תחזית אסטרולוגית שבועית 10‫-‬16‫.‬5‫.‬2024

ראשון עד שלישי: תפנו את עצמכם מבחינה נפשית ורגשית להתפתחות במישור האישי-רומנטי. יש לכם את כול מה שאתם צריכים ועליכם לנסות ולמצוא מהי נקודת התורפה. אתם מנסים למצוא את החיבור בין בני המשפחה כי תחושת ה-‘ביחד’ חשובה לכם כעת. תאפשרו לעצמכם לדלג על המשוכות והקשיים ולהקדיש יותר למשפחתיות. ויכוח או אולטימאטום לא יפעלו לטובתכם כי אתם עומדים בפני טיפוסים עקשניים לא פחות מכם. כדאי להיות יותר מעשיים ולשקול מחיר לעומת רווח.
רביעי עד שבת: תופעה קוסמית מעודדת אתכם לשאוף להשגת ‘הרצוי’ [בעיקר בתחום הרומנטי] מבלי להתפשר עם ‘המצוי’. במקביל, הקפידו לעמוד בהתחייבויות, בעיקר אם מדובר בהבטחות שנתתם לבני מזלות המים [עקרב, דגים וסרטן]. הזדמנויות ממוזלות מחכות לכם בתערוכות, ירידים ובזארים. שימו עין על אנשים שמספר המזל שלהם הוא 3. אל תהססו כשסוף-סוף תפגשו אדם שפיו וליבו שווים: הכרות חדשה תסייע לכם להתגבר על ביישנותכם הטבעית, וכך תוכלו להיפתח בפני מישהו שממש-ממש רוצה לעשות לכם טוב.


ראשון עד שלישי: גם בבית אפשר ורצוי לחלק סמכויות ופעילויות כדי שלא הכול ייפול על ראשכם. אסרטיביות לא חסרה לכם בדרך כלל, אבל חולשה זמנית עלולה להוביל למצב של ניצול. תבררו עד הסוף עניין שמטריד אתכם ואינכם מצליחים להבין למה. יש לכם את כול הזמן שבעולם כדי לחשוב ולבדוק כמה כיוונים שונים לחלוטין. מה הבטחתם והתחייבתם –חייבים לקיים. הדחיינות היא אם כול הצרות בחייכם והגיע הזמן לשנות תכונה זאת שהפכה להרגל.
רביעי עד שבת: תופעה קוסמית מעודדת אתכם להגמיש עמדות ולהתפייס עם יריבים. במקביל, נראה כי אנשים מעריכים אתכם ומוכנים להגמיש את התנהגותם בשבילכם. מישהו מזכיר את שימכם לעיתים תכופות מדי. ברור שהוא מתכוון לטוב, אך התוצאה הסופית עלולה להביך אתכם: כדאי שתרגיעו אותו. האנרגיות הקוסמיות מעודדות אתכם לבצע פעולות התנדבות למען הזולת. צפויים וויכוחים חשובים בענייני דת ופוליטיקה. רעיון מצחיק ומשעשע יעניק לכם יתרון על המתחרים. במצב כזה כדאי לנסות כיוונים רבים ככל האפשר, ולא להיצמד למגוון מצומצם של אפשרויות.


ראשון עד שלישי: בימים אלה מצפות לכם כמה הפתעות כולל נסיעה ארוכה. היו זהירים במיוחד בכול מה שנוגע ליציאה מהבית. בריאותכם עלולה להתרופף בגלל מאמץ על. אתם עומדים בלחץ למרות שבא לכם לפרוק עול ולשבור מסגרות שלא מתאימות לכם יותר. האנרגיה הפנימית שלכם במגמת עלייה אבל עדיין לא במידה מספקת. סוף סוף אתם מרגישים שהתגברתם על החולשה שפקדה אתכם והתחזקתם מבחינה רגשית. האכזבות שנחלתם לאחרונה עייפו אתכם מעל ומעבר.
רביעי עד שבת: תופעה קוסמית מעודדת רעיונות מקוריים בצירוף של חשיבה מחוץ לקופסה. במקביל, צפוי צ’ופר משמעותי שיוכיח שגם הסובבים אתכם התחילו להתרשם מביצועיכם. כשאתם עושים משהו, אתם משקיעים בו את כל הלב והנשמה עד שאי-אפשר שלא לשים לב לזה. אתם מגלים משיכה לתחום עיסוק שמעורר לא מעט שאלות ותהיות. הכוכבים מעודדים אתכם לרדת מהעניין. אז נכון שמסתדרים לכם תנאים מעולים ליצירת קשרים עם אנשים לא שגרתיים, אך כדאי שתשאירו את הסיפור הזה בתחום החברתי.


ראשון עד שלישי: השבוע מתחיל עם הרבה מאוד התלהבות שמשום מה דועכת בהמשכו. זה קורה מן הסתם בגלל שכול הצעה שלכם נדחית על הסף. לאחרונה קצת הזנחתם את עצמכם וגם השתוללתם במהלך הנופשים. כעת, הגיע הזמן לשפר את התזונה וגם לטפל בסימפטומים פיסיים. מומלץ לבדוק היטב על מי ניתן לסמוך ולפעול בהתאם. זה נכון שבדרך כלל אינכם חשדניים וטוב שכך אולם מצד שני אתם נוטים להתרשם בקלות ולעיתים- טועים.

רביעי עד שבת: תופעה קוסמית מרעיפה עליכם הזדמנויות הקשורות לבוסתן הרומנטי. במקביל וכצפוי בתחום האמור, מומלצת גישה שמעבירה את הכדור למגרש של הצד השני, מה שמזמין שאלות גלויות ומונע סגנון מסתורי ומעורפל. במקביל, הציגו את הדברים כך שלא יישמעו כאילו הצגתם אולטימאטום. הנומרולוגיה צופה לכם מזל עם אנשים שצירוף אותיות שמם או סיכום ספרות תאריך לידתם, מעניק את המספר 5. שידוך שהייתם מעורבים בו, מצליח בגדול: נראה שניחנתם בכישרון להדביק זה לזו את בני הזוג הנכונים.


ראשון עד שלישי: יש אנשים שמקנאים בכם. האנרגיות השליליות משפיעות עליכם כי אינכם מרגישים נוח להיות חשופים לביקורת מסוג כזה. יש לכם את היכולת להזמין לתוך החיים שפע ומזל רב. עליכם רק לרצות בכך והדברים נופלים למקומם כמו ב-‘פאזל’. שימו לב למה שאתם מבקשים. מצב הרוח שלכם משתנה במהירות רבה בגלל שקבלתם מידע מפתיע. השחיקה שהרגשתם בימים הקודמים נעלמת מה שרק מוכיח שזה עניין רגשי ותו לא.

רביעי עד שבת: תופעה קוסמית מסלקת מגבולכם יועצים טרחניים וגורפת מזל במישור הכספי. במקביל, נראה כי האנרגיות הטובות מצהילות גם את רוחם של הדיכאוניים שביניכם: הסמיכות אל אירוע ממוזל מן העבר, משפרת את סיכוייכם לזכות בהגרלות ובהימורים. לבשו וורוד כדי למשוך אליכם אנרגיות ממוזלות. מישהו שאתם מחבבים מוכן לפרגן לכם, אבל גם עלול לעורר מבוכה בנוגע לצילום מסוים או לאירוע הקשור בהסרטה. רעיונות הקשורים באיכות הסביבה יעסיקו אתכם יותר מהרגיל. ייתכן אפילו שתצטרפו לפעילות בה תעניקו לאחרים בלי לבקש תמורה.


ראשון עד שלישי: כבדו את מי שמכבד אתכם ותאהבו את מי שאוהב אתכם. אחרת אתם צפויים להיות מאוכזבים ולא בטוח שזה מתאים לכם בשלב זה. זה הזמן להירגע ולהפיק לקחים מהאירוע המרתק שעבר עליכם. בדקו כול אופציה נוספת שעולה לדיון על ידי אחד מבני המשפחה ואל תמהרו להטיל ווטו על תוכניות. יש רק אדם אחד שיכול להחליט בשבילכם והוא – אתם. לא חשוב מי מייעץ ועוזר לכם להבין את הסיטואציה שנפרשת לפניכם, וכמה כוונות טובות מושקעות בעניין זה. רביעי עד שבת: תופעה קוסמית נפלאה עבור אלה מכם השואפים לרכוש או למכור דבר מה משמעותי. במקביל, נראה כי קשרים עם אנשים ממזלות האש [טלה, אריה וקשת] עשויים להפגיש אתכם עם רגשותיכם העמוקים והאינטימיים ביותר. היחסים איתם יובילו אתכם להיכרות עמוקה יותר עם עצמכם. רק כדאי שתיקחו בחשבון שמדובר בטיפוסים פופולאריים בעלי מעריצים רבים. אתם רגישים מאוד לכל הסובב אתכם ונפגעים בקלות. טיפוסים עקומים ינסו לנצל זאת כדי לעורר גל של רכילויות. הקטע הזה רומז כי כדאי לכם להימנע משיתוף אנשים רבים מדי בסודותיכם.


ראשון עד שלישי: אתם חשים שמישהו קרוב מסתיר מכם פרט חשוב. אין טעם לחקור בנושא התשובות כי הם יגיעו אליכם בבוא הזמן. חוסר הוודאות ייעלם בקרוב. תמיד הצטיינתם בכך שעשיתם כראות עיניכם ואין סיבה לנהוג אחרת. אל תרגישו צורך להשתלב ב”זרם” ולהיות כמו כולם כי זה בלתי אפשרי. אתם במסלול המהיר להצלחה. מעמדכם בעבודה עולה ואתם בהחלט מרשימים את הממונים עליכם. תלמדו להפריד בין זמן עבודה לבית.
רביעי עד שבת: תופעה קוסמית ממשיכה לטלטל אתכם בין יצר הרפתקני לבין התנהגות שמרנית. מצד שני, אתם נחשבים למאהבים מסתוריים ורומנטיים, שמוכנים להקריב מעצמם כדי לזכות באהבה מהסוג הסוער ביותר. קיימת התאמה טובה ביניכם לבין ילידי מזלות האדמה: שור, גדי ובתולה. בעיקר כדאי לכם ללכת על השוורים המסורים והעקשנים. אתם משקיעים דיבורים רבים מדי באדם שרוצה לשוט עם הזרם, ולא בא לו להתאמץ או להשקיע בעצמו. אם לו לא איכפת, למה זה איכפת לכם ? צפוי שבוע מוצלח לנועזים שביניכם. מותר לכם להרגיש בטוחים יותר בעצמכם ותלויים פחות בסובבים אתכם.


ראשון עד שלישי: בימים אלה כדאי לשים דגש על מצבכם הגופני והנפשי כאחד. יתכן שתגיעו לגילוי/תובנה, בעקבות הרצאה, סדנא או שיחה עם חבר קרוב. אתם פתוחים לביקורת. לא תמיד אתם מצליחים לשלוט בכל מה שמתרחש סביבכם. קיים פער לא קטן בין הרצון ליכולת והדבר מתסכל אתכם. אתם חשים “חנוקים” בתחום המשפחתי ואפילו יתכן שאתם שוקלים ברצינות שינוי או מעבר דירה. אם תפעלו בלי לחשוב יתכן שתתחרטו על כך בהמשך.
רביעי עד שבת: תופעה קוסמית יונקת אנרגיות מרעננות אל המישור האינטימי. במקביל, אתם מגלים לארג’יות רבה בכל מה שנוגע לכסף, שממילא נחשב בעיניכם רק אמצעי להגשמת חלומותיכם. זו גם הסיבה שבגללה אתם כועסים על אדם קמצן. שימו לב שהוא מתווכח איתכם, לא כדי להוכיח שהוא צודק, אלא סתם לשם הנאת הוויכוח. היחסים עם בני המין השני תופסים כיוון נכון, אבל עדיין כדאי לכם לדלג על כל אותם טיפוסים שמוכרים לכם צביעות במסווה של רוחניות. חפשו את קרבתם של אלה אשר הנומרולוגיה מייחסת להם [שם או תאריך לידה] את המספר 8.


ראשון עד שלישי: עליכם לשים לב למה שאתם אומרים. כוחה של מילה הוא רב ועלול להשפיע על המציאות יותר ממה שנראה לכם. אין סיבה אמיתית להתייאש. אתם משתפרים מבחינת מצבכם גופני, אבל נסו לא להגזים בדיאטות. לעיתים קרובות אתם נוטים לקיצוניות! מומלץ לצאת לבלות בערבים ולא להישאר לבד בבית. בעבר חשבתם שאתם יודעים מה אתם רוצים אך זה כבר אינו נראה לכם כול כך אטרקטיבי. פשוט התעייפתם ועוד מאמץ עלול לגרום לכם להרגיש
פחות טוב.
רביעי עד שבת: תופעה קוסמית מעודדת שידוכים ספונטאניים ופגישות עיוורות. במקביל, אתם משדרים על גל אחד עם טיפוסים שלא כל כך איכפת להם מה חושבים האחרים, אך במקביל צפויים לכם לא מעט וויכוחים עם אנשים שסגנונכם המרדני [שלא אופייני לכם בדרך כלל] מעצבן אותם. צפויה לכם מחמאה הנובעת מנקיפות מצפון שאדם קרוב חש כלפיכם. אם יציעו לכם לוותר על תפקיד שהגעתם אליו בעמל רב, או להחליפו בג’וב אחר – כדאי לכם לדחות את ההצעה. השבוע יתברר לכם מי הם ידידי האמת שלכם, לעומת אלה שנצמדו אליכם רק משום שזה שרת את האינטרסים שלהם.


ראשון עד שלישי: אתם מגלים בעצמכם צד חדש. תמיד הרגשתם שיש לכם את זה אך לא העזתם ללכת עם זה עד הסוף. כעת יש לכם דרך מעולה לביטוי עצמי. אתם מרחיקים מעליכם חברים ומחזרים/ות. נדמה כי שום דבר ואף אחד לא טוב מספיק. תשאלו את עצמכם למה. אל תתחייבו לשום דבר שאינכם בטוחים לגביו. אתם מגלים כמה צדדים מפתיעים אצל אנשים שחשבתם שאתם מכירים היטב.
רביעי עד שבת: תופעה קוסמית מחזירה את הצבע אל פניכם לאחר תקופה של יובש רגשי. במקביל, היחסים עם יריבים משתפרים. קשיים או לחצים חברתיים, ייעלמו מאליהם. אולטימאטום או תנאים שתציבו, יזכו לאהדתו של הצד השני. חבר קרוב יזדקק לעזרתכם. אנרגיות בבית השביעי [בית הזוגיות והנישואין] שלכם מעניקות מזל ייחודי לכל המתרחש איתכם בתחום שבינו לבינה. אנרגיות בבית השישי [בית העבודה] שלכם, מדגישות את חשיבותם של הישגיכם הקרייריסטיים. גל של התחדשות יעודד אתכם לוותר על קשרים שממילא מיצו את עצמם.


ראשון עד שלישי: אתם משתדלים באופן מיוחד כיוון שחשוב לכם לעמוד בציפיות ובאחריות שנטלתם על עצמכם. אנשים רבים לאט לאט את מבינים שהגיע הזמן לפלס לעצמכם דרך חדשה. לאור אירועים אחדים מול מתחרים מקצועיים, סביר מאוד שתקבלו קידום בעבודה. גם בתחום החברתי חלה התפתחות שאתם עדיין נמצאים בעיצומה. לקראת סוף יום שלישי, תעלה אפשרות להיכרות שתוביל לקשר רומנטי. הפגישה המפתיעה הזאת עשויה להתרחש במסגרת מפגש חברתי.
רביעי עד שבת: תופעה קוסמית מעניקה גוון מיסטי לחלומותיכם. במקביל, כדאי שתקבלו על עצמכם אחריות כלשהי [מטלה נוספת], שהצלחתם לחמוק ממנה עד כה. ההתנדבות הזו תיזקף לזכותכם ביום בו ידונו על קידום ושכר. למישהו בסביבתכם יש קשרים עסקיים, שכדאי לכם לנצל לטובתכם. כוכב נפטון מעניק אנרגיה חלומית לכל האמנים והיוצרים שביניכם. התופעה נחשבת לברוכה, אך בד בבד עם תכונותיה החביבות, היא עלולה גם לשבש את נכונותכם לשקול בהגיון. מתברר שהזייתיות עשויה להיות טובה לאמנות, אך עלולה לשבש את שיקול הדעת במישור החומרי.


ראשון עד שלישי: הסיטואציה הנוכחית גורמת לכם להיות הרבה יותר יצירתיים ומקוריים מהרגיל. יש חשיבות רבה לרושם שאתם עושים על אנשים אחרים. התרוממות הרגש והשמחה שאתם חווים עתה, מאוד נעימה לכם וכך גם לסובבים אתכם. בעקבות מאמץ רב שהשקעתם בעבודה בימים האחרונים אתם מרגישים עייפים. עובר עליכם פרק זמן מורכב אך תוכלו להתגבר על כך אם תהיו מספיק יעילים וחכמים. ויכוחים ומחשבות פסימיות עלולות ‘לתפוס’ אתכם.
רביעי עד שבת: תופעה קוסמית עלולה לגרום לכם להילחץ ממצבים שכלל לא היו אמורים להלחיץ אתכם. במקביל, נראה שאתם נסחפים לבצע דברים רק כדי לזכות בתשומת ליבו של מישהו, עימו יש לכם קשר מעורפל. הכוכבים מעודדים אתכם להיצמד לעקרונותיכם, גם אם הצד השני עלול להסיק מכך מסקנות מרחיקות לכת. מי שאוהב אתכם באמת צריך להשקיע ביחסים איתכם, ולא בקשרים עם אחרים. צפוי שבוע בו תחביבים חדשים נכנסים אל חייכם, ולא בטוח שהתחביב הנוכחי שלכם יחזיק מעמד.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?