן. לצחוק עם הילדים ולאהוב הרבה הרבה, לא לקטר על עומס בעבודה, עבודה היא תרופה. לדאוג לחופשה קצרה או משהו כיף ביחד מדי שבוע!’“.

מהו החלום שלך?

יש לי הרבה! חוץ מלחיות בבריאות ואהבה, אני גם חולמת להגיע רחוק מקצועית ולהתקדם לתפקידים בעלי יכולת השפעה גדולה על הנעשה במדינה“.

מסלול, מעיין, או פינת חמד שאת אוהבת בגולן

אוהבת מאוד את טיילת דרום הגולן, שממש לאחרונה עברה שילוט והכוונה על ידי תיירות גולן. ממש כיף לצעוד שם, או לרכוב על אופניים. כ-30 קמ של טבע איןסופי, חיות בר ואוויר כמו שיש רק בגולן. ממליצה לכולם“.

מה את מאחלת לעצמך?

להגיע לזקנה בבריאות טובה, עם כל משפחתי ולהגשים את כל החלומות בדרך“.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?