“אות המתנדב” הוא הכלי שלנו לאמירת תודה

למרות שעברו כבר 39 שנים מאות המתנדב הראשון, קל מאוד למצוא מתנדבים חדשים בכל שנה ולהעניק להם את האות ואת ההוקרה


קרן אהרן ביתאן – דוברת המועצה המקומית קצרין

“אות המתנדב” הוא כלי לאמירת תודה, דרך להעלות על נס את חשיבות ההתנדבות ורוח הנתינה. משנת 1980, ולמרות שעברו כבר 39 שנים מאות המתנדב הראשון, קל מאוד למצוא מתנדבים חדשים בכל שנה ולהעניק להם את האות ואת ההוקרה. השנה נבחרו שלושה מתנדבים בתחומי קהילה וחברה. חגית אור, על שנים של פעילות ב”סיירת הורים” ובגינה הקהילתית; ריקי אור, על התנדבות ב”אור ירוק” ובאגודה למלחמה בסרטן; יעקב הרוש, מוותיקי קצרין, על שנים של הכנת נערים לבר-המצווה, התנדבות במד”א וליווי טיולים וקבוצת המתנדבות של חנות “היד השנייה”, על שעות של מיונים, קיפולים וסידורים.

את אות המתנדב מקבלות נשות “היד השנייה” כהוקרה על שעות של מיונים ללא לאות של בגדי נשים, גברים וילדים. היעד של הפרויקט המבורך הזה הוא שהחנות תגדל ותצמח, לא רק בבגדים, אלא שאנשים יוכלו למצוא בה את כל מה שהם מחפשים

יעקב הרוש:

יעקב, בן 67, כבר 31 שנים בקצרין, ממש מהוותיקים. נשוי לחנה, אב ל-4 ילדים וסבא גאה ממש ל-13 נכדים ונכדות. את אות המתנדב מקבל יעקב על שנים של נתינה והתנדבות ביישוב. רובנו מכירים אותו, מבית הספר היסודי והתיכון, בתור מלווה טיולים, מבר- המצווה והיותו חובש מתנדב במד”א וביחידת ההצלה “גולן”.

ריקי אור:

ריקי אור, בת 70, 16 שנים בקצרין, הצפינה אלינו מגינוסר. לאחר 10 שנות התנדבות ב”אור ירוק”, עברה ריקי לאגודה למלחמה בסרטן ובמקביל, מתנדבת בסיפור הישראלי, במתנ”ס קצרין. כמובן שהיא לא מסתפקת רק בזה ויש עוד דברים נסתרים מהעין, אך מרחיבים את הלב. השנה היא סגרה 49 שנות הוראה והיא מצהירה כי היא אינה פנסיונרית בשביתה, אלא ממשיכה בכל הכוח. כבר שנה שנייה, שהיא מלמדת בקידום הנוער ושנות החינוך וההוראה שלה ב”נופי גולן” מראים את אותותיהם.

חגית אור:

חגית אור, בת 52, אם ל-4 ילדים וסבתא גאה בטירוף לנכד מתוק מתוק. כבר 31 שנים בקצרין. חגית מספרת כי פועלה בתחום הושרש כבר מבית ילדותה. התנדבה שנים במשמר האזרחי ומשנת 2006, מתנדבת בפרויקט “סיירת הורים”, בגינה הקהילתית, בתחום התרבות והקהילה ומצליחה אפילו לחנוך בחור צעיר ומיוחד. חגית מספרת כי החיוך שיש לאנשים, בין אם במתן בסתר, או בעזרה גלויה, הוא זה שמניע אותה. “ההתנדבות ממלאה אותי, זה פשוט חלק בלתי נפרד ממני וכך גם השרשתי לילדיי”, היא מסכמת.

קבוצת המתנדבות של “היד השנייה”:

המתנדבות הפנסיונריות של חנות “היד השנייה” עושות חיל. קבוצה של תריסר נשים, שמסדרות ועורמות בגדים על מדפים, בחלוקה מסודרת של מידות וצבעים.

הקבוצה התאגדה יחד לפני כשנה וקצת ומאז, החנות הפכה למרכז חברתי קהילתי, שטומן בחובו את אהבתן ומסירותן של העוסקות בדבר. את אות המתנדב מקבלות הנשים כהוקרה על שעות של מיונים ללא לאות של בגדי נשים, גברים וילדים. היעד של הפרויקט המבורך הזה הוא שהחנות תגדל ותצמח, לא רק בבגדים, אלא שאנשים יוכלו למצוא את כל מה שהם מחפשים ב”יד השנייה”, במחיר שפוי ואף בחינם.

“אות המתנדב” מחולק בכל “יום קצרין” ומטרתו היא אמירת תודה והוקרה למתנדבים הרבים. נכון, זוהי מסורת ארוכת-שנים, כבר כמה עשורים, אך המתנדבים לא נחים ובכל שנה, אנחנו רואים את רוח הנתינה היפה של התושבים, את החמימות, השכנות הטובה והאכפתיות שמאפיינת את המקום הנפלא הזה. מזל טוב קצרין, לעוד הרבה שנים טובות.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?