תחזית אסטרולוגית שבועית 29.3-4.4.2024

ראשון עד שלישי: למרות שיש לכם מטרה חיובית מוצהרת, איך שהוא אתם מצליחים להסתבך. אדם בן מזל מאזניים יוכל לעזור לכם לצאת מהפלונטר בעזרת הקשבה לשני הצדדים. פריצת דרך אפשרית רק לאחר שתנקו את השטח מתחושות שליליות מפריעות לכם לתפקד במלוא הקצב הדרוש. יכולת תקשורת פשוטה ומדויקת תשפר להפליא את המצב בבית, בזוגיות וגם בעבודה.

רביעי עד שבת: ההתחברות למציאות היא פשוט הכרחית ואין לדחות את התהליך ואפילו לא בשבוע אחד נוסף. אתם חיים בפנטזיה ומנסים לשדר לסביבה שהכול בסדר למרות שיש המון דברים שיש וצריך לתקן ובדחיפות. אופטימיות היא תכונה נהדרת, אבל לכל יש גבול. לחצים כלכליים מטרידים אתכם מאוד והביקורת שמגיעה מבחוץ פוצעת מבפנים. האם הגיע הזמן לחשבון נפש?


ראשון עד שלישי: אתם מתלהבים מהר ועלולים לגלות, תוך פרק זמן קצר, שההתפתחויות אינן משביעות רצון. אתם בתקופה שמתאים בה לבדוק קשרים נוספים. מעורבות של אדם במזל אוויר [דלי, תאומים כמוכם או מאזניים] תחיש את התקדמות העניינים. תזרמו עם זה ואל תפעילו שום לחץ. באמת תשתדלו לא לקלקל הפעם. אתם מגיעים לעוד מספר תובנות בתחום היחסים האישיים.

רביעי עד שבת: פרק זמן לא קל מבחינה חברתית. אתם מוצאים את עצמכם לבד. רגשות של אכזבה מתגנבים ללב כי ההשקעה שלכם באחרים גדולה. טוב לב הוא עניין אחד ואילו טשטוש גבולות , הוא עניין אחר שעלול להיות מזיק. התופעה הזאת שגורמת לכם להיות ‘נוחים להובלה’ עלולה לגרום לאחרים להרגיש שמותר להם הכול.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן שמתאים למימוש שאיפות רומנטיות, ראיונות עבודה ומפגשים אישיים. אתם מרגישים במיטבכם וגם נראים זוהרים במיוחד. תשכחו את כל מה שהיה בעבר. עכשיו אתם יכולים לנהוג במלוא המרץ והביטחון שנמצא בתוך ליבכם, על מנת להשיג את מה שאתם רוצים באמת. יש לכם הזדמנות ‘לפתוח את הקלפים’ ולהסביר מה אתם מרגישים.

רביעי עד שבת: שיחה שתתקיים עם אורחים שיגיעו לביקור, תעלה נושאים כאובים שלא נתתם עליהם את הדעת. בפעם הראשונה תשמעו תלונות על אכזבה ממישהו שכלל לא חשבתם שיש לו רגשות מסוג כזה. הדברים עלולים לגרום לכם לדכדוך. אל תנסו להתנחם בצלחת אוכל או מתחת לשמיכה. תתמודדו עם זה! יש לכם יכולת והזדמנות פז לגלות את רגשותיכם בעניינים חשובים.


ראשון עד שלישי: רכישה גדולה שאתם מבצעים גורמת לכם לקורת רוח רבה. באמת שהדאגות מיותרות, הדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר. שיחת טלפון מאדם אשר בשמו מופיעה האות ריש, מביאה לכם בשורות טובות הקשורות לעניינים כספיים. למרות הקושי, עליכם להימנע מלחבל בקשרי עבודה עם אנשים בני מזל מים [סרטן, עקרב ודגים].

רביעי עד שבת: אתם משאירים מאחוריכם את כל מועקות תחילת השבוע ומוצאים שלווה. מצב הרוח מרומם. אתם מרגישים אהובים, מקובלים ומחוזרים. הרגשה נפלאה וחשובה לטיפוח האגו השברירי שלכם. פרק זמן מתאים לבילוי שקט בחיק המשפחה ולסידור הבית. מי שעוסק באומנות ויצירה מוזמן לנצל את שעות הערב של ימות השבוע. האנרגיה היצירתית הזורמת תניב תוצאות טובות במיוחד.


ראשון עד שלישי: נחמד לגלות שלא צריך להיאבק על כל דבר. בעצם, יש דרך קלה להשיג דברים. צריך רק להעז ולנסות. אדם אשר בשמו מופיעה האות נון, מנסה להתקרב אליכם. באינסטינקטים הבריאים שלכם אתם חשים שאין לכם צורך להיות בקרבת אדם זה. הקפידו להתרחק. יחד עם כל אלה, כדאי שתתעלמו מיועציי חינם שלא חלה עליהם אחריות כלשהי.

רביעי עד שבת: אין לכם הרבה זמן פנוי ולכן אתם מתלהבים מאוד מהאפשרות למנוחה בבית. בני משפחה שרוצים לדבר איתכם על נושאים חשובים שהם מתלבטים בהם, נתקלים באטימות מסוימת מצידכם, היות ואתם עסוקים יתר על המידה בעצמכם. כדאי לכם לקרוא ספרות על אינטליגנציה רגשית ולנסות ליישם. לא יזיק ללמוד להקשיב לאחרים בצורה יסודית יותר.


ראשון עד שלישי: עימותים וחיכוכים עלולים להתעורר על רקע משפחתי. יש מי שמתערב יותר מידי בעניינים האישיים שלכם וברור שהמצב בלתי נסבל מבחינתכם. אתם רוצים לשנות את המצב, אבל תגובה תוקפנית מידי עלולה לגרום לתוצאה ההפוכה מהרצוי לכם. נסו לפעול באסרטיביות בלי לחולל מלחמת עולם. יש סביבכם לא מעט ‘כרישים’ שמנצלים את הכוונות הטובות שלכם עד לקצה.

רביעי עד שבת: פרק זמן לא קל. צפוי עימות עם בן/ת הזוג. האמת היא שלא קרה שום דבר דרסטי, ייתכן שאתם פשוט מחפשים בפינות סיבה לריב. נראה שאתם מוציאים את התסכולים המצטברים במקום הלא נכון. מה שנחוץ לכם הוא למצוא תחום עניין ולהתחיל ללמוד נושא שמושך אתכם ויכול לתת מענה אינטלקטואלי למוח החריף שלכם שגורם לכם להשתעמם לאחרונה ובגדול.


ראשון עד שלישי: צפוי פרק זמן מוצלח. אתם צפויים לקבל מתנה מפתיעה בסמליותה. תחושת האושר שמציפה אתכם, גורמת לכם להוריד מחסומים ולהתקרב לבן/ת הזוג. ההתנהגות הספונטאנית שלכם מזרזת הזמנה לבילוי ייחודי באווירה אינטימית. בעבודה חל שינוי של ממש בעקבות שיחה עם הממונים עליכם. אולי סיפור החיים שלכם נראה לכם ייחודי וקשה אבל אם תפתחו את האוזניים תשמעו סיפורים עוד יותר גרועים.

רביעי עד שבת: בן/ת הזוג רוצים קצת יחס ורומנטיקה. מה לעשות ? גם זה קורה לפעמים. עם כל ה-‘הפתעה’ -אתם פשוט צריכים לקום ולעשות מאמץ מיוחד, אם אתם רוצים לשמור על הזוגיות. יש לכם קשיים וטרדות בתחומים אחרים שמעסיקים אתכם, אבל אם לא תספרו- אף אחד לא ידע מה מציק לכם. אל תחפשו סימפטיה. זה לא הזמן המתאים!


ראשון עד שלישי: דווקא עכשיו נראה כי תשומת ליבכם חזרה סוף סוף למקום הנכון- לעבודה. עליכם לאסוף כוחות ולהתמקד מחדש. מתח רב משתלט על מערכת יחסים קיימת בגלל אי הבנות. חשוב להבהיר את העניינים לפני שהמצב מסתבך עוד יותר. אל תקשיבו לעצות של אחרים. הפעם- זה עניין שעליכם להתלבט בו ולפתור אותו לבד.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן מלא פעילות. הנושא החברתי נמצא בראש סולם העדיפויות. יש לכם תוכניות רבות ואתם מנסים להספיק את הכול. הקסם האישי שלכם נמצא בשיאו ועם קצת מזל תצליחו להרשים את כל מי שבא לכם. בתחום הרומנטי יש אפשרויות רבות ומרתקות. כדאי שתשימו לב כי אתם נמשכים לאנשים הרפתקנים ויוצאי דופן שלא בהכרח מוכנים למחויבות רגשית.


ראשון עד שלישי: הקטע בו סבלתם מבדידות מסוימת, פשוט נמוג ונעלם ועכשיו אתם במצב בו אתם אפילו קצת מתגעגעים לרגע של שקט. אירוע חברתי מפגיש אתכם עם מספר גדול של אנשים נפלאים. קשה לכם לבחור במי להשקיע יותר. חלקו את תשומת הלב בצורה מאוזנת, וכך תוכלו להרחיב את המעגל החברתי שלכם בצורה הטבעית והנעימה ביותר.

רביעי עד שבת: למרות שלאחרונה ניסיתם לשבור קצת את המסורת החונקת, ביקור אצל מי שמוגדרים בני משפחה, יעלה יפה מהצפוי. יש לכם תמיכה מכיוונים שלא ציפיתם להם. בזוגיות יש ירידה במתח ויש הזדמנות אמיתית להידברות. כדאי מאוד לנצל את ההפוגה ולנסות להגיע להבנה עמוקה יותר עם בן/ת הזוג. שעת כושר כזאת לא מגיעה כל שבוע.


ראשון עד שלישי: החשיבה האנליטית שלכם טובה בדרך כלל לפתרון בעיות, אך עכשיו רק גורמת לכם לסיבוכים בתחומים רגשיים. רצוי לרכך את הגישה על מנת לקחת בחשבון מרכיבים אנושיים בסיטואציה שנוצרה. בני המשפחה זקוקים ליד מלטפת- לא נורא בכלל אם תניחו בצד את שיקולי הכדאיות. אתם יכולים להרשות לעצמכם לתקשר בכנות המרבית ותתפלאו לגלות שהצד השני יקבל בפתיחות את דרישותיכם.

רביעי עד שבת: פרק זמן רגוע שאת רובו אתם מבלים בחשיבה. ממש מגיע לכם לנוח מהמתח והלחץ שאתם חווים במהלך השבוע. תפרגנו לעצמכם! בבית האווירה עלולה להתדרדר למתיחות, במידה ולא תצליחו ליישר את ההדורים. אתם מרגישים שמרבית האחריות המשפחתית נופלת על הכתפיים שלכם, וייתכן שגם הנפש שלכם מגיבה בהתאם.


ראשון עד שלישי: קיים בלבול בקשר למערכות היחסים בהן אתם מעורבים. מצד אחד אתם מרגישים שעשיתם הכל למען ההצלחה המשותפת, ומצד שני אתם מודעים לעובדה שאתם שומרים לעצמכם חלק פרטי מאוד בחיים. אין ספק שההרגשה עוברת לאנשים שמעורבים איתכם מבחינה רגשית. אל תסתירו את מה שלא חייבים לשמור בסוד, אלא אם כן המידע עלול לפגוע באחרים.

רביעי עד שבת: למרות שיש לא מעט קושי בתחום הרומנטי, הרי שאתם חשים שאתם בדרך הנכונה. כדאי מאוד לבלות את מרבית הזמן בבילויים עם חברים שמפרגנים ויכולים לעזור לכם לצאת ולהתאוורר, כמו שבאמת מגיע לכם. עם כל הכבוד למחויבויות, ילדים ובני משפחה יכולים לחכות. גם לכם מגיע זמן איכות! כך או אחרת המזל איתכם.


ראשון עד שלישי: צפוי בזבוז נוראי של אנרגיה במשך רוב פרק הזמן הזה. מילים ודיבורים בלי תכלית. הקשיים שאותם אתם מייצרים בעצמכם ניתנים לפתרון קל ביותר, רק תגידו את מה שאתם רוצים והכל יסתדר על הצד הטוב ביותר. בשלבים מאוחרים יותר תוכלו להתמקד במה שחשוב לכם באמת. העבודה והקריירה הם המוקדים של תשומת הלב. התנהגו בהתאם.

רביעי עד שבת: עיתוי נפלא למי שמחפש קצת רומנטיקה ואהבה. נדמה כאילו השמיים נפתחו והכל אפשרי. תעוזה ויוזמה הן מילות המפתח לפרק זמן זה. הקסם האישי שלכם והחולמנות שמתפרשת בימים אחרים כמרגיזה, יתקבלו על ידי הסובבים בהתלהבות רבה. רק תדאגו שיהיה לכם קהל וצפו, ב – ‘נון שלנטיות’, לחיזורים נלהבים. זה בהחלט הקטע שלכם !

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?