און-ליין נון-סטופ

היא יועצת ארגונית ועובדת מהבוקר עד הערב המאוחר. פנאי אין, אבל הצליחה להשלים לימודי עיצוב פנים בטכניון. האורחת שלי לשבת היא עטרה שושני


קצת על עצמך
“עטרה שושני. נשואה ליובל, אימא לאיתמר, בן שבע ושלף בן שלוש”.

עיסוק
“יועצת ארגונית, מאמנת אישית ועסקית, יועצת ומלווה תעסוקתית, מנחת קבוצות, מגשרת ויועצת זוגית. בעלים של חברת השמה  – ‘עטרה שושני – ייעוץ והשמה לבכירים'” .

מגורים
“חד נס”.

איפה נולדת וגדלת?
“נולדתי וגדלתי בירושלים. התחנכתי, למדתי ועבדתי שנים בעיר. לפני המעבר לצפון, העתקתי את מגוריי לגבעת יערים שליד ירושלים, בעקבות המעבר של הוריי לשם”.

איך נראה יום שישי שלך?
“עמוס וקצר. לעתים, כשהכול רגוע, יובל ואני קופצים לארוחת בוקר קלילה באחד היישובים באזור. בפעם האחרונה, היינו ב’מטרלו’, שבעין זיוון. מומלץ בחום!”.

מה כוללת ארוחת השבת שלכם?
“אני מאוד אוהבת לבשל ולאפות. את המטבח גיליתי, כשהבן הבכור שלי נולד. עברנו לצפון ואימא שלי כבר לא סיפקה קופסאות ולא הייתה ברירה, אז נכנסתי לבשל. “והתאהבתי! אני מכורה לתכניות בישול ומאוד אוהבת לגוון במתכונים חדשים. באפייה, אני מתמחה בעיקר בעוגות מהירות וקלילות, אבל טעימות! כשיוצא לי לבשל, אני מכינה סלטים קלילים, תבשילי קדירה וסירים עמוסים כל טוב, שגם הילדים נהנים מהם מאוד. בימי שישי עמוסים יותר, כשאין לי זמן להיכנס למטבח, אני קופצת למאפיית קצרין ולוקחת דוגמיות מכל דבר שם ואחר כך, עולה לעמיעד ל’פינת אוכל’, של אדיר גל. קייטרינג. עוד פינה מומלצת בחום בצפון”.

זיכרון ילדות משבת
“ארוחת בוקר מהסרטים. אימא שלי הייתה אופה בורקסים על הבוקר והבית היה מתמלא בריחות מאפים. על השולחן היה סלט טרי טרי, ממרחים שונים, ביצים קשות שהתבשלו כל הלילה וכל מה שאפשר לחלום עליו בארוחת בוקר. פשוט תענוג. מעבר לזה, ערמת העיתונים ומרתון לסיים אותם עד סוף השבת”.

ספרים/ עיתונים בשבת?
“יש לי שלושה ספרים בקריאה: ‘Becoming’, של מישל אובמה, ‘אמנות הזוגיות’, של דריה מעוז, עמי שקד ועמירם רביב ו’כל בית צריך מרפסת’, של רינה פרנק מיטרני. בשישי, קבוע יש אצלנו ‘ידיעות אחרונות’, יותר בשביל התשבצים והסודוקו”.

מה הכי כיפי בשבת שלך?
“לישון. אני נהנית מיקיצה טבעית, בשעות הבוקר המאוחרות. שותה את הקפה בשקט עם העיתון ומתרווחת לי”.

מאכל אהוב במיוחד?
“כל מאכל מבית אימא. מאז שעברנו לצפון, אני מתגעגעת לריחות הבישולים מהבית. רק לספר על זה גורם לי לדמוע. אם יש משהו שקשה במעבר צפונה, זה הגעגועים למשפחה”.

עם מי היית רוצה לשבת בשולחן שבת?
“ואו… יש הרבה. עם רונה רמון ז”ל ולו רק בשביל לתת לה חיבוק. אישה מעוררת השראה”.

בשעות הפנאי, מה עושה?
“אני עובדת נון-סטופ ומחוברת און-ליין כי זו העבודה שלי. הטלפון לא מפסיק לצלצל, מהבוקר עד שעות הערב המאוחרות. אני תמיד אומרת שאני יודעת איך היום שלי מתחיל אבל ממשיך וייגמר – כל יום שונה מקודמו.
“עם זאת, יש עוד הרבה משימות נוספות שקשורות לבית ולמשפחה, אז לצערי, אין לי הרבה זמן פנוי לעצמי. מרשה לעצמי מדי פעם להתפנק עם איזו סדרה טובה. לא מוותרת על אימון קבוע שבועי באימוני EMS בסטודיו בראש פנה. התמכרתי!

“יובל ואני מקדשים את זמן הביחד שלנו. מאוד אוהבים לצאת. אנחנו חובבי הצגות, מופעים וסרטים, מסעדות ובקפיצות למרכז, אנחנו נהנים מהצגה טובה או מופע ב’הבימה’ או ב’קאמרי’, בתוספת לינה באחד המלונות באזור. זמן שלנו לעצמנו”

“יובל ואני מקדשים את זמן הביחד שלנו. מאוד אוהבים לצאת. אנחנו חובבי הצגות, מופעים וסרטים, מסעדות ובקפיצות למרכז, אנחנו נהנים מהצגה טובה או מופע ב’הבימה’ או ב’קאמרי’, בתוספת לינה באחד המלונות באזור. זמן שלנו לעצמנו. משתדלים לתת גם גיחות לחו”ל, כשמתאפשר. הטיול האחרון שלנו היה לטוסקנה. פשוט מ ו ש ל ם.
“בשנה האחרונה, החלטתי שאני מגשימה חלום וסיימתי, ממש לאחרונה, לימודי עיצוב פנים בטכניון. כרגע, אני עושה לביתי ולחברים, אבל מי יודע מה צופן העתיד”.

מהו המוטו שלך בחיים?
“‘חיה ותן לחיות’. לא מאמינה בכפייה, מכל סוג שהוא. תקף למרחב האישי והכללי שלנו”.

מהו החלום שלך?
“אני מאמינה מאוד בהגשמת חלומות תמידית. 1. להתפתח מקצועית. כל הזמן לחשוב קדימה מה אפשר עוד לתרום לנועצים ולמועמדים שלנו, שמחפשים את האתגר הבא שלהם. 2. לעזור לכמה שיותר אנשים למצוא עבודה בצפון. זו הייתה המטרה, כשפתחתי את החברה ולמזלי, תחושת השליחות הזו מתאפשרת לי כל יום מחדש. 3. בשנה החולפת, הוזמנתי להרצות במכללת תל-חי מול סטודנטים למשאבי אנוש. מקווה לעשות זאת גם השנה. 4. החלום החדש ,לסיים לעצב את הבית, כל פעם אני משתלטת על פינה אחרת”.

מה את הכי אוהבת בגולן?
“השקט, שאין שני לו, אני מאוד אוהבת ומחוברת לבית שלנו, שטבול ביער ואין משהו יותר קסום מזה. תחושת השחרור שיש לילדים שיכולים להסתובב חופשי, מבלי שאדאג יותר מדי. החינוך הנפלא שהם זוכים לו וכמובן היישוב שלי – חד נס, יש פה אנשים מופלאים, שאני לאט לאט מכירה”.

מה את מאחלת לעצמך?
“שהמשפחה שלי תמשיך לעמוד לצדי וגם המורחבת מרחוק, שאהבה ואושר ימשיכו לשכון בביתנו, שאמשיך להתפתח ולגדול מקצועית. והכי חשוב – בריאות לכולם”.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?