תחזית אסטרולוגית שבועית 1-7.3.2024

ראשון עד שלישי: מפגש בו אתם משתתפים באקראי, מביא אתכם להכיר אדם בעל ממון והשפעה. הזדמנות פיננסית פותחת לכם שפע של אפשרויות חדשות. יש להבין לעומק את הפחד שלכם מהצלחה. אתם עלולים להיגרר להתנהגות פסיבית שמעכבת אתכם מהתקדמות מטאורית שאינה במקומה. ככול שתקדימו לפעול כך יגברו הסיכויים שלכם להצליח. טיפ: איזון בין הרגש לשכל.
רביעי עד שבת: נסו לא להתערב ולא להציע פתרונות למי שלא ממש בשל לשינוי ופעולה. דעות קדומות ואמונות ‘עתיקות’ עוצרות אתכם מהתנסות מעניינת. כדאי לכם לנסות להוריד את חומות ההגנה שבניתם סביבכם במטרה לשמור על עצמכם ולא להיפגע. מה שקרה בעבר מהווה מכשול לאירועים חיוביים במיוחד שעשויים להתרחש בהווה. לפחות תתנו לזה הזדמנות הוגנת. גם אתם השתניתם במשך הזמן ושום דבר (כמעט) לא נשאר אותו הדבר.


ראשון עד שלישי: אתם ממש מוכנים ובשלים לקשר אינטימי אולם עליכם לבדוק מה קורה בצד השני. ה-‘אופוזיציה’ שסמכתם עליה במשך תקופה ארוכה מתבררת כ-‘גיס חמישי’ שיוצא נגדכם בגלוי וגם באופן סמוי. חיי האהבה שלכם אינם צריכים להיות מקובעים על מטרה אחת ולהסתמך על אדם אחד שיש לו יותר מידי כוח. רצוי לבנות מערכת יחסים לאט ובביטחון ולא להיות תלויים בגחמות של אנשים לא יציבים בדעתם.
רביעי עד שבת: אחרי תקופה מתמשכת של סכסוכים והתנגשויות, מישהו נוקשה וקשוח, מפגין כלפיכם רצון טוב. נכון שקשה לכם להאמין בלב שלם שה-‘רוח’ השתנתה ואתם חושדים שטומנים לכם מלכודת. יחד עם זאת, אל תתמכרו לתחושה זאת ללא סימוכין עובדתיים. בדקו מה קורה גם מאחורי הקלעים. יש לכם את הקשרים הנחוצים וצריך רק להפעילם. טיפ: התרחקו מאנשים שלא משתפים פעולה.


ראשון עד שלישי: עליכם לבחור נתיב חדש בכל מה שקשור לחברויות אישיות וקשרים עסקיים. לפנויים מומלץ להשתתף בפעילויות חברתיות כמו טיולים או הרצאות, שם תוכלו לפגוש אנשים בעלי עניין משותף לכם. יש לכם את הכריזמה והקסם האישי כדי למגנט אליכם את מי שראוי ומתאים. אל תתפשרו על האדם הראשון שמחייך אליכם. יש הרבה ‘דגים’ בים… טיפ: אי אפשר לקבל את כול מה שרוצים, אבל שווה לנסות.
רביעי עד שבת: כעסים ותסכולים ילוו אתכם בשעות של יום רביעי. כול מה שקורה מקפיץ אתכם ובחלק מהזמן- לא בצדק. ההרגשה ממש בלתי נסבלת ועליכם להתאמץ מאוד כדי לא לעבור את ה-‘גבול’ ולהתפרץ במיוחד על מי שלא קשור לעניין כלל וכלל. נסו לשכנע את עצמכם שיש לכם זכות לבחור איך להגיב בכול רגע נתון. התמידו במטרות שלכם ואל תתנו לאיש לגרור אתכם ל-‘כאוס’ בלתי נשלט.


ראשון עד שלישי: אתם מקבלים הרבה יותר ממה שציפיתם… יש לכם הרבה מאוד מזל ואתם מצליחים להיות ‘במקום הנכון בזמן הנכון’. תפקיד שיוטל עליכם ותבצעו בהצלחה, יסלול דרך מדהימה. אין מה לדאוג לעתיד. עליכם להימנע מצעדים קיצוניים בעולם הקריירה לפני שאתם מקבלים הצעה קונקרטית. ‘טובה ציפור אחת ביד משתי ציפורים על העץ’. טיפ: להקדיש זמן לרומנטיקה.
רביעי עד שבת: מניפולציה שאתם מפעילים, עובדת בדיוק לפי התוכנית ואתם מאוד מרוצים מהתוצאה ומתחושת השליטה. התמודדו עם קונפליקטים בעבודה באותה דרך מתוחכמת שגרמה לכם להצליח מלכתחילה. אם רק תרצו במידה מספקת, תוכלו להשיג עמדה טובה יותר וגם תגמול כספי מכובד. המכשולים שעמדו בדרככם עד כה, עומדים להיעלם. עליכם להבליג על כישלונות זמניים.


ראשון עד שלישי: הרבה מאוד זמן חיכיתם למה שקורה לכם עתה… זו תקופה מלאת פעילות התואמת את ההרגשה הפנימית החזקה של בטחון בהצלחה פיננסית. התקשורת האישית המוצלחת מהווה חלק בלתי נפרד מהתוצאות המהירות. יש לכם מה ללמוד מהסיטואציה הנוכחית. חשוב ליישם את המתכון להצלחה ולא לעשות את מה שכבר מוכר וידוע ולא ממש עובד. התחייבות רומנטית אינה מומלצת כרגע.
רביעי עד שבת: ישנם אנשים שבמסווה של ‘חברות’ ודאגה כנה לשלומכם מנסים לרפות את ידיכם ולהניא אתכם מעשייה שנראית לכם הכרחית. עליכם להמשיך ולמצוא את מה שאתם מחפשים… שמרו על ‘שתי רגליים על הקרקע’. אסור לכם לשגות באשליות ולעשות מעשים שאינם מבוססים על הגיון ולא חשוב עד כמה שלא יהיו קוסמים ומפתים. המציאות עולה על כול דמיון ואתם עומדים להיות מופתעים.


ראשון עד שלישי: מתחשק לכם להתחיל ביוזמה פרטית שעלולה גם להוות סיכון כלכלי. למען האמת אין זה זמן מתאים לצאת להרפתקאות אולם מצד שני, הרעיון לא נותן לכם מנוח וכדאי לעשות ניסיון ולבדוק את השטח. אם לא תנסו, לא תדעו אם הייתם יכולים להצליח או לא. עשו כמיטב יכולותיכם ואת השאר השאירו ליד הגורל. התוצאה מסתמנת כחיובית אולם ישנם גורמים נוספים שמשפיעים על המצב.
רביעי עד שבת: אתם פעילים מאוד ויתכן שבסופו של עניין תגיעו למצב של עייפות יתר. שמרו על מינון ראוי כדי לא להתיש את עצמכם ולא להגזים. כולם מעריכים את פועלכם ומפרגנים מכול הלב ואתם מספקים את הסחורה מ”על ומעבר”. לפעמים נראה שאתם עושים זאת, גם בגלל רצון להרשים והחלק הזה- מיותר. חבר לעבודה מציע את עזרתו ומסייע לכם באופן מרשים. אל תשכחו להודות. 
כלום לא מובן מאליו.


ראשון עד שלישי: תחושת אופוריה משתלטת עליכם בעקבות ניצחון אישי. גם בעבודה וגם מחוצה לה, אתם זוכים לשבחים ולפירגון מאנשים שנמצאים בדרגות של השפעה. ההתפעלות הכללית מכם מעלה את הביטחון ואת מצב הרוח. אתם חייבים להמשיך בקו זה כדי להגיע לתוצאות ממושכות ולא לראות במה שקרה אירוע חד פעמי. טיפ: רצון חזק ונחישות יבטיחו את ההצלחה הנכספת.
רביעי עד שבת: דחיות ועיכובים מאפיינים ימים אלה. אינכם בטוחים אם זה משהו שאתם גורמים לו בתת מודע או שזה דבר שאינכם אמורים לעשות… בדקו אם יתכן שהיקום מאותת לכם לעצור ולעשות חשיבה נוספת. המטרה שלכם לא ברורה דייה, ולכן מוטב לעשות פסק זמן ולהגדירה מחדש. טיפ: שיתוף של בן/ת הזוג יחזק אתכם ויתרום לתחושת הביטחון הפנימית. יש להוריד את ה-‘לחץ’. זה מקשה עליכם ללא צורך.


ראשון עד שלישי: המזל שלכם מאיר לכם פנים ויש לכם סיכוי גבוה להצליח בכול מעשיכם. השאיפות שלכם מתגשמות ויש לכם סיבה לחגוג. נצלו את הזמן הפנוי לבילוי שמכוון להיות “תשורת הלב” שהייתם רוצים לקבל ולתת לקרובים לכם. נתינה מתמשכת תעניק למערכות היחסים שלכם גוון חדש ועמוק יותר וכול הנוגעים בדבר יברכו על כך. טיפ: יש להקפיד על חלוקת זמן טובה גם בתקופה שתבוא.
רביעי עד שבת: יש תחליף לכול אדם ואת זה עליכם להבין ולהפנים. אתם מתנהגים כאילו כול העולם פרוש לרגליכם ונוצר עבורכם. מצד אחד, זה אופייני לכם ומהווה מאפיין מובהק של מצליחנים, אולם חשוב לשמור על איזון ולשים את הגאווה במקומה הראוי. יכולת וכישרון הם חשובים אך גם יחסי אנוש הם בעלי חשיבות עליונה. טיפ: נחמד להיות חשוב אבל חשוב יותר להיות נחמד. אנשים שמושפעים מכם מוכנים ללכת עבורכם באש ובמים.


ראשון עד שלישי: תכנון קפדני של זמנכם ימנע מכם עוגמת נפש ו-‘הפתעות’ לא נעימות ויצמצם אותן למינימום האפשרי. הבטחות לחוד ומציאות לחוד- ואת זה כבר למדתם על בשרכם. יש לכם רצון טוב וכוונות עד לשמיים, אולם אינכם מסוגלים להגשים את הכול לשביעות רצונכם וגם לרצות את כול העולם שזה בערך מה שאתם מנסים לעשות. אל תיקחו על כתפיכם משא כבד כול כך. ימשיכו לאהוב אתכם גם אם לא תהיו ‘סופר מן’.
רביעי עד שבת: העיתוי בו ‘בחרתם’ למהפכים, הוא ללא ספק הכי לא מתאים. אין זה הזמן לשינויים מרחיקי לכת ולמהפכות עולם. במקום העבודה מתנגדים להצעות ייעול שאתם מגישים, אבל אין זה צעד אישי נגדכם אלא משהו שקשור למדיניות המקום וההנהלה. אולי זה הסימן לחשוב על שינוי חיצוני. בדקו את העובדות ואת הנתונים האישיים ותחליטו האם אתם יכולים לשרוד ולהצליח גם מחוץ 
למסגרת הנוכחית.


ראשון עד שלישי: ברור לכם לגמרי מה אתם צריכים לעשות אבל עדיין קשה לכם מאוד לוותר על ‘הנאות החיים’ ולהיכנס ל-‘משטר’ שאינכם מורגלים אליו. דרך הביניים היא כנראה הפתרון הרצוי. קיצוניות אומנם ‘קלה’ יותר באופן יחסי, כי אתם מנטרלים את הפיתוי, אולם השינוי הגדול יכול להוציא אתכם מאיזון ולערער את יסודות התקופה הזו. אם תצליחו אפילו במידה חלקית, תקבלו אמות מידה 
חדשות ליכולותיכם.
רביעי עד שבת: בעיקרון אין לכם נטייה לקנא באנשים אחרים שיש להם את מה ש-‘אין לכם’, אולם הרגשות שלכם מציפים אתכם בתקופה זו וקשה לכם להתגבר על תחושת קיפוח ורצון להידמות לאלה שמגשימים אחת לאחת את משאלות ליבכם… הרגשות השליליים עלולים להעכיר את האווירה, ובוודאי אינם תורמים לקידומכם לקראת המטרות שלכם. ‘הסוד’ הוא להיות מאושרים בתור נקודת מוצא ולא משהו שמגיע לאחר שתשיגו את כול מה שאתם שואפים אליו.


ראשון עד שלישי: אינכם יכולים להרשות לעצמכם ‘להפסיד במערכה’ הנוכחית ולו רק כדי להציל את כבודכם ‘האבוד’… צעדים שאתם נוקטים בהם נראים לאנשים אחרים בלתי אפשריים בעליל אולם אתם ניחנתם ביכולת לראות מעבר… עליכם לבדוק אם אתם מסוגלים לעמוד בלחץ מבחינה רגשית. בני הזוג יתנו לכם תמיכה, כול עוד יבינו על מה אתם מדברים. נסו להסביר בסבלנות את צעדיכם.
רביעי עד שבת: תוכנית חשובה חייבת להידחות לפחות לפרק זמן קצר. למדו לדחות סיפוקים. זה חשוב ולא רק במקרה הנוכחי. הימנעו מלהשוות את עצמכם לאנשים אחרים. זה ממילא רק יתסכל אתכם ובאמת שאין בכך טעם. ניסיון לא מוצלח לחדש קשר רומנטי ישאיר אתכם מאוכזבים אולם אין זה אומר שעליכם להפסיק לנסות. אם אין תקווה – צריך להמציא אותה מחדש.


ראשון עד שלישי: אווירה מתוחה בבית יוצרת מצב רוח הפכפך. קשה לכם לתפקד אולם עליכם לעבור את התקופה הזו במינימום ויכוחים. זאת לא משימה קלה אבל אפשר לנסות. יחס חם ואוהד ישנה את מערך הכוחות ויגרום לצד השני להגיב באופן דומה במקום לצאת למלחמה. במקום לחשוב על המגבלות תחשבו על הפוטנציאל והאפשרויות העומדות בפניכם. שיפור הקשר שיש לכם עם קולגה בעבודה- חיוני.
רביעי עד שבת: אתם טעונים מאוד בעקבות מה שקורה לכם לאחרונה. קשה לכם לעמוד בתקציב הקבוע ואתם מתפתים לרכוש עוד ועוד מוצרים כדי לספק את המהומה הפנימית. הצלחה מפתיעה בתחום האישי עשויה להרגיע אתכם. אל תמהרו להסיק מסקנות ולפעול בפזיזות כול עוד אינכם בטוחים. הצד השני יש לו את הדינאמיקה והשיקולים האישיים שלו ואין לכם מה לדמיין את מה שיקרה. גם שאלה ישירה לא תניב את התוצאה.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?