אווירה עסקית מצמיחה

מתחם וואסט הוסב למתחם עסקי והוקם בו מתחם עבודה שנקרא “קליקה גולן”. צמחייה מטופחת, אוויר צלול, החרמון בעיניים וסביבת עבודה מצמיחה, עם אווירה חיובית להזנקת מיזמים. מלווים אותך להצלחה.


במשך השנים, שימש מתחם וואסט כמרכז תיירותי. לפני כמה שנים, נעשה ניסיון למנף את המתחם והצטרפו אליו חנות אומנים מקומית, יקב ומסעדת בשרים, אך המהלך לא צלח. לפני כשנה, קיבלו החלטה בחברה הכלכלית גולן (חכ”ל גולן) להסב את המקום למתחם עסקי. הוחלט להצטרף למיזם של המשרד לפיתוח הנגב והגליל ולהקים במקום מתחם עבודה, שנקרא “קליקה גולן”. המתחם הוא אחד מתוך 60 מתחמי “קליקות” שיוקמו בפריפריה ומטרתם – קידום ופיתוח היזמים המקומיים. המתחם מציע חללי עבודה להשכרה במחיר מסובסד ומנטורים שעומדים לטובת היזמים. המתחם מציע גם קורסים חינמיים ו/או במחירים מסובסדים ופעילויות נוספות שמטרתן תמיכה וקידום עסקי.

“קליקה גולן”

המתחם העסקי ממוקם בצומת וואסט, מיקום מרכזי ונוח. במתחם, שפע של צמחייה מטופחת, אוויר צלול כיין והוא משקיף לחרמון. כל מי שמגיע לכאן, נפעם מהאווירה והאנרגיה שהמקום משרה. לעבוד כאן זה לעבוד באווירה ייחודית וקסומה!

במתחם, 51 עמדות עבודה, שמתפרסות על פני ארבעה מבנים.

מנהלת המתחם, דנה דהן: “ניתן לשכור עמדת עבודה בעלות 500 ש”ח, כולל הכול! ניקיון, חיבור אינטרנט, מתחם לאונצ’בר – קפה ועוגיות, מעוצב לאירוח הפגישות שלכם, שירותי הדפסה, בנק שעות לשימוש בחדר ישיבות ואפילו כולל מע”מ! “הלאונצ’בר משמש כחלל מפגש מרכזי, בו העובדים במתחם נפגשים לקפה, אוכלים את ארוחות הצהריים שלהם, מקיימים פגישות עבודה ואחת לחודש נפגשים ל-‘HAPPY HOUR’ ומרימים ‘לחיים’. חשוב לנו שבנוסף לפעילות העסקית, תהיה גם אווירה והווי ייחודי של המקום שייצור נטוורקינג משובח”. הנטוורקינג קורה מעצמו ומדהים לראות זאת מריה, מעצבת גראפית שנותנת שירותים לעסקים ו וברת לקוחות חדשים, אביב שבונה אתרים נותן שרות לדיירים במתחם וזה קל ופשוט שכולנו בתוך מתחם אחד מעצימים אחד את השני ועובדים ביחד.
הלאונצ’ בר משמש גם כחלל שמושכר לאירועים קטנים של חברות, ימי עיון וישיבות (מכיל עד 40 איש). בשעות אחה”צ, מתקיימים בו קורסים. במתחם, קיים גם חדר ישיבות מעוצב (מכיל עד 14 איש), יש בו מסך טלוויזיה חכם של חברת “סיסקו”, שמאפשר קיום ישיבות, או קורסים מרחוק, עם עוד 1,000 איש, בכל העולם.

מנהלת המתחם, דנה דהן: “ניתן לשכור עמדת עבודה בעלות 500 ש”ח, כולל הכול! ניקיון, חיבור לאינטרנט, מתחם לאונצ’ בר – קפה ועוגיות, מעוצב לאירוח הפגישות שלכם, שירותי הדפסה, בנק שעות לשימוש בחדר ישיבות ואפילו כולל מע”מ!”

“אחד היתרונות הגדולים של המתחם”, אומרת דנה, “הוא שהחכ”ל מעמידה לרשות היזמים את כל ערוצי השיווק והקשרים שלה. אנחנו כאן בשבילם כדי לסייע לקדם את העסק שלהם, בכל דרך שניתן.

“במסגרת היותנו חלק מרשת ‘קליקה’, המשרד לפיתוח הנגב והגליל יספק קורסים ייחודיים שיקדמו את היזמים בחינם וקורסים מורכבים יותר, במחיר מסובסד. כיום, אנחנו כמעט בתפוסה מלאה ונותרו עוד מקומות אחרונים להשכרה”.

ב-22.9.19, ייפתח המתחם העסקי הנוסף בפארק היזמות והתעשייה בני יהודה, המשתרע על פני 1300 מ”ר. המתחם מכיל כ-160 עמדות עבודה ומציע אפשרויות השכרה מגוונות וסביבת עבודה חדשנית, מפנקת ומפרה.

הרכב העסקים

במתחם יושבים יזמים מתחומי ההייטק והטכנולוגיה ומקצועות חופשיים משלימים: דימה מקלייר – עו”ד המתמחה בייעוץ לסטארט-אפים, אביב שעל – בונה אתרים מורכבים ואפליקציות, אלה שלומקוביץ – ממתגת מערכות חינוך, רונן גאון – בעל חברה ליזמות בתמ”א 38, מריה בורנשטיין – מעצבת גרפית, עמי שריר – מתמחה ביישום והטמעת מערכות EPR, אולגה – טיול קבוצות בשביל ישראל, ראם – בעל חברות תיירות, רן אלון – מספק פתרונות חומרה, מירן אלון – בעל חברת השמה וגד שור – עובד בתחום התוכנה, מפתח סטארט-אפ ומעביר קורס הסבה להייטק שמתקיים במתחם.

בנוסף יש שלוחות של חברות מהמרכז: החברה שמנהלת את הקמת פרויקט “עמק הבכא”, חברת ההשקעות “dc.finance”, שמחברת בין משקיעים למפתחי סטארט-אפים, מתכננת ערים שעובדת אונליין עם חברה מירושלים ומנהל פרויקטים בחברת “לאריספלט”.

דנה דהן: “המתחם מזמן אליו דיירים ברמה מאוד גבוהה, שמעבר לעבודה שלהם, גם מפרים אחד את השני ומקיימים קשרי עבודה משותפים. מה שנוצר כאן הוא באמת מרחב ייחודי. כשאתה עובד מהבית, לרוב אתה מוצא עצמך נשאב לדברים אחרים וזה מאוד לא יעיל ומתסכל. הבית הוא גם מרחב מוגבל ולא מאפשר לעסק לגדול ולהוסיף עוד עובדים. המתחם הוא מושלם למי שמחפש אווירה עסקית מצמיחה, המאפשר הפרדה בין הבית לעבודה ועדיין קרוב לבית ובמחיר אטרקטיבי מאוד”.

שלומי יצחק, מנאות גולן, מנהל את קהילת ההייטק והטכנולוגיה בחכ”ל והוא פועל בשלושה תחומים עיקריים:
להביא שלוחות של חברות הייטק לצפון ולהגדיל מקורות תעסוקה, לסייע ליזמי סטארט-אפ לאורך כל שלבי התהליך, כולל סיוע בבניית מצגת עסקית ועד חיבור למנטורים מתאימים ולמשקיעים והוא משמש כ”מנטור הבית” ב”קליקה גולן”.

הוא מלווה ומסייע לדיירים במתחם בקידום העסק שלהם.

מפגשי “ג’וב קלאב”

המתחם הוא בבעלות החברה הכלכלית גולן, הגוף שמוביל את הפיתוח הכלכלי בגולן, לפיתוח מקורות תעסוקה ופרנסה לרווחת תושבי האזור. החכ”ל היא זרוע ביצועית של המועצה האזורית ומטפלת במגוון תחומי חיים: תחבורה ציבורית, הקמה ותפעול של מבני ציבור ומתחמי תעסוקה/תעשייה, הפעלה של אתרי תיירות כמו פארק הירדן ועין קשתות, הרחבות ביישובים, תעסוקה ויזמות. המתחם העסקי וואסט הוא חלק ממחלקת התעסוקה והיזמות, המקדמת פעילות ענפה, שמטרתה לסייע לכל תושב בהשגת פרנסה טובה ואיכותית. ומקימה המון אתרים שיש בהם צורך לקידום התושבים בגולן ושמשרתים ומעצימים את הגולן .

הוקם אתר אינטרנט המרכז משרות מכל האזור ומידע רלוונטי בתחום ההכשרות המקצועיות ועוד, ישנה רכזת תעסוקה הנותנת שירות מקצועי ואישי בכתיבת קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה ועוד. מדי שבוע, מתקיימים בחכ”ל מפגשי “ג’וב קלאב”, שמזמינים כל תושב הנמצא בתהליך של חיפוש עבודה להצטרף ולקבל כלים, סדנת “בוחרים כיוון” לשינוי תעסוקתי ועוד. בקרוב, נצא בתכנית ייחודית, בתמיכת נגב-גליל, שנבנתה יחד עם המעסיקים באזור ומזמינה את התושבים לעשות הסבה מקצועית מלאה, או חלקית, בסבסוד ובסבירות גבוהה להיקלט לעבודה. מרבית השירותים הם ללא עלות, או מסובסדים כמעט באופן מלא על ידי החכ”ל.
“כגוף ציבורי, חשוב לנו להיות מחוברים לתושב ולצרכים שלו, להכיר את היישובים, את האופי הייחודי שלהם ואת הצרכים השונים. אנו מקיימים פגישות ביישובים כדי להגיע לכל תושב בגולן ולתת מענה ממוקד”, אומרת דנה.
דנה מנהלת את המתחם העסקי וואסט ואת “קליקה גולן”.

“במקצועי, אני מתמחה בעיצוב ומיתוג עסקים, אני יועצת שיווקית. ניהלתי כמה וכמה עסקים וקיבלתי הזדמנות מדהימה למנף ולקדם את המתחם העסקי בוואסט ואת ‘קליקה גולן'”.

התכניות לגבי המקום

הקו המנחה לאורך כל הפרויקט הוא ליצור מרחב שיאפשר גם חדשנות טכנולוגית וקידום יזמים וגם הגדלה של מקורות התעסוקה בגולן. יצרנו חממה שמאפשרת לנו מצד אחד, ללוות את היזמים ומהצד השני, לאפשר להם לשכור עמדה במחיר שפוי ובאווירה מדהימה. לאורך השנה, יתקיימו אירועים מגוונים במתחם ליזמים בתחומים שונים – תעשייה ומסחר, חקלאות, תיירות ומקצועות חופשיים, שבהם נעשיר את היזמים בתוכן איכותי שחסר להם ויכול למנף אותם. אנחנו כאן כדי לקדם את היזמים בגולן וליצור בוואסט מתחם עסקים תוסס. בימים אלו, עובדים על שלב ב’ למתחם, להוסיף משרדים קטנים להשכרה וכבר עכשיו ניתן להירשם ברשימת ההמתנה.

  1. מי הייתם רוצים שיגיע למקום – יזמים שלא מצליחים להיות אפקטיביים בעבודה מהבית ומחפשים סביבת עבודה מפתחת ונטרוורקינג איכותי, מפתחי סטארט-אפ שמחפשים ליווי ותמיכה ושלוחות של חברות מהמרכז, שרוצות להשתלב במרכז עסקים ולהעסיק את תושבי הגולן.

 

  1. יתרונות המקום – המיקום מהממם, כל הערך המוסף שאנחנו נותנים במתחם הוא הרבה מעבר למתחם עבודה, אנחנו מתחם עבודה שמלווה אותך להצלחה.
  2. תחבורה ציבורית למקום –

קווים מק”ש לצומת וואסט:

54,55,59,159

קווים מקצרין לצומת וואסט:

13,54,86,59,159

 

  1. שיווק המקום – בכל חודש, אנו שולחים ניוזלטר שמעדכן את תושבי הגולן ויזמים על אירועים במתחם, קורסים חדשים ועדכונים ליזמים. בנוסף, הפייסבוק שלנו מאוד פעיל ויש קבוצות של הייטק בגולן שדרכן אנחנו מעדכנים את היזמים על המתפתח במתחם. – זה חוזר על עצמו מופיע בהתחלה

 

  1. השתלבות במרחב – זהו קהל היעד העיקרי שלנו, תושבי צפון הגולן, שמאוד נהנים מהמתחם. אגפים במועצה מגיעים לישיבות אגף אצלנו וחברות שוכרות את הלאונצ’בר לטובת אירועים של החברה.

“אני שואפת ליצור מתחם עבודה אטרקטיבי שמעבר לשכירת עמדה/משרד במחיר מסובסד, ייתן ערך מוסף ליזמים בגולן בלקדם ולפתח אותם  ושכל האירועים העסקים בצפון הגולן יתקיימו בו.” אומרת דנה.

 

מה את מאחלת למתחם לשנה החדשה?

“שנמשיך להתפתח ושהשנה נעלה עוד שלב ונגדיל את המתחם, להמשיך פעולות שימנפו את היזמים בגולן ושימשיכו להגיע אלינו היזמים המדויקים שצריכים לקחת חלק במיזם המדהים הזה”.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?