הרגישות הזאת לאחר

אנחנו מוקפים באנשים טובים, כאלה שנותנים בסתר ובגלוי, כאלה שעושים מעשים גדולים וכאלה עם מעשים קטנים, שעושים הרבה טוב בעולם


יום אחד, קיבלתי הודעת ווטסאפ מאיריס, שהייתה לקוחה שלי בקפה. לא היה לנו קשר מעבר לביקורים שלה אצלי, אבל כן היו לנו מדי פעם שיחות על החיים, העבודה והילדים. בהודעה היא כתבה לי: “היי, יעלי, מה שלומך? ראיתי אותך לפני כמה ימים ופנייך לא היו מחייכות כמו תמיד. רציתי לוודא שאת בטוב ואם בא לך, אשמח שנשתה קפה יחד“. ההודעה הזאת ריגשה אותי. האמת היא שאני דווקא בטוב, אבל כנראה שבאותו יום, הייתי עייפה, או שהחום השפיע. אבל הדאגה הזאת של מישהי, שלכאורה מצב רוחי לא ממש אמור לעניין אותה, חיממה לי את הלב.

זה ממש לא מובן מאליו הרגישות הזאת לאחר וגם העובדה ששלחה הודעה. הרבה פעמים, אנחנו דואגים למישהו, אבל לא תמיד עושים את המעשה, לוודא שהוא בטוב. יש לנו איזה חשש. מה יחשוב. איך יגיב? מאיריס, למדתי שצריך פשוט לעשות.

בימים אלו, של חודש אלול, אני מוצאת את עצמי חושבת על תפילות, סליחות, תיקונים ועל המעשים שלי ועל האנשים הטובים שמקיפים אותי ובכלל, על אנשים טובים ורגישים, שעוסקים בנתינה, עזרה, אהבה ומילים טובות והם השראה ודוגמה ומופת

בימים אלו, של חודש אלול, אני מוצאת את עצמי חושבת על תפילות, סליחות, תיקונים ועל המעשים שלי ועל האנשים הטובים שמקיפים אותי ובכלל, על אנשים טובים ורגישים, שעוסקים בנתינה, עזרה, אהבה ומילים טובות והם השראה ודוגמה ומופת. איריס ידועה בסביבתה כאישה שעושה הרבה חסד ועסוקה בנתינה והכול בשקט ובצנעה.

יש גם את נעמה, שאני מכירה כבר שנים רבות והיא הקימה מיזם היכרות, או בשפה המיושנתשידוכים“, לפנויים ופנויות במגזר הדתי – “מפגש ברמה“, לבני 30-45 והיא משקיעה בזה הרבה מאוד מזמנה וממרצה ומארחת בביתה ברוחב לב חלק מהמפגשים. היא רגישה ואהובה ועושה את הכול ברוח טובה ובהתנדבות מלאה. היא לקחה על עצמה משימת חיים של הקמת בתים ומשפחות.

מפתח הלב

יש את רותי, אשת חסד ענקית, שעובדת במשרה מלאה בהתנדבות, בדאגה לכל מי שזקוק לעזרה ויש משפחות רבות שלוקחות ילדים שזקוקים לבית, לאימוץ, או לאומנה ובני נוער שמתנדבים בקייטנות לילדים חולים ועם מוגבלויות ויש עוד רבים רבים, שפותחים גמח להשאלות ציוד, דאגה לחתנים וכלות, להלוואות.

אנחנו מוקפים באנשים טובים, כאלה שנותנים בסתר ובגלוי, כאלה שעושים מעשים גדולים וכאלה עם מעשים קטנים, שעושים הרבה טוב בעולם וכשיש מסביבנו כל כך הרבה טוב, זה גורם לנו להרגיש יותר טוב. זה פותח את הלבבות ומסייע בבניית חיים טובים יותר ויפים יותר.

גיליתי, שכשאני נותנת, אני מתמלאת כל כך ועצם העשייה עושה לי טוב בלב. רגע לפני שמגיעה השנה החדשה, אני לוקחת על עצמי לפתוח את הלב, לסלוח בקלות, לבקש סליחה, להשתדל לפזר יותר חיוכים, מילים טובות, לתת, לעזור ולעשות טוב ולא להפסיק להודות ולהתפלל. כמאמר הפסוק המוכרותשובה צדקה ותפילה מעבירים את רוע הגזירה“. הלוואי! ושיישמעו כל תפילותינו ובקשותינו ותתקבל סליחתנו ונרבה בטוב ובעשיית חסד.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?