תחזית אסטרולוגית שבועית 7-13.10.2022

ראשון עד שלישי: רעיונות ישנים מתחילים להתגשם בקצב מהיר ואתם מתפעלים עד כמה הדברים יכולים להתרחש בלי מאמץ מצדכם. שבירת מחסום מחשבתי ישן תעזור לכם להתמודד. עם זאת, רגעים של חולשה עלולים לשבש את סדרי השבוע. קחו את הזמן ואל תתנו לאף אחד להלחיץ אתכם. טיפ: גלו גמישות, גם אם זה קשה לכם. צפויה הצלחה כבירה לאמנים וליצירתיים שביניכם.

רביעי עד שבת: יש לכם לא מעט עבודה לעשות בתחום חיי החברה שלכם. אל תתנו לאחרים לרפות את ידיכם. מי שלא מכבד אתכם לא נחוץ לכם. הזמנות לאירועים כדאי לסנן ולבחור מתוכן את אלו המתאימות לכם ביותר, מבלי להיכנע לתכתיבים של אחרים. בתחום הרומנטיתנו לצד השני להכתיב את הקצב. הרקיע רומז כי אתם חוקרים לעומק והופכים כל אבן, עלמנת להגיע אל חקר האמת. צפויה הצלחה כבירה לאלה מכם העוסקים במחקר מכל סוג שהוא.


ראשון עד שלישי: מוטב שתרדו אל קרקע המציאות. יש לכם כרגע מספר הצעות מעשיות שעומדות על הפרק. אל תפספסו את האפשרות שהתגלגלה אליכם בלי מאמץ מיוחד, זה לא קורה בכל שבוע. עליכם להחליט ללכת על כל הקופה. חיכיתם מספיק ושום דבר שלא השתנה עד עתה, לא עומד להשתנות בעתיד. זה העיתוי המתאים לפעולה. נקודה. מישהו מסכם איתכם דבר מה מסוים, אך בפועל עושה את ההיפך. מה שמתחיל בצליעה, גם ממשיך בדרך זו.

רביעי עד שבת: מידע שיגיע אליכם יגרום לכם לנחת רוח, אך האופטימיות הטבעית שלכם אינה במקומה בכל מה שקשור לעניינים כספיים. עליכם להיזהר ולגלות אחריות, גם כאשר יש מי שמנסה לשכנע אתכם שיהיה בסדר‘. טיפ: לא להיגרר אחרי אנשים כריזמטיים שיודעים לדבר יפה אבל לא יהיו בסביבה כשיגיע זמן הפירעון. הרקיע רומז כי תצליחו לאסוף מידע על אודות יריביכם. אמת גדולה תתגלה לכם בחדרי חדרים. שם המשחק הוא סודיות.

תקשור: בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של כלי-מיתר: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו אתם זקוקים ליד מכוונת בתחום עיסוק שרק לאחרונה התוודעתם אליו.

.


ראשון עד שלישי: אדם איכותי פונה אליכם בהצעה שקשה לסרב לה. הקו המקשר ביניכם לבין אותו אדם הוא פעילות חברתית מסוימת. מכאן יכולה להתחיל מערכת שלמה של קשרים שתרתק אתכם למשך זמן לא קצר. יש לכם מה לספר לחבר/ה קרוב/ה אולם אתם מתלבטים. וודאו שהתועלת רבה מהנזק האפשרי ואז תחליטו. יש להרחיק מעליכם אדם שלשונו נוטפת ארס.

רביעי עד שבת: דלת חדשה שנפתחת מציתה בכם חלומות רדומים. הגשמת שאיפות אישיות עשויה להיות אפשרית עכשיו, יותר מכל זמן אחר. רעיונות ויוזמה של אדם קרוב יכולים לעזור לכם בכיוון זה. שינוי תדמית נחוץ בשלב זה, כדי לאפשר מעבר לממד אחר בחיים. הוכיחו את כישוריכם על ידי הכנתשיעורי ביתאך אל תחשפו מידע רב מידי. הרקיע רומז כי אנרגיות טובות במיוחד שמורות עבורכם בשעות החושך והלילה: עולם הנסתר פותח בפניכם את שעריו: השתמשו באינטואיציה שלכם.


ראשון עד שלישי: אתם נראים במיטבכם ונראה שיש לכם את היכולת להתגבר על משקעי העבר ולחדש כוחות. עליכם לשמור על עצמכם מפני השפעות של אחרים. כל החלטה שתקבלו תתקל בהתנגדות מצד אנשים אחרים, אז אל תצאו למלחמות. הביעו בצורה פשוטה והחלטית את דעתכם, הדגישו שאין לכם כוונות לחזור בכם בעתיד הנראה לעין ו….זהו זה. יש לוותר על עיסוקים קרייריסטיים לטובת נישואין מאושרים.

רביעי עד שבת: מתפתחת אינטימיות עם מישהו שחשוב לכם. התפתחות אפשרית בהחלט. בעיה משפחתיתרגשית מביאה אתכם למקום של התמודדות עם רגשי אשמה אך אתם מצליחים להתגבר על העניין במהירות יחסית. ספקות שהיו לכם לגבי חבר קרוב נעלמים, ובמקומם עולה תחושת הערכה והתפעלות. הרקיע רומז כי אתם מביאים אושר לאחרים, אך הגיע הזמן להביא אותו גם לכם. תצטרכו ללמוד כיצד לקבל ולא רק כיצד להעניק.


ראשון עד שלישי: תחושה של חוסר משמעות מעכירה את מצב הרוח. הקדישו מעט מהזמן הפנוי שלכם לפעולת התנדבות כלשהיא. אל תתעלמו מהמציאות למרות שאין לכם כרגע רעיונות חדשים. בתום העבודה, כדאי לברר מה בדיוק מעמדכם ולפעול בהתאם, בלי זמן לרחמים עצמיים. מומלץ להקדיש זמן לתכנון העתיד ולאפשר לעצמכם לדמיין אתכם במספר סיטואציות אפשריות. חדשות טובות מגיעות אליכם באמצעות כלי התקשורת.

רביעי עד שבת: ענייני כספים מעסיקים אתכם. הסובבים אתכם לא משתפים פעולה ויתכן שתאלצו להפעיל מאמץ שכנוע רציני כדי לסחוף איתכם את כל מי שהינו בעל עניין. מתח פנימי עלול לגרום לעימות לפרוץ, אולם לטובת העניין עדיף ליישר את ההדורים כבר בהתחלה ולפעול ביחד למען האינטרסים המשותפים. הרקיע רומז כי נדיבותלב היא תכונה נעלה, אך הכוכבים מציעים לכם לפנות אל תוכנית כלשהי לחיסכון. שימו משהו בצד, אתם יודעים, ליום בו תזדקקו לו לכל מטרה שהיא.


ראשון עד שלישי: הפתרון שלכם להגיע להרגשה טובה הוא לשמור על סדר שבוע מאורגן. כך תוכלו ליהנות משני העולמות גם יחד, כאשר אתם מקדישים את שעות הערב והלילה לעיסוקים מועדפים. חשוב שתמצאו זמן לשעשועים ולבילויים כדי לא לשקוע מעל הראש בעבודה ולהפוך לרובוטים של עבודה. פגישה שהייתה אמורה להיות רומנטית, עלולה להפוך למאבקי שליטה. אם לנסח בפשטות, כדאי שתשקלו מילים.

רביעי עד שבת: מפגש עם אדם מסוים שפעם הייתם איתו בקשר, עלול לגרום למבוכה גדולה. אתם צריכים להתכונן לאפשרויות ולהחליט על התגובה האופטימאלית מבחינתכם. בכל מקרה, עצם המפגש או הערות עוקצניות שיכוונו אליכם, אינם סיבה ליפול לקרשים. תנו לזיכרונות לחלוף מעל הראש. כבר הייתם בסרט הזה ובאמת שאין טעם לדוש בעבר. הרקיע רומז כי עליכם להציב לעצמכם גבולות, בעיקר במצבים הקשורים באנשים רמי מעלה: הצטרפו אל החוגים הנכונים, אך שמרו על עצמאות מחשבתית.


ראשון עד שלישי: אתם מתגברים ומתאוששים בקצב מהיר למדי מהנפילה הרגשית שסבלתם ממנה לאחרונה. רגישות יתר מונעת מכם להתקדם בכיוון חדש הקשור לקריירה, בו אתם יכולים להצליח בצורה מטאורית. למרות הסימפטיה, אל תתפתו לעזור לחבר/ה קרוב מעל למינימום, כדי לא להתערב יותר מידי בסכסוך פרטי שאינכם קשורים בו. מאידך נראה כי דווקא עסקה הרפתקנית תוביל אל רווחים נאים.

רביעי עד שבת: הקשיחות הפתאומית שלכם מביאה אתכם למקום הרבה יותר טוב מאשר הייתם בעבר. אולי אתם לא מודעים לכך אבל אנשים מתייחסים אליכם ביתר כבוד כאשר אתם מביאים לידי ביטוי את  הצד החזק הקיים בכם. במקום לבזבז אנרגיה ולאכול את הלב על כל אותם מקרים לא נעימים שקורים לכם, התחילו להתייעל ולפעול בצורה נכונה. הרקיע רומז כי לפעמים צריך להשתמש בשקרים לבניםעלמנת להניח את דעתו של אדם קרוב.


ראשון עד שלישי: אל תבססו את המסקנות שלכם על העבר. וודאו שאתם בוחנים ובודקים את המצב כפי שהוא עכשיו ובצורה הכי אובייקטיבית שאפשר. מישהו קרוב לכם לא מתפנה כבר מספר ימים כדי לדבר איתכם למרות שאתם מצהירים על דחיפות הצורך שלכם לבדוק מה מתרחש. עמדו על זכותכם לדעת היכן אתם עומדים. חשוב לקיים שיחה כנה, בלי לתת לצד השני להתחמק. ידידים בעלי השפעה מפלסים לכם דרך.

רביעי עד שבת: אל תסתמכו יותר מידי על המזל הטוב שיעשה לכם את העבודה. קחו בחשבון גם אפשרויות לא סבירות שעלולות לקרות. בהחלטות בעניינים עסקיים שיעלו עכשיו על הפרק, אתם חייבים להתייעץ עם גורמים מוסמכים שיגלו לכם מידע חסוי אך חיוני. נכון שאתם מתלהבים משום שנראה לכם שהזדמנות של ממש התגלגלה אליכם, אולם כדאי שתבדקו אפשרויות נוספות. הרקיע רומז כי אם רצונכם להכניע את מתחריכם ואת המקנאים בכם, עליכם לפעול במהירות ובנחישות. פעולה זריזה ומהירה תתברר כטובה יותר מזו השקולה והמחושבת.


ראשון עד שלישי: צרכים אישיים דחופים גורמים לכם להזניח מחויבויות שבשגרה. קשה לכם עם המצב הזה, אולם מצד שני נדמה שהגיע העיתוי המתאים והצורךשתעשו למען עצמכם. בצורה כזאת תוכלו לפחות להשתחרר מרגשות קיפוח שמלווים אתכם מזה זמן מה. נראה כי תנקטו בצעדים חשובים וחד משמעיים שיעמידו מישהו קרוב אליכם, על הרגליים אחוריות‘. שימו מבטחכם באדם זקן ובא בימים.

רביעי עד שבת: אתם פוגשים אנשים נפלאים שגורמים לכם להתרגש. יש לכם עניין הקשור לתחום הלימודים שאתם חייבים להתמקד בו, למרות שאין לכם יותר מידי חשק לעשות זאת. אל תתלו את האושר שלכם בהישגים חומריים או חיצוניים. התחברו לצד הרוחני של החיים וקחו בנימה פילוסופית את מה שקורה לכם. הרקיע רומז כי תפילה ומדיטציה יביאו לכם מזל וברכה: אל תזלזלו בכוחות עליונים הנסתרים מן העין. אין הברכה שורה, אלא בסמוי מן העין.


ראשון עד שלישי: זה נכון שגם לכם מותר לקחת צאנס וגם נכון שמי שלא מוכן להסתכןלעולם לא יידע את אשר הפסיד. מצד שני, בגלל שלפעמים אתם נוטים לשקוע בפנטזיות שאין בינן ובין המציאות כל קשר, כדאי לעשותחושביםבשניים. הביטחון העצמי חוזר אליכם לאחר תקופה בה סברתם כי משהו אינו כשורה עם הזוגיות שלכם. צפוי קשר נפלא עם אדם שאתם יכולים לצחוק איתו.

רביעי עד שבת: צפוי פרק זמן תובעני במיוחד בתחום הקריירה. אתם עושים מאמצים גדולים לעמוד בכול ההתחייבויות שלכם ומצליחים לא רע. צפו לשינוי לטובה בתחום כספים וכלכלה. התפתחות בנוגע למישהו שנמצא בחול עשויה ליצור אווירה מתאימה לחידוש עסקה רדומה. יש לכם צורך בגיוון ואקשן. למרות העומס, אל תוותרו על בילוי רומנטי. הפגינו חשדנות כלפי הצעות עבודה נדיבות מדי. כדאי שתחליפו מילים עם מי שכבר התנסה ברעיונות וראיונות מעין אלה.


ראשון עד שלישי: קיימים בפניכם לא מעט שיעורים ללמוד על מנת להתרומם מעל הצרכים הבסיסיים שגורמים לכם לרצות דווקא את מה שאתם לא יכולים להשיג. אירועים שלא נלקחו על ידכם בחשבון, גורמים לכם להרגיש כאילו עולמכם מתמוטט וברור שהמצב במציאות רחוק מכך מאוד. עניינים שקשורים לזוגיות תופסים את מרבית זמנכם. טיפ: הרפו את הלחץ. יש לשאוף אל האושר, גם במחיר של וויתור על העושר.

רביעי עד שבת: תרגלו את החופש ואת העצמאות שלכם. בא לכם למתוח את החבל עד לקצהו. למה לא? איש לא יעצור מבעדכם ובלבד שלא תפגעו באחרים במהלך זה. מומלץ שתשתחררו מאנשים שליליים שקיימים במסלול החיים שלכם. אנרגיות מכבידות וסיפורים שליליים הם לא בדיוק מה שאתם זקוקים לונהפוך הוא. הרקיע רומז כי אם עברתם לאחרונה לעבוד או להתגורר במקום חדש, הרי שצפויה לכם התאקלמות קלה. מכל מקום, הקלף נושא בשורה של אחווה ושיתוף.


ראשון עד שלישי: יש מי שטוען כי אתם מפעילים את האחרים בצורה שיטתית כדי למנוע מעצמכם להתאמץ יותר מידי, מה שמעורר אצלו התמרמרות וכעס. עליכם להתמודד עם מה שעובר עליו וגם עליכם בצורה מעמיקה ויסודית, על מנת לנקות את השטח. בתחום החברתי צפוי מפגש קבוצתי שלמרות שלא התלהבתם לקראתו, תיהנו ממנו מאוד. למי שלא נמצא בקשר, צפויה פגישה רומנטית נעימה.

רביעי עד שבת: אתם יכולים להפיק הרבה מאוד בהשקעה קטנה מאוד, אם רק תעשו מאמץ. הגברת הקצב והתכווננות למטרה יעשו את העבודה למהנה יותר. אתם מצליחים למצוא חברים ובעלי ברית בעבודה. הקשר הזוגי בהחלט משביע רצון. למי שלא נמצא בקשרהיכרות חדשה בעל פוטנציאל עשויה להתרחש בקרוב. הרקיע רומז כי גם אם מטבעכם אתם מעדיפים להתבודד, הרי שעכשיו מומלץ לכם להגשים את עצמכם בשיתוף פעולה ובעבודת צוות.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?