משולחן המועצה: אישור לפרויקטים ביותר מ- 3 מיליון שקלים

ברגע הראשון של המועצה החדשה, שהוא הרגע האחרון של 2013, התקבלו אישורים לפרויקטים ביותר מ- 3 מיליון שקלים בתחומי התרבות, הספורט והתחבורה. פרויקט ראשון הוא שדרוג מסוף התחבורה הציבורית בקצרין בצמוד לקניון לב קצרין


 

פתיחה משמחת לקצרין: ממש בסיום שנת התקציב 2013, תוך כדי כניסתה של המועצה החדשה לתפקידה, אושרו פרויקטים בהיקף של יותר מ- 3 מליון שקלים מתוך תקציבים ממשלתיים בתחומי תחבורה, תשתית ושיפוץ מבנים.

“ידוע שסיטואציה שבה נבחר נכנס לתפקידו ממש בסוף נובמבר, בגלל מערכת הבחירות שמתרחשת באוקטובר, יוצרת קושי עצום ומגבלות רבות בתכנון השנה הבאה, ובוודאי יוצרת מצב שקשה מאוד להספיק לעשות משהו לגבי השנה הנוכחית,” אמר דימי אפרצב, ראש המועצה. “לכן, אחרי כל העבודה הקשה יחד, קבלת התשובות החיוביות על הפרויקטים הללו היתה בשורה יוצאת מן הכלל”.

הפרויקט הראשון שאושר הוא שדרוג מסוף התחבורה הציבורית בקצרין, פרויקט עוגן המתחבר לתכנית העבודה של המועצה להעצמת היישוב. מדובר למעשה על “מיני תחנה מרכזית” לשירות תושבי הגולן ובכך מחזק את מעמדה כעיר המחוז של חבל ארץ זה.

במסוף בצמוד לקניון לב קצרין, ייבנו רציפים לטבריה, תל אביב, ירושלים, חיפה, צפת וקרית שמונה. המבנה המקורה יהווה בסיס עליו החברה לפיתוח קצרין מתכננת לבנות קומת משרדים ועל ידי כך להוסיף ולהרחיב שטחי מסחר ושירותים בעלויות סבירות, ולהתגבר על מחסור בשטחים כאלה ביישוב. רק עלות השלב הראשון של פעולות השדרוג (ללא המבנה שתקים בעתיד החברה לפיתוח) הוא כ- 750 אלף שקלים, וברור כי חשיבותו היא מעבר לערכו הכספי.

פרויקט נוסף הוא שיפוץ הספרייה העירונית בהיקף של כ- 300 אלף שקלים, אשר כוללים הן תיקונים פנימיים, עבודות פיתוח מחוץ למבנה וגינון. המועצה רואה את הספרייה כאחד ממוקדי התרבות המתפתחים של היישוב וכחלק מקומפלקס רחבת המתנ”ס ואולם התרבות, אשר עובר גם הוא שיפוץ נרחב. ובראייה רחבה יותר – מרכז אית”ן כולו הנמצא בעיצומה של תוכנית שיפור ושדרוג בעלויות של מיליוני שקלים רבים, שחלקן כבר גויס וחלקן נמצא עדיין במסגרת בקשות.

המועצה תשפץ גם את אולם הספורט העירוני בהיקף של כ- 650 אלף שקלים. “הנגשת מתקני הספורט וקידום עידוד של ילדים, נוער ומבוגרים לעסוק בספורט נמצאים בסדר עדיפויות גבוה,” מסביר אפרצב, “ולכן, ניתן יהיה לראות פעולות רבות נוספות בתחום הזה, חלקן כבר קיימות בשטח”. העבודות יכללו החל משדרוג משמעותי של מערכות הבטיחות במובן של כיבוי אש, דרך שיפוץ הגג, החלפת התקרה האקוסטית ועד להתאמות שונות הנדרשות כדי לבצע באולם אירועים.

בימים האלה מסיים צוות מיוחד שהוקם בהנחיית ראש המועצה עבודת מיפוי של מתקני ספורט פתוחים וסגורים כדי ללמוד רמת הזמינות שלהם, עמידה בתקן, מצב טכני במטרה להנגיש אותם ולפתוח לשימוש הנוער ומבוגרים בשעות הערב ובחופשות.

פרויקט רביעי שבדרך הוא מעגל תנועה זויתן ומשושים, צומת שביצוע עבודה זו בה יתרום לשיפור הבטיחות בדרכים, כאשר עלות הפרויקט כולו היא כ- 1.2 מליון שקל.

אפרצב ציין כי במועצה קיימים פרויקטים נוספים רבים שצוות המועצה הספיק להגיש בשבועות הראשונים לתפקידו. “כמובן שתשובות על פרויקטים נוספים אלה נמצאות בדרך, ואנו נשתף את הציבור בשקיפות מלאה. אני בהחלט אופטימי שאנו על הדרך הנכונה”.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?