תחזית אסטרולוגית שבועית 23-29.2.2024

ראשון עד שלישי: מגמה חיובית מסתמנת עכשיו בתחום הביתי. אתם מתקדמים ומצליחים להגשים חלק ניכר מהמטלות שלכם. חלקן יומיומיות וחלקן דברים שתכננתם מזה זמן רב. אתם נהנים מתחושת סיפוק שנגרמת על ידי שיתוף פעולה של בני המשפחה. נצלו את רגעי החסד להנאה וללמידה. אל תחששו להתייעץ עם איש מקצוע שיש לו את האומץ לומר לכם את כל העובדות ולקבל החלטות אמיצות. רביעי עד שבת: הקריירה תובענית מאוד וכל האנרגיה והמאמצים שלכם פונים לכיוון זה. אתם מתלבטים לגבי מישהו שפגשתם וקשה לכם להחליט האם חיבור בעיתוי הזה הוא הדבר המתאים לעשות. רצוי לדחות את ההחלטה. המצב אינו בשל עדיין והניסיון לדחוק את הדברים ולהאיץ בקצב- יוביל לתוצאות הפוכות מהרצוי. אל תעשו עניין גדול מכל דבר ובכלל אל תיקחו הכול ללב.


ראשון עד שלישי: ההתמודדות עם הקשיים היומיומיים מתישה אתכם ואתם מחכים בקוצר רוח לתפנית כדי להחליף אווירה ולהתארגן מחדש. לאט לאט תלמדו להתגבר על הפחדים המעצבנים שבעיקר משתקים אתכם. תכננו בקפידה את המהלכים העתידיים שלכם תוך כדי הערכת הסיכונים. אם תהיה לכם תוכנית מובנית, זה בהחלט יוריד את מפלס החרדה. כוכב היופי וההופעה ונוס, תורם את חלקו וניכר שיפור משמעותי בחזותכם. רביעי עד שבת: ניצב בפניכם פרק זמן עמוס, שופע דרכים חדשות ואפשרויות שנפתחות. עליכם לשמור על ערנות וזריזות כדי להגיב בזמן ולא לפספס הזדמנויות שלא בטוח שיחזרו על עצמן. גלו נחישות והתמדה ואל תחששו שמא מישהו יפרש את התנהגותכם לשלילה. ההיפך הוא הנכון. הפיקו את המקסימום מהמצב החדש שנוצר. אל תהססו. קבלו החלטות במהירות!


ראשון עד שלישי: אתם מתחזקים ומרגישים טוב יותר מאשר בעבר. מצב הרוח מרומם ואתם מצליחים להשיג תחושה של שליטה. התפכחות מאשליה שליוותה אתכם זמן מה, כרוכה באכזבה קלה, אבל אתם מתגברים מהר מאוד ומצליחים למצוא את הצד הטוב שבעניין. המשיכו לטפח את האופטימיות. אל תצטנעו, נצלו את הכריזמה שניחנתם בה על-מנת להרשים את האנשים הנכונים. רביעי עד שבת: אתם יכולים לבחור בין ללכת על כל הקופה או לא לנסות בכלל. האפשרויות שלכם רבות, אבל אף אחד לא יכול להחליט במקומכם וגם לא לבצע את הפעילות הדרושה כדי להוות חלק אינטגראלי מחיי החברה סביבכם. הקפידו לאזן בין הצד הנשי לצד הגברי. אם קשה לכם- השתמשו בתמיכה של חברים. ככל שתרחיבו את פעילותכם בעולם הרוחני, כך גם ילכו ויתפחו האוצרות השמורים עבורכם בעולם הגשמי.


ראשון עד שלישי: פרק זמן מורכב. המחשבות משפיעות על המציאות- הדאגות הרבות שאתם שקועים בהן עכשיו, באופן מיוחד, יוצרות מצבי מתח וחוזר חלילה. עליכם למצוא דרך יעילה יותר מזו שניסיתם עד עתה, על מנת להתמודד. הירשמו לסדנת יוגה או מדיטציה, זה יכול לשנות את המצב במידה ניכרת. נסו להשתחרר מהגישה השלילית, לפחות באופן זמני ולא לדחות פתרונות על הסף. רביעי עד שבת: נראה כי אתם מצליחים להתביית על מטרה אחת ולהתקדם לעברה, אולם עדיין יש לכם לא מעט הפרעות בדרך. קשה לכם לקבל מרות או סמכות של מישהו אחר, למרות שכרגע אתם לא בעמדת מיקוח ועדיף ש-‘תבלעו את גאוותכם’ למען רווח וסיפוק גדול יותר בהמשך. נסו להימנע ממאבקי כוח במיוחד בתחום האישי- האינטימי.


ראשון עד שלישי: פרק זמן עם מועקה שמכבידה על הנשמה. יש עליכם יותר מידי עומס ואתם פשוט צריכים מנוחה. חלק מהזמן הפנוי יש להקציב לפעילות שתיתן לכם הזדמנות להיות לבד תוך כדי מילוי המצברים הנפשיים. שנו את ההרגלים. לא יתכן שתשימו את עצמכם כל הזמן אחרונים ברשימה. אתם בתקופת מעבר והגיע הזמן שתבינו ותפנימו שעוד ייקח זמן עד שתגשימו את כל הפנטזיות הכי ורודות שלכם. רביעי עד שבת: חוסר הבנות עם הסביבה מאפיין פרק זמן זה. עושה רושם שבשלב מסוים די נמאס לכם לנסות ולפענח מה פשר הבלגן שקורה בשטח ואתם מרימים ידיים. מבחינה חברתית קצת שקט מידי מבחינתכם, אבל לאור הנסיבות המסובכות- טוב שכך. אל תנסו להזיז דברים על ידי תוקפנות וכעסים. זה רק יחמיר את המצב. טיפ: יש גם תקופות כאלה.


ראשון עד שלישי: קשה לכם לקבל החלטות המבוססות על שיקולים הגיוניים קרים, כי אתם רגילים לפעול מהבטן. כשנדמה לכם שמפרגנים ואוהבים אתכם, אתם מתרככים כמו חמאה. מצד שני, כאשר היחס רשמי ומנוכר, אתם נכנסים למגננה ונעשים קשוחים מידי. נסו להרפות מהביקורתיות ולפעול לכיוון של הרמוניה. יש לכם זכות להיות מאושרים כבר עכשיו, לפחות באופן חלקי. מי עוצר בעדכם ? רביעי עד שבת: פנויים עשויים לפגוש מועמדים מתאימים לקשר רציני. אל תמהרו לחשוב במושגים של מערכת יחסים מבוססת. תנו לזמן לעשות את שלו ובקצב המתאים. יש לכם לא מעט סידורים וקניות. התאימו את עצמכם לרומנטיקה ולא להיפך. אל תשכחו את בני המשפחה שעלולים להרגיש הזנחה מסוימת עקב היותכם עסוקים עד מעל הראש באירועים חיצוניים.


ראשון עד שלישי: הרצון שלכם לפתוח קשר חדש, ברגל ימין, מתקדם באיטיות רבה. עליכם לשפר את התקשורת ולהבהיר לנוגעים בדבר את הרגשתכם. הרצון להשתעשע ולשחק משחקים הקשורים ברגשות של אחרים, גורם לבלבול. תגובות טובות יותר יתקבלו בהמשך במידה ותצליחו להעביר את המסר שלכם בצורה חכמה ולא מאיימת. תסתכלו על המצב בפרופורציות הנכונות. אל תתלהבו יותר מידי ואל תתאכזבו. רביעי עד שבת: עצבנות מלווה אתכם לאורך כל פרק הזמן הזה. הגיע הזמן לבטא את מה שאתם מרגישים ולא להסתתר מאחורי מחסום של נימוס. מצב הרוח לא בשיאו ואולי כדאי לדחות תוכניות הכרוכות במפגש עם אנשים חדשים. זה לא ממש הזמן לנסות להרשים או ליצור הזדמנויות רומנטיות. יש מצב שאנשים מסוימים לא יעמדו לאורך זמן בציפיות הגבוהות שיש לכם.


ראשון עד שלישי: יותר מידי אנשים מתערבים לכם בחיים ומייעצים לכם מה לעשות. התופעה הזו מרגיזה אתכם מאוד, כיוון שמטבעכם אתם שואפים לעצמאות. יש לכם אפשרות לנטרל לחלוטין את אותם גורמים אבל אין צורך לעשות זאת באגרסיביות. כדאי לספור עד עשר לפני שאתם מגיבים. חבל לעורר סכסוך עם מי שדורש את טובתכם אך אינו יודע איך לעשות זאת בדרך הנכונה. רביעי עד שבת: אתם זורמים עם אנרגיות נהדרות. נסו לשמר את מצב הרוח לאורך כל פרק הזמן הזה. חשוב להיות ידידותיים. בן מזל אוויר ינסה ליצור אתכם קשר. שימו לב למה שקורה מסביב ונסו לגלות את הצדדים החדשים והיותר אטרקטיביים שלכם. אל תושפעו מבני משפחה שמנסים, משום מה, בשם “ההיגיון”
להוריד לכם את הביטחון.


ראשון עד שלישי: אתם אכן משתדלים לשמור על איזון ביחסים עם בני הזוג, אולם בימים אלה זה לא כל כך מצליח. חשוב שתתעקשו להגן על הזכויות שלכם כדי לא ליצור תקדים בתחום שחשוב לכם במיוחד. אל תמהרו להגיב ואל תגרמו להסלמה מיותרת של המצב. מומלץ ליזום פשרה הוגנת לשני הצדדים ולהעמיד אותה למבחן המציאות. רביעי עד שבת: צריך לנצל הזדמנויות ולא להמתין לנס. נראה לכם שאתם משקיעים הרבה זמן ומרץ בזוגיות, אבל התוצאה עדיין לא ממש משביעת רצון. קשה לכם להירגע ואתם מרגישים חוסר מנוחה בלתי מוסבר. אולי זה קורה בגלל שאתם מנסים להבין כל דבר מבחינה הגיונית. זה פשוט לא הולך, ולכן העצה הטובה ביותר היא להיות יותר ספונטאניים ולזרום
עם מה שקורה מסביב.


ראשון עד שלישי: התארגנות יעילה תעזור לכם מאוד בתחום העבודה שלאחרונה תופס מקום חשוב בחייכם. שם איבדתם, משום מה, את הצפון. אתם מלאים באנרגיה של עשייה. זה פרק זמן מתאים להחליט החלטות ולנקוט בדרך פעולה. בתחום האישי יש מקום לאנשים חדשים להיכנס. צאו לבלות ואל תחסמו קשרים, גם אם אתם מוצאים בהם מעט חסרונות. רביעי עד שבת: פרק זמן חיובי. אתם עושים חשבון נפש נוקב עם עצמכם אך הבעיה היא שאתם מחמירים יותר מידי. אנשים חדשים נכנסים לחיים שלכם הודות ליוזמה שאתם נוקטים. במקום לקחת את העניינים בקלילות והגביר את ההערכה העצמית אתם נוטים לביקורת ולמציאת לקויים ב-‘ביצוע’. חבל על בזבוז האנרגיה. נסו לשנות את הדפוס.


ראשון עד שלישי: צפוי פרק זמן של חוסר וודאות המשליט עליכם עוגמת נפש. בימים אלה יש לכם נטייה להתנהגות לא יציבה במיוחד, שמכילה חילופים חדים במצב הרוח. בתחום היחסים הבינאישיים אתם ניצבים בפני כמה סימני שאלה. הפסימיות שלכם אינה במקומה. אל תגררו למצב של ‘נבואות שחורות שמגשימות את עצמן’. מתרחשת תנועה לכיוון של יציאות ומפגשים עם אנשים חדשים. רביעי עד שבת: בתחום הזוגי חלה התקרבות. תנו לרגשות שלכם לפרוץ החוצה בדרכים מילוליות ואחרות. יש לכם חשק לפנק ולהתפנק. לכו על זה ובגדול. צפוי לכם סופשבוע מהנה שישפיע על מהלך התקופה כולה. מצב הרוח יהיה מעולה. פגישה עסקית עולה יפה ומניבה תוצאות טובות. זכרו לחתום על הסכמים בכתב לפני שאתם מתחילים לפעול.


ראשון עד שלישי: אנרגיה מאתגרת מגיעה אליכם הישר מכוכב מארס שליטכם. נראה שאתם מחפשים ריגושים בכל מחיר ואתם עלולים להסתבך במצבים לא נעימים. אל תחכו שיקרה משהו שלילי. אל תתנו יותר מידי אמון באנשים לא מוכרים שמנסים למכור לכם מידע שכלל לא נשמע אמין. אם האינטואיציה שלכם משדרת שמנסים לעבוד עליכם, אולי זה נכון. בהחלט שווה בדיקה. רביעי עד שבת: פרק זמן ככה-ככה. מצב הרוח הטוב בימים האחרונים מפנה את מקומו לדכדוך. עומס בעבודה מותיר אתכם עייפים למדי. בימים חמישי ושישי צפויה הפתעה לאדם שאתם בקשר קרוב עימו. מה שאמור להיות מחווה נעימה הופך מהר מאוד לסיטואציה לא נעימה בעליל. נסו להגיב באיפוק כדי למנוע ‘מלחמת עולם’. כדאי שתרדו ממאבקי כוח ומחלומות בהקיץ.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?