הירוק היום ירוק מאוד

מכירים את העולם הישן והמתועשהרבה פחות מחלות קשות, ירידה דרמטית בהיקף התמותה וחיסכון עצום בכסף * תכירו את מהפכת  האנרגיה הירוקה 


העולם בו הסתובבנו במקומות רבים בעולם וכן, גם בישראל ונשמנו מלוא החופן אוויר מזוהם שהקשה עלינו בנשימה. מכסיקו סיטי, לוס אנגלס, ביגינג, וניו דלהי את כולן כיסו ומכסים ענני עשןסמוג כמו שהם מכונים. אבל למה ללכת רחוק, גם בארץ, באזורים שונים יש אנשים המתקשים לנשום, חולים יותר ואפילו לצערנו מתים יותרהכל בגלל הזיהום הסביבתי שמגיע משריפת של חומרים שונים שהופכים לאנרגיה אותה אנו צורכים.

בשנים האחרונות מתרחשת מהפכה, לא פחות, שתהפוך את האוויר שלנו לצלול יותר ובעיקר תפחית בצורה דרמטית את כמות המחלות ואת רמת מקרי המוות שנגרמים כתוצאה מהזיהום הסביבתי שנוצר משריפה כדי להפיק מקורות אנרגיה.

ברוכים הבאים לעולם החדש של אנרגיות הירוקותאלו שאמורות להחליף את אנרגיות העולם הישן. תתחילו לומר שלום ולא להתראות לפיח, לערפל הלא טבעי, לתחושות הקשות בנשימה ובעיקר לעולם מזוהם ותגידו ברוך הבא לעולם החדש המורכב מאנרגיות העושות שימוש בחומרים שאינם מזהמים. הרעיון הזה שקורם עור וגידים בכל רחבי העולם ומדבר על התועלת והתמורה שיוצרות אנרגיות ירוקותמועצם כאשר אנחנו מסתכלים במחקר שנעשה לאחרונה על ידי חברת אקוטריידס ובא לבדוק את בחינת התועלות הבריאותיות ממימוש פוטנציאל ייצור החשמל בטורבינות רוח ברמת הגולן או במילים אחרות איך הטורבינות ישפיעו לטובה על הבריאות שלנו.

התוצאות של המחקר ברורות, הפחתת זיהום האוויר תחסוך עשרות אלפי מקרי חולי קשים לאורך 20 שנה ויותר מכך תמנע  עשרות רבות של מקרי של תמותה.

כדאי לזכור כי הפקת חשמל מאנרגיית רוח מגלמת יתרונות רבים בהשוואה לייצור חשמל באמצעות דלקים, לרבות עלות הפקת חשמל נמוכה (עקב הניצול של אנרגיה זמינה ללא עלות), הקטנת זיהום סביבתי (שכן לא נפלטים חומרים מזהמים לאוויר במהלך הפקת החשמל), ושמירה על מחצבים מוגבלים. על כן, ייצור חשמל מאנרגיית רוח מקטין את ההשפעות הקשות של שימוש בדלקים לייצור חשמל

לעולם לקח כמה עשרות שנים להבין שעישון סיגריות מזיק לבריאות, זה בערך פרק הזמן שלקח להבין גם את ההשפעות הבריאותיות המזיקות שלשתיית אלכוהול בכמות רבה, עניין זיהום האוויר משום מה התעכב יותר- ורק בשנים האחרונות על רקע ההתחממות הגלובלית וההשפעות הקשות של הזיהום הבינו בעולם כולו שהשינוי חייב להגיע  ועדיף מאוחר מאשר לעולם לא.

צריך להבין, ההשפעות של זיהום אוויר מגוונות ונעות על סקאלה רחבה, החל ממחלות קשות כגון סרטן, העלולות לגרום למוות, דרך מחלות כרוניות בדרכי הנשימה כגון אסטמה ועד סימפטומים אקוטיים קלים כגון שיעול. מעבר לסבל הנגרם לנפגע, הפגיעה גורמת לפגיעה כלכלית כדוגמת אובדן כושר עבודה מלא או חלקי, עלויות אשפוז הממונים על ידי מערכת הבריאות ועוד. כמובן שהפגיעה לא משפיעה רק על הנפגע אלא גם על כל המעטפת המשפחתית שלו.

התוצאות של המחקר מדהימות וחד משמעיות! בהשוואה לחשמל המיוצר בתמהיל הדלקים הקיים היום, מימוש פוטנציאל ייצור החשמל בטורבינות רוח ברמת הגולן צפויה לחסוך למשק לא פחות מחמישה מיליארד שקל  על פני 20 שנה בהתחשב בעלויות השמירה על אוויר נקי. כמו כן, הפחתת זיהום האוויר תחסוך כאמור עשרות רבות של מקרי מוות על פני אותה תקופה. מבחינת תחלואה, ניתן לראות כי על פני 20 שנה, צמצום זיהום האוויר צפוי למנוע במצטבר כ-88,000 מקרי הגבלת פעילות, כ-20,000 מקרי ברונכיט בקרב מבוגרים, וכ-21,000 מקרי שיעול כרוני בקרב מבוגרים. בשיעורים נמוכים יותר, ניתן לראות כי נמנעים מקרים של אי ספיקת לב, בעיות בדרכי הנשימה התחתונות ומקרי ברונכיט בקרב מבוגרים וילדים -אלו הם מספרים מדהימים שיהפכו את התחלואה כתוצאה מהזיהום לזיכרון עמום ויהפכו את החיים של כולנו לטובים יותר.

השורה התחתונה ברורה ובהירה, השימוש בדלקים הוא נחלת העבר, ישראל, כמו כל העולם, עוברת לשימוש באנרגיה ירוקה, טובה הרבה יותר לסביבה וגםטובה הרבה יותר עבור האנושות!

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?