הדור החדש של בישולי החוץ

בוול דן אאוטדור קוקינג“, העסק החדש של דן וקרן הללי, באזור התעשייה בני יהודה, יש את כל מה שחלמתם על בישול וחוץ ומה שעוד תחלמו


דן וקרן הללי עברו מנתניה לגולן לפני שלוש שנים, עם שלוש בנותיהם. הנסיך הקטן נולד פה, בחיספין. ממש לאחרונה, הם פתחו עסק חדש בבני יהודהאולם תצוגה ומכירה, מעוצב ויפהפה, לציוד לבישול חוץ. “וול דן אאוטדור קוקינג“.

הוא פרמדיק במקצועו, היא עורכת דין. כמעט שני עשורים, הם היו יבואנים של ציוד לרפואת שיניים מפינלנד, למרפאות שיניים ולמכונים. במשך שנים, היה להם חלום לעזוב את המולת העיר ולעבור לכפר, או יותר נכון, לגולן.  כשהתכניות לעבור לגולן החלו להירקם ולהפוך למעשה, הם התחילו לחשוב על השינוי גם בתעסוקה. במשך שנתיים, דן נסע מהגולן למרכז לצורך העבודה וכל הזמן, הרגיש שזה כבר לא נכון לו. הוא הבין שלא בשביל זה הם עברו לגולן.

דן: “החלום היה חיים קצת יותר רגועים ושלווים, בלי פקקים והמולה. החלטנו שאם כבר עושים שינוי, אז משנים גם את אורח החיים עד הסוף והיה גם רצון לעסוק בתחום שיחבר אותנו לגולן, להוויה ולאווירה“.

איך בעצם הגעתם לתחום של בישולי החוץ?

דן: “בעיסוק הקודם שלי, נסעתי הרבה מאוד פעמים בשנה לפינלנד. כאדם דתי, תמיד יש את בעיות האוכל. בפינלנד, הנושא של בישולי חוץ מאוד מאוד נפוץ והמארחים שלי הכינו לי דג מעושן במכל נירוסטה. מאוד התלהבתי מהרעיון שפתר לי את בעיית האוכל. ככה, כל פעם שהייתי נוסע, כבר לא דאגתי לאוכל וכשחזרתי לארץ, הבאתי אתי מעשנה שכזאת.

כשהגיעו אלינו אורחים, הכנו להם דגים מעושנים, שמוכנים תוך פחות מחצי שעה וכל מי שראה וטעם התלהב ורצה גם. מצאתי את עצמי, בכל נסיעה, מביא חזרה אתי מעשנה או שתיים. לקח לי די הרבה זמן לשכנע את חברת ‘Muurikka’ מפינלנד להיות היבואן הרשמי שלהם בארץ

כשהגיעו אלינו אורחים, הכנו להם דגים מעושנים, שמוכנים תוך פחות מחצי שעה וכל מי שראה וטעם התלהב ורצה גם. מצאתי את עצמי, בכל נסיעה, מביא חזרה אתי מעשנה או שתיים כמתנה, או בשביל חברים ובני משפחה שביקשו. לקח לי די הרבה זמן לשכנע את חברת ‘Muurikka’ מפינלנד להיות היבואן הרשמי שלהם בארץ. כשהגענו להסכמות, הייתי מבסוט. הרגשתי שהגעתי הביתה וזה הדבר הנכון שמתאים בול לגולן. ככה נולד העסק החדש שלנו: ‘וול דן אאוטדור קוקינג‘”.

אי אפשר שלא להתלהב מאולם התצוגה שלוול דן“, הממוקם באזור התעשייה בבני יהודה, בצמוד להנחתום“. דשא סינתטי בירוק עז על הרצפה. בין המוצרים הנמכרים, גריל גז ומעשנות מעוצבות, שמפוזרות בגדלים ודגמים שונים בכל פינה. המנגלים שלהם שונים ממה שאני מכירה מעל האש“. יש פלאנצה ששומרת את המנגל נקי ומותאמת לצלייה. גם במדורות הגינה הבטיחותיות, אפשר לבשל לצלות ואפילו להרתיח מים לקפה. אני תמיד מתפעלת מחידושים שלא הכרתי, כנראה שזה בגלל שלא הייתי מעולם בפינלנד, או שלא התארחתי לאחרונה אצל חברים שכבר רכשו לעצמם גריל גז, או מדורה לבישול ביתי.

כולם עפים על זה

כשאני שואלת את דן איך התחושות עם פתיחת העסק החדש, הוא מחייך חיוך רחב.

אני מת על זה. אנחנו משפחה שאוהבת לאכול ולארח ואצלנו הגינה מדוגמת בציוד לבישול ביתי וכולם עפים על זה. האוכל יוצא מעולה. זו גם הצגה יפה בחצר ואני רק מחכה שהסיפור הזה של בישולי החוץ עם הציוד שלנו יתפוס תאוצה גם בארץ“.

מה אתם עושים כדי שזה יצליח?

השקענו באולם תצוגה מעוצב ויפה, שעושה חשק להתיישב על הדשא ולאכול ואנחנו נותנים הנחות יפות לחברים שלנו, תושבי הגולן. יש לנו אתר אינטרנט עם כל המוצרים ומשלוחים לכל הארץ. אנחנו משקיעים מאוד בתפעול דפי פייסבוק ואינסטגרם מלאי תוכן.

עשינו לאחרונה יום צילומים, עם שף, להדגמות של המבחר הגדול של המאכלים שאפשר לעשות על הפלאנצות והמעשנות. לא רק בשר ודגים, גם ירקות, פיצה ואפילו פנקייקים וקינוחים וזה מדהים וטעים ומתאים גם לבתים פרטיים וגם לאירועים גדולים“. 

מה מיוחד בבישול הזה?

הוא מאוד עסיסי, לא מלכלךכי השמן לא נוטף, זה גם בריא ואי אפשר להתעלם מהיופי והעיצוב האסתטי של המוצרים שלנו.

בפסח היו לנו המון אורחים שלא הפסיקו להתלהב מהרעיון שיושבים בחצר הבית על הדשא, סביב מדורה בטיחותית, שלא הורסת את הגינה, מבשלים מבחר מגוון של מאכלים וגם נהנים מאש של מדורה. זה ואו

בחנות, אפשר גם לקנות ציוד נלווה כמו סכינים, מברשות לניקוי, סירים, ווקים ענקיים  פלאנצות, מעשנות וציוד לשטח ואפילו מצתים נטענים“.

כל עסק חדש שנפתח בגולן הוא חגיגה. “וול דןהוא חגיגה גדולה לאוהבי הבישול והחצר, עסק שמתאים להווי לרוח ולאווירה הגולנית, כי מי לא אוהב מדורות ועל האש“.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?