זה לא נעים לראות גן סגור

מרכז החדשנות של מכללתאוהלובקצרין הקיםגן ילדים וירטואלי“, כדי שהסטודנטים יוכלו להתנסות, ככל האפשר, בעבודה מעשית גם בעידן הקורונה


מכללתאוהלובקצרין היא מכללה להוראה וחינוך. המכללה מכשירה מורים לבתי הספר וגננות לגיל הרך ומובילה בתחום החדשנות והקדמה בעולם החינוך. מציאות הקורונה הפוקדת את כל העולם מצריכה התמודדויות שונות ולימוד להוראה ולחינוך באופן שונה. לימודיהעבודה המעשיתהשתנו ללא היכר ובמקום להציב את הסטודנט לראשונה בכיתה, הוא נאלץ ללמוד וללמד בדרכים מקוונות.

לסטודנטים לחינוך לגיל הרך, הדבר יותר מאתגר, כיוון שלא ניתן לשבת עם ילדים קטנים מול המחשב לאורך זמן והדבר גוזל מהסטודנטים האלה את הנדבך החשוב של לימודים מעשיים.

על כן, מרכז החדשנות של מכללתאוהלובקצרין, ובראשה זהר סגל , הקימה אתהגן הווירטואלי“, הראשון מסוגו בישראל.

לצורך הלימוד וההתנסות בגן, יוכלו הסטודנטים להיכנס לגן הווירטואלי, בו חבריהם לספסל הלימודים יהיו דמויות אווטר של ילדי הגן והסטודנט יתבקש לנהל את הגן בפינותיו השונות. בגן הווירטואלי יהיה כל מה שיש בגן אמתי, פינת יצירה, פינת בובות ואפילו מרחב למפגש עם כל ילדי הגן.

המטרה היא לדמות תרחישים, להגיב וללמוד בסיוע טכנולוגיה מתקדמת, באופן קליני. בתחילת ההכשרה, בצורה וירטואלית ובהמשך, לצאת לשטח ולהיכנס לגנים עם ארגז כלים רחב וניסיוןשנצבר בהדמיות

המטרה היא לדמות תרחישים, להגיב וללמוד בסיוע טכנולוגיה מתקדמת, באופן קליני. בתחילת ההכשרה, בצורה וירטואלית ובהמשך, לצאת לשטח ולהיכנס לגנים עם ארגז כלים רחב וניסיוןשנצבר בהדמיות

ההתנסות המעשית בעולם הווירטואלי שהוקם קרובה הרבה יותר למציאות מבחינת הבעת רגשות והתנהלות בסביבת הגן, מאשר מפגשי וידאו וזום, משום שהיא מאפשרת להביע רגשות נדרשים במגוון פעולות תנועתיות.

שדה אימון

המטרה היא להפוך את מקצועות החינוך וההוראה למקצועות שמסתייעים בכלים מתקדמים ומאפשר ללומדים לקבל התנסות קלינית, מדויקת יותר ומדעית, בדומה למקצועות הרפואה וההנדסה, או לחליפין באימון של יחידות מיוחדות/ עלית בצבא. לבחון, לנתח, לקבל נתונים מדויקים, לבצע חשיבה רפלקטיבית באופן שקול. תהליך זה הנו שינוי פרדיגמה משמעותי המציב את החינוך ברמה גבוהה ואת איש/ת החינוך כבעל/ת מקצוע מהמעלה הראשונה. שילוב הכלים הללו יעמיק את ההכשרה ויקנה לה צד מדעי, מדויק יותר, מקצועי ורציני ההולם מחנכים בעידן הנוכחי

ההתנסות המעשית תתקיים בנוכחות המרצים המלווים, המכשירים את המורים לגיל הרך והם יוכלו לתת דגשים והנחיות, על מנת שהסטודנטים יקבלו את ההתנסות הטובה ביותר עבורם.

בתום השנה, יהיו הסטודנטים לגיל הרך מנוסים גם בתחום הלמידה המעשית וההתמודדות עם האתגרים שהמפגשים מזמנים להם.

חשוב לציין כי המרחב הווירטואלי בשום מקרה לא יחליף את גן הילדים הטוב והמוכר, כפי שאף מרחב טכנולוגי אינו תחליף למרחב האנושי ולמפגש הרגשי, פנים מול פנים. המרחב הווירטואלי מהווה שדה אימון, הרחבה של ההכשרה ובחינת מיומנויות ותגובות, שהסטודנטים, בבוא הזמן, “יעבירולמרחב הכיתתי בחיים עצמם ובהמשך לימודיהם האקדמיים.

הגורם האנושי, האישי והרגשי נותר וימשיך להוביל את העשייה החינוכית. הגן הווירטואלי יאפשר לגורם האנושי להתמקצע, להתקדם ולהשתפר.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?