דיגיטציה, מערכות מידע וסייבר

שחר בלילתי הוא מנהל אגף מערכות מידע, באשכול גליל מזרחי. בתפקידו, הוא אחראי על מדיניות ואיגום המשאבים המרחבי ועובד מול 18 הרשויות החברות באשכול


קצת על עצמך

“שחר בלילתי, בן 37, נשוי למיכל בת 35, מחנכת ומורה למדעים בבית הספר ‘מצפה גולן’ ולנו שלושה ילדים – אוריה, תשע, ליהוד, שבע ובת-אור, בת ארבע. אני ומיכל בזוגיות מגיל 17 (18 שנים) ונשואים 10 שנים”.

איפה נולדת וגדלת?

“ירושלים”.

מגורים 

עברנו לגבעת יואב לפני כשנה וחצי, ממעלה אדומים“.

עיסוק  

“מנהל אגף מערכות המידע באשכול גליל מזרחי. תפקיד חדש שנכנסתי אליו בחודש האחרון. בתפקידי, אני אחראי על מדיניות איגום המשאבים המרחבי והוצאה לפועל של תכניות בכל הקשור לתחומי הדיגיטציה, מערכות המידע והסייבר.

“העבודה נעשית בשיתוף פעולה עם אגפי מערכות המידע ומובילים דיגיטליים מ-18 הרשויות החברות באשכול, ביניהן המועצה האזורית גולן, מבואות החרמון, המועצה המקומית קצרין ועוד.

האשכול הוקם כדי לקדם את רעיון האזוריות ושיתופי פעולה אסטרטגיים בין הרשויות המקומיות בגליל המזרחי ובגולן וביניהן לבין השלטון המרכזי. הוא מהווה את הזרוע הביצועית של פורום ראשי הרשויות של הגליל המזרחי והגולן

“משרדי האשכול ממוקמים בצומת כ”ח, מול אגמון החולה. האשכול הוקם כדי לקדם את רעיון האזוריוּת ושיתופי הפעולה האסטרטגיים בין הרשויות המקומיות בגליל המזרחי ובגולן וביניהן לבין השלטון המרכזי. האשכול מהווה את הזרוע הביצועית של פורום ראשי הרשויות של הגליל המזרחי והגולן, מוביל פרויקטים משותפים בשלל תחומים ביניהם – חינוך, איכות הסביבה, תרבות, וטרינריה ועוד.

“בהשכלתי, אני מהנדס תעשייה וניהול ובוגר תואר שני בניהול תעשייה מאוניברסיטת בר-אילן. ב-12 השנים האחרונות, עבדתי כמנהל מטה באגף מערכות מידע, במשרד האוצר והרווחה בירושלים.”

איך נראה יום שישי שלך?

מתעוררים, מארגנים את הילדים למסגרות, שותים קפה של בוקר באחד מבתי הקפה, או הפודטאקים באזור. את המשך היום, משקיעים בבישולים לקראת השבת“.

מה כוללת ארוחת השבת שלכם?

סיר של דגים ברוטב, חלה טובה, חצילים וסלטים מבושלים, ממשיכים עם קדירת בשר או עוף, עם בשרים משובחים שנרכשו מקצביות באזור. בחורף, תמיד משלבים מרק“.

זיכרון ילדות משבת

זיכרון של שבת בשכונה ירושלמית שלווה. כל המשפחה מסביב לשולחן שמלא מאכלים טעימים, המאפיינים את סוף השבוע, מספרים על חוויות מהשבוע החולף ונהנים מהמשפחתיות“.

מה הכי כיפי בשבת שלך?

טיולים עם המשפחה. בדרך כלל, לוקחים אתנו אוכל לפיקניק ויושבים באחת מנקודות התצפית שיש באזור המדהים שלנו בגולן, ברגל, או במסלולים כיפיים עם הטרקטורון שלנו“.

עם מי היית רוצה לשבת בשולחן שבת?

אשמח לשבת עם פרופסור דן אריאלי. אני מעריץ שלו ושל ספריו לגבי תאוריית קבלת ההחלטות שלו, הקשורה למידת הרציונאליות בה אנו מקבלים החלטות“.

בשעות הפנאי, מה עושה?

אני עוסק בנגרות אמנותית, מכין רהיטים ומוצרים שונים מעץ מלא. בנוסף, אוהב מאוד לצלם טבע ולטפל בגינת הירק ועצי הפרי שלנו“.

איך השפיע עליך הקורונה?

השפיעה לטובה על המשפחה. בשל הקורונה, והיכולת לעבוד מהבית, הוצאנו לפועל את רעיון  הרילוקיישן מירושלים לרמת הגולן, עליו חלמנו במשך שנים. הצעד הכי חיובי וטוב שעשינו בחיים. שינינו את אורח החיים לחיי קהילה מדהימה וזה תרם רבות לאיכות החיים שלנו. נקלטנו באהבה רבה במושב ואנו שמחים מאוד על שינוי זה“.

מהו המוטו שלך בחיים?

“אני מאמין גדול בצורך לקידום וצמצום פערים בפריפריה, בשאיפה למצוינות ובחובה להעניק לילדים חינוך איכותי וטכנולוגי, כבסיס להצלחה והתמודדות עם אתגרי העתיד”.

פינת חמד, או מסלול אהוב עליך בגולן?

אנחנו אוהבים מאוד אתמצפה אופיר‘, בעלייה לכביש גבעת יואב. המקום מספק מבט של 180 מעלות על כל הכנרת, שכל כך רצינו לחיות ולגור אל מולה. השקיעות שם זה כבר בכלל חוויה“.

מה אתה מאחל לעצמך?

המשך מגורים וגידול הילדים באווירה הטובה, כפי שאנו חווים עכשיו. במישור הקריירה, אשמח להשתלב בתפקידים בהם ניתן להשפיע ולתרום מהידע בתחום ההתמחות שלי לתושבים ולסביבה כולה“.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?