ההאב הראשון בגולן

בצומת וואסט, נחנך השבוע הראשון מבין 45 האבים (מתחמי עבודה משותפים), לטובת קהילת ההייטק המתפתחת בגולן


רעות ברבש

בשורה לגולן ולפריפריה: הראשון מבין 45 האבים (מתחם עבודה משותף) של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, נחנך השבוע בגולן, בשיתוף עם המועצה האזורית גולן.

חנוכת ההאב התקיימה בטקס חגיגי, בנוכחות מנכ”ל המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, אריאל משעל, מנהל אגף בכיר פריפריה חברתית, שמוטל ליטוב, מנכ”ל הרשות לפיתוח הנגב והגליל, שלומי אטיאס, ראש המועצה האזורית גולן היוצא, אלי מלכה, ראש המועצה הנכנס, חיים רוקח, ראש המועצה המקומית קצרין, דימי אפרצב, ראשי הרשויות הדרוזיות, מנכ”ל החברה הכלכלית גולן, אמיר יגאל ואנשי קהילת ההייטק בגולן.

מנכ”ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריאל משעל: “המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל מוביל מהלך להקמת 45 מתחמי עבודה משותפים ברחבי הנגב והגליל ואני גאה לחנוך את ההאב הראשון בגולן, בצומת וואסט. ההאב יחבר בין קהילות ההייטק בכל רחבי הארץ ויחזק את התעסוקה והיזמות לתושבי הגולן והגליל. מעכשיו, צעיר ברמת הגולן יוכל לדבר דרך המערכות המתקדמות עם העמית שלו באופקים, או בבני ברק וכך כל הארץ תהיה קהילה עסקית גדולה. המשרד שם דגש על נושא הצעירים, פנאי וקהילה ומשקיע משאבים לפיתוח כלכלי ופיתוח תעסוקה ויזמות ואני מודה לשר, אריה דרעי, על החזון והאפשרות לממשו”.

ראש המועצה האזורית גולן היוצא, אלי מלכה: “אני נרגש שהאירוע האחרון בתפקידי כראש מועצה פותח שער נוסף לחדשנות. המתחם ישמש כפלטפורמה לפיתוח כלכלי לאזור ויספק להון האנושי המצוין בגולן את ההזדמנות להצמיח כלכלת הייטק כאן בגולן”

ראש המועצה האזורית גולן היוצא, אלי מלכה: “אני נרגש שהאירוע האחרון בתפקידי כראש מועצה פותח שער נוסף לחדשנות, ליזמות ולחיבורים בין קהילות מגוונות: קהילות ההייטק בכל רחבי הארץ, שכנינו בגליל, בכפרי הדרוזים ובקצרין. המתחם ישמש כפלטפורמה לפיתוח כלכלי לאזור ויספק להון האנושי המצוין בגולן את ההזדמנות להצמיח כלכלת הייטק כאן בגולן”.

את המתחם תכננה, הקימה ותנהל החברה הכלכלית גולן.

מנכ”ל חברה כלכלית גולן, אמיר יגאל: “החברה הכלכלית גולן, כזרוע ביצועית של המועצה, לקחה על עצמה להוביל את הפיתוח הכלכלי בעשור הקרוב. ההאב הזה הוא ניצן ראשון של הפעילות ובעצם ימים אלה, אנו שוקדים על הקמת מבנה נוסף בגודל של 1300 מטר רבוע, באזור התעשייה בני יהודה. במבנה יהיו כ-140 עמדות עבודה והוא ישמש את קהילת דרום הגולן”.

בסיס לצמיחה

סמנכ”ל החברה הכלכלית גולן, ליאור רוכמן: “הבשורה היא הפיכת מתחם וואסט למתחם עסקי, שיהווה תשתית עבודה חדשנית לתושבי האזור ויכלול מתחם האב טכנולוגי, מתחמי משרדים עבור מקצועות חופשיים וחדרי ישיבות ואירוח עבור חברות ועסקים באזור – מקום מפגש ליזמים ולעסקים”.

נציג קהילת ההייטק בגולן, בני באוור: “אתם בטח יודעים, שהדרך הבטוחה לכישלון היא פשוט לא לעשות כלום. לא ליזום, לא לחדש, לא לשאול שאלות ולתושבים – לא לקחת חלק, לקטר, להתלונן, או פשוט להיות אדיש.

“אבל ההקמה של המקום הזה היא סימן לדבר ההפוך: לעשייה, ליוזמה, לשיתוף פעולה ומעורבות. המקום הזה יכול להיות בסיס לצמיחה של מגזר שבוחר להיות כאן, לא בתל אביב. אנשים שרוצים לשגשג, להתרחב ולתרום לאזור הזה.

המקום הזה, יחד עם ההאב בבני יהודה, הוא אבן דרך משמעותית בצמיחה של ההייטק, והתעסוקה בכלל, בגולן, אבל הם רק ההתחלה.

“אני רוצה להודות לחכ”ל ובפרט, לליאור והדס צור, על הדחיפה והעשייה ועל הנכונות לקבל פידבקים מהקהילה. אני גאה בשיתוף הפעולה הייחודי שיש בגולן בין קהילת ההייטק לחכ”ל והמועצה ואני מאחל לנו שנמשיך בכך. תודה רבה בשם קהילת HeightsTech”.

שער לגולן

נציג קהילת ההייטק בגולן, דודי כהן: “אני מאמין שהיום פתחנו שער לגולן, מגולן של תיירות וחקלאות, לגולן של תיירות, חקלאות והייטק. מתחמי ההייטק יהוו שער לגולן,

שער שיפתח לחקלאי הגולן וליצרנים השונים פתח ליד הבית, לשילוב טכנולוגיה מתקדמת, ליצירת הובלה בחקלאות המדייקת ובתעשייה.

“שער לבני הגולן, שיצאו ללימודי הייטק ויחזרו דרכו לגולן, לאיכות חיים, בלי התפשרות על שכר ועניין בעבודה. שער שיזמין את חברות ההייטק הבינוניות והגדולות. שער שימשוך משפחות חדשות.

“מאחורי השער, נמצאת קהילת ההייטק, כאן עבורכם, קהילה שקמה מתוך אמונה בדרך, בדרך שדורשת התמדה, נחישות, רצון ויכולת”.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?