תקווה חדשה לגולן: השר סער: “נכפיל את אוכלוסיית רמת הגולן”

בהמשך להכרזה על שיווק של 7,000 יחידות דיור ופיתוח הגולן, הגיעו השבוע חברי “תקווה חדשה”, סגן רה”מ, שר המשפטים ויו”ר המפלגה, גדעון סער, שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין וח”כ צבי האוזר, לסיור ברמת הגולן


צילום: מיכאל גלעדי

חברי “תקווה חדשה”, סגן רה”מ, שר המשפטים ויו”ר המפלגה, גדעון סער, שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין וח”כ צבי האוזר, הגיעו השבוע לסיור ברמת הגולן. בסיור, דנו הבאים עם ראשי המועצות בגולן על המשך מגמת הפיתוח וההתיישבות באזור הגולן, שמובילים אנשי מפלגת “תקווה חדשה”. קידום והשקעה ברמת הגולן הם חלק משמעותי ממצע המפלגה וכפי שהתחייבו לעשות.
במהלך הסיור, ביקרו יחד עם ראש מועצת קצרין, דימי אפרצב, בשכונות החדשות שנבנו ובשכונה בה הוחלט על בניית 1,500 יחידות דיור חדשות. בנוסף, חנכו את הטיילת החדשה במועצה המקומית קצרין.

השר סער: אמרתי מספר פעמים בעבר ואני חוזר ומדגיש גם היום: עתיד ארץ ישראל, בכלל ורמת הגולן, בפרט, יוכרע במעשים ולא בדיבורים. מה שקורה פה זאת קביעת העובדות שמבטיחה את עתיד רמת הגולן ואת אחיזתנו לדורי דורות

סגן רה”מ ושר המשפטים, גדעון סער: “אמרתי מספר פעמים בעבר ואני חוזר ומדגיש גם היום: עתיד ארץ ישראל, בכלל ורמת הגולן, בפרט, יוכרע במעשים ולא בדיבורים. מה שקורה פה זאת קביעת העובדות שמבטיחה את עתיד רמת הגולן ואת אחיזתנו לדורי דורות.

“נגיע לפה עם הממשלה, בעוד 12 יום. עיקר התכנית שתוצג פה מבוססת על ההסכמים הקואליציוניים של ‘תקווה חדשה’. אנחנו הבאנו את אותם סכומים לפיתוח רמת הגולן וקצרין וזה המנוע של החלטת הממשלה הקרובה. היעד שסימנו – להכפיל את אוכלוסיית רמת הגולן.

“אני רוצה להודות לראש המועצה על השותפות והאירוח ולשני חבריי, השר אלקין וחבר הכנסת האוזר, שעושים רבות למען הגולן בכנסת ובממשלה.

“אנחנו באים עם נחישות לבצע ולבנות את עתיד רמת הגולן לדורי דורות ובעזרת השם, נעשה זאת”.

זה הזמן לבָצע

שר הבינוי והשיכון ושר ירושלים ומורשת, זאב אלקין: “הסיפור של המגרשים שמפותחים כאן מאחורינו, לא מתחיל ב-2021. הוא מתחיל לפני 1,700 שנה, בבית הכנסת העתיק של הכפר שהיה פה בתקופת הבית השני, המשנה והתלמוד. זה הסיפור האמתי של קצרין ורמת הגולן. עוד לפני שהולכים לבנייה, אנחנו משמרים פה את המורשת.

“אחרי שביססנו את מעמדה המדיני של רמת הגולן, הגיע הזמן למעשים של התיישבות. נפלה בידינו הזכות לחזק את הגולן, לא רק בעובדה מדינית, אלא גם בעובדה התיישבותית”.

חבר הכנסת צבי האוזר: “הגולן הוא חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. מה שמתרחש בשבועות האחרונים זה קו פרשת המים – היום, אין כבר מי שאיננו מאמין שאפשר להגיע ל-100 אלף מתיישבים ברמת הגולן. זו לא אגדה, זה הזמן לבצע.

“העובדה היא ש’תקווה חדשה’ הכניסה את הסעיף הזה להסכמים הקואליציוניים, כחלק משינוי מציאות בשטח ושינוי מציאות אסטרטגי במדינת ישראל”.

ראש המועצה המקומית קצרין, דימי אפרצב: “רק לפני שמונה שנים, כל האזור הזה היה אזור טרשים. קצרין היא בירת הגולן, גדולה, חזקה ונותנת שירותים לכל האזור.

“החלום שלנו הוא שהגבולות בין הגולן לגליל ייעלמו, שקצרין תוכל לתת מענה אזורי משמעותי דרך מוסדות מחקר ופיתוח הקיימים והעתידים לקום, דרך פיתוח פרויקט מצוינות, בתיירות, כלכלה וחינוך. כך, גם קצרין וגם כל האזור ייהנו.

“אני מבקש להודות לממשלת ישראל על האומץ, לא במילים אלא במעשים, לסייע לפיתוח הגולן. אני מודה לחברי, שר הבינוי והשיכון, על האומץ ללכת למכרז לא פשוט של שיווק 1,500 יחידות דיור, כמקשה אחת. יחד, נביא את קצרין ליישוב משמעותי גדול, עם 55,000 תושבים, שמקבע את ההתיישבות היהודית ברמת הגולן והופך להיות עיר ואם בישראל”.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?