מצטיינים ב”עתידים” בקצרין- מעל הממוצע הארצי

בביקור מטה “עתידים”, השבוע בקצרין, נמסרו הנתונים הבאים: המספר הממוצע של המתקבלים לתכנית גבוה בקצרין מהממוצע הארצי. גם ממוצע הפסיכומטרי של תלמידי תיכון מקצרין גבוה משמעותית מעל הממוצע הארצי – 634 נקודות, לעומת 575


השבוע, הגיע לקצרין צוות מטה תכניות “עתידים”, ליום מפגש ופעילות. בקצרין, פועלות שתי תכניות: האחת – “קדם עתידים”, המיועדת לתלמידי תיכון, המבקשים להשיג תעודת בגרות איכותית בתחומי המדע. מטרת התכנית היא לחזק את תחושת המסוגלות האישית בקרב התלמידים וכן לסייע להם בשיפור הישגיהם הלימודיים ולהכווין אותם ללימודים אקדמיים בתחומי ההנדסה והמדעים.

התכנית השנייה היא תכנית “עתידים בצה”ל”, המאפשרת לבוגרי תיכון מצטיינים, מהפריפריה ומאוכלוסיות ייחודיות, לדחות גיוס וללמוד לתואר אקדמי בתחומים מגוונים ובמוסדות אקדמיים מובילים בישראל.

בקצרין התכנית פועלת בתיכון “נופי גולן”, אך מיועדת גם לתלמידי קצרין המאותרים במוסדות חינוך שונים ועונים לקריטריונים. התכנית גם מציעה פסיכומטרי במחיר מסובסד לתלמידי תיכון, עוזרת להם בתהליך המיון לעתודה האקדמית ומלווה אותם בהמשך. לאחר תום הלימודים האקדמיים, העתודאים .

ביום שלישי, התקיים יום שיא יישובי בקצרין. נציגי התכנית הגיעו לקצרין והציגו את נתוני הרשות לראש המועצה, דימי אפרצב, למנהל מחלקת החינוך, צבי בודנהיימר, מנהלת “נופי גולן”, טליה הפטקה ומשתתפים נוספים. מטעם “עתידים”, הגיעה גם אלונה קסל, עתודאית מקצרין, הלומדת הנדסת תעשייה וניהול בטכניון ולמדה בתיכון “נופי גולן”. אלונה מתנדבת בליווי מועמדים לעתודה מקצרין.

נתוני הרשות הרשימו את משתתפי הישיבה: ממוצע הפסיכומטרי של תלמידי תיכון מקצרין גבוה משמעותית מעל הממוצע הארצי – 634 נקודות, לעומת 575. כמו כן, גבוה גם ממוצע המתקבלים לתכנית. בשלוש השנים האחרונות, התכנית בקצרין כבר מתגאה ב-16 סטודנטים, הלומדים בפקולטות ובמוסדות הטובים ביותר באקדמיה.

“מדובר בנתונים מכובדים מאוד”, אמר מפקד “עתידים”, סא”ל אורן בר. “ההשקעה המשותפת של צוות התכנית, עם רוח גבית מהיישוב ובית הספר היו משמעותיים!”. ראש מדור מועמדים ב”עתידים”, רס”ן הראל גורן, סיפר על כך ש-4 בוגרי “עתידים” מקצרין – תאיר הקמן, נוי אשכנזי, אלונה קסל ואלכסנדר צין, מתנדבים בליווי מועמדים מקצרין בתכנית עצמה.

ראש המועצה, דימי אפרצב, סיכם את הישיבה: “תכנית ‘עתידים’ מהווה תרומה משמעותית לתלמידים, לצבא ולחברה. יש לייצר חשיפה מקסימלית לתכנית בקצרין ולהמשיך בשיתוף הפעולה הפורה והמוצלח גם בעתיד”.

עם סיום הישיבה, פנו המשתתפים לסיור ב”נופי גולן”, שם שוחחו עם תלמידי י”א, הציגו בפניהם את תכנית “עתידים”, הכינו אותם לצו ראשון, לחשיבות הפסיכומטרי והשאיפה למצוינות. אחה”צ, צוות “עתידים” ייעץ והכווין תלמידים פוטנציאליים לעתודה בשכבת י”ב.

מנהל מחלקת החינוך, צבי בודנהיימר: “הנתונים שנפרסו בפנינו היום מהווים גאווה למערכת החינוך היישובית וליישוב קצרין. זו תוצאה של השקעה והצבת החינוך במקום הראוי” .

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?