“מעוף” להצלת העסקים

מעוףקצרין וצפון הגולן סייע לגייס מעל ל-8 מיליון שח באמצעות קרן ההלוואות בערבות המדינה, עבור עשרות בעלי עסקים ברמת הגולן שנפגעו ממשבר הקורונה


עם התפרצות וירוס הקורונה, נערכו צוותימעוף“, מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, בסניף קצרין וסניף צפון רמת הגולן, לעמוד לרשות עסקים שנפגעו מהמשבר, בייעוץ והכוונה. “מעוףסייעו בגישור על פערי תזרים המזומנים, באמצעות הלוואה של הקרן בערבות המדינה, במסלול מיוחד, מסובסד ובהליך מזורז.

ממעוףגליל, גולן והעמקים, נמסר כי צוותי מעוף והיועצים הפיננסיים סייעו לגייס כ-144 מיליון שח, עבור כ-600 עסקים קטנים ובינוניים במרחב צפון וכי במעוףקצרין ומעוף צפון הגולן, הצליחו עד כה לגייס מעל ל– 8 מיליון שח, עבור 44 בעלי עסקים קטנים ובינוניים ברמת הגולן וביישובים מגדל שמס, עין קיניא, מסעדה ובוקעתא.

ההליך המזורז מתבצע בליווי צמוד של צוות יועצים מומחים בתחום הפיננסי, מטעםמעוף“, שסייעו באופן אישי לכל בעל עסק, במילוי הטפסים ובהגשת המסמכים לבקשה להלוואה באופן דיגיטלי, במסגרת ייעוץליווי למימון“, שלמעוף“, בעלות מסובסדת של 117 שח בלבד.

עוד נמסר ממעוףגליל, גולן והעמקים, כי ברבעון השני של שנת 2020, החודשים הקריטיים של תחילת משבר הקורונה, התבצעו על ידי מעוף במרחב הצפוני כ-885 מיפויים עסקיים וכ-870 מיפויים ממוקדי משבר הקורונה, שמטרתם הנה אבחון צרכים של בעלי העסקים למצב הנוכחי.

מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, רן קויתי: “אנו פועלים בכל החזיתות, על מנת לסייע לעסקים הקטנים והבינוניים, עם האתגרים הכלכליים הניצבים בפניהם, בתקופה מורכבת זו. ליווי מקצועי בתהליך הגשת בקשות לקרן להלוואות בערבות המדינה מסייע לעסקים למצות את זכויותיהם, תוך הסרת החסמים הביורוקרטים עמם הם מתמודדים“.

מנהלמעוףקצרין, יוחאי לוי: “חלק מבעלי העסקים נמנעו מלהגיש בקשה להלוואה בשל החשש מהליך ארוך וסבוך. אנו, במעוף‘, נערכנו ללוות באופן אישי וצמוד את בעלי העסקים ועודדנו אותם להגיש את הבקשות, במטרה לתת מרווח נשימה לעסקים אלו

מנהלמעוףקצרין, יוחאי לוי: “חלק מבעלי העסקים נמנעו מלהגיש בקשה להלוואה בשל החשש מהליך ארוך וסבוך. אנו, במעוף‘, נערכנו ללוות באופן אישי וצמוד את בעלי העסקים ועודדנו אותם להגיש את הבקשות להלוואה של הקרן בערבות המדינה, במטרה לתת מרווח נשימה לעסקים אלו, בתקופת משבר הקורונה.

במסגרת המסלול, קיבלו העסקים ליווי צמוד, כתף אל כתף, של מומחים בתחום, שבחנו את נתוני העסק וביצעו בדיקת היתכנות, בשילוב מוקד מטעםמעוף‘, שסייע במילוי הטפסים באופן דיגיטלי. בדרך זו, הצליחו עשרות בעלי עסקים לקבל אישור להלוואה בזמן קצר במיוחד. אני קורא לבעלי העסקים לפנות אלינו למעוףולקבל סיוע וליווי אישי בהליך הבקשה להלוואה“.

לוי מוסיף כי במעוףממשיכים כל העת לעומד לרשות העסקים שנפגעו מהתפרצות הנגיףבייעוץ והכוונה, כולל הדרכות מקוונות. בנוסף, הותאמו שירותימעוףלדיגיטל, במטרה להעניק כלים פרקטיים שיוכלו לעזור לעסקים להמשיך בפעילותם, להתייצב ולהתפתח לקראת מציאות חדשה.

מעוף“, הנו מערך השטח הארצי של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, שמטרתו לקדם עסקים ויזמים בישראל. שירותימעוףמוענקים בהתאמה לצרכי העסק והפיתוח האזורי וכוללים: מיפוי עסקי, ייעוץ פרטני בתחומי הניהול העסקי, ליווי בגיוס מימון, הטבות ומענקים ומתן מידע על כלי הסיוע הקיימים במימון ובפיקוח משרד הכלכלה והתעשייה. שירותימעוףמוענקים כיום גם אוןליין, כולל הדרכות וקורסים באופן מקוון.

למידע: “מעוףקצרין – 072-221-7647, “מעוףצפון הגולן – 072-337-7766

ובאתר הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים: www.sba.org.il 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?