תחזית אסטרולוגית שבועית 28.10-3.11.2022

ראשון עד שלישי: אתם מתלבטים בדילמה מסוימת ולמרות שלא בא לכם לפגוע באף אחד, יתכן שתקלעו למצב מסוג אשר כזה. השיקולים שלכם והתנהגותכם עלולים להתפרש כשחצנות. אל תדברו יותר מידי ומצד שני נסו להיות הכי כנים שאפשר, זאת במידה ותידרשו להסביר מה עובר עליכם. התירוץ הטוב ביותר הוא האמת. הרקיע צופה לכם תקופה נפלאה. זהו עיתוי של שמחה, בילויים, הצלחה ופופולאריות.

רביעי עד שבת: עליכם להתמיד לשמור על פרופורציות. ה’פתיל’ שלכם קצר ואתם מתחממים במהירות בגלל שטויות. לא כדאי להרוס את כל הסוף שבוע בגלל דברים טפלים וחסרי חשיבות. ויכוח תיאורטי עלול להפוך למריבה של ממש, אם לא תיזהרו. עדיף שתגיבו באיפוק ולא תתחפרו בעמדת התגוננות, ממילא אף אחד לא מתכוון באמת להזיז אתכם מדעתכם. הרקיע מייצג מצבים ממוזלים שאין למעלה מהם, כמו גם עושר, אהבה, פריון וברכה.


ראשון עד שלישי: קשר רגשי וותיק מקבל משמעות חדשה, בעלת ניחוח רומנטי. עכשיו זה תלוי בכם עד לאן תרצו לזרום עם הסיטואציה החדשה שנוצרה. אל תמהרו לשום מקום. קחו את הזמן ואל תעשו שום דבר שאתם לא רוצים רק בגלל לחצים חיצוניים. ביום שלישי צפוי לכם בילוי מקורי. הרקיע מייצג שפע של תוכניות ורעיונות המבוססים על היבטים רגשיים ולא היבטים רציונאליים.

רביעי עד שבת: חשוב למצוא זמן לסידור הבית. זה אומנם קצת משעמם אבל אתם כבר לא יכולים למצוא שום דבר. בסוף השבוע ולמרות הצעות מפתות, עדיף להישאר בבית ולצפות בסרט טוב. אל תמהרו לבטא את כל מה שאתם חושבים. קצת איפוק ודיפלומטיות לא יזיקו. שמרו על פרופיל נמוך. הרקיע קובע כי הצלחתכם תושג הודות לאיזון, הרמוניה, פייסנות, חביבות, אהבה, שלווה ושלום.

.


ראשון עד שלישי: אתם זקוקים למסגרת ומצד שני בא לכם למרוד ולהשתחרר מכל עול. אז עד שתחליטו מה באמת אתם רוצים, נסו לא לקחת החלטות ולא לנקוט בשום פעולה משמעותית. הדבר חשוב במיוחד לגבי מי שנמצא בזוגיות. לפנויים, אל תתחייבו ומצד שני תזרמו עם הרגשות. הפעילו את כושר ההבחנה החד שלכם בניסיון לא לפגוע במי שמחפש את קרבתכם באמת ובתמים. הרקיע מייצג מצבים של פסק-זמן והתבודדות לצורך חשיבה מחדש על עניין מהותי כלשהו.

רביעי עד שבת: מישהו קרוב אליכם שופך את הלב ומבקש עצה חכמה. היזהרו בדבריכם כדי שלא תמצאו את עצמכם על ‘כס הנאשמים’ במידה והדברים לא יתפתחו לכיוונים הרצויים. בבית צפויה אווירה נעימה במיוחד. ארוחות ערב משותפות תגרומנה לכם להבין עד כמה המשפחה חשובה לכם. יופי של רעיון. המשיכו. הרקיע צופה לכם מזל והצלחה, אך רומז כי פגם מטופש עלול להעכיר את האווירה.


ראשון עד שלישי: ההיגיון והאהבה כרוכים אצלכם יחד ולכן, כאשר אתם כועסים- צפוי ניגוד אינטרסים בתחום. הניסיון שלכם לשפר את מה שקורה הוא רק על פני השטח. שנו את סגנון החשיבה ונסו להקשיב לצד השני בצורה פתוחה יותר. רעיונות ותיאוריות לחוד, ומעשים לחוד. תנו לצד השני להיווכח על פני השטח שאתם רציניים. הרקיע מייצג מצבים שאיכשהו יש להם קשר להרפתקנות ולמדינות שמעבר לים.

רביעי עד שבת: אתם מצליחים לשחזר מהלך שעשה לכם טוב בעבר. יציאה לבילוי באווירה רומנטית יוכיח לכם שבפני הקסם שלכם קשה מאוד לעמוד. תמרנו בין האפשרויות ובחרו בזאת שמגבילה אתכם הכי פחות. לא נראה שאתם בשלים לגמרי למחויבות של ממש. הרקיע קובע כי אירועים הרפתקניים או כאלה הקשורים בחו”ל – יעמדו בלב העניינים. כדאי שתציבו מטרה לקשר שתועה בחלל, אך לפני הכול תצטרכו לסכם עם עצמכם לאן ברצונכם להוביל אותו.


ראשון עד שלישי: יש לכם את כל הסיבות בעולם להתחבט בשאלות הרות גורל. מה שנחוץ לכם זה כמה ימי חופש כדי שתוכלו להתמקד ולמקד את המחשבות. עליכם לבחון מדוע אתם מנהלים את עצמכם בין שני מצבים קיצוניים: כניעות מול אגרסיביות. רק אחרי שתגיעו למסקנות המשיכו בדרך. הרקיע  מייצג מצבים של הלכי רוח סוערים, אך קובע כי מדובר ברגשות ולא בפעולות או מעשים של ממש. ייתכן שהוא רומז לכם לעבור מדיבורים למעשים.

רביעי עד שבת: מצב רוח רגוע מאפשר לכם ליישר את ההדורים עם בן משפחה קרוב. אתם מצליחים לראות את המצב מנקודת מבט אחרת ומבינים סוף סוף שתקשורת מוצלחת בנויה על פשרות, לעיתים כואבות. אם תמשיכו להתעקש ולעמוד על שלכם, תתקשו לקדם את העניינים לכיוון של הבנה הדדית. זהו עיתוי מוצלח מאוד המעניק לאהבה את החותם הרשמי והממוסד.


ראשון עד שלישי: פערים בולטים מסתמנים בין צרכי היום יום שלכם ובין התנהגותכם. הגיע הזמן להבהיר לסובבים אתכם שאינם יכולים לנהוג כלפיכם בדרכים שהיו מקובלות בעבר. מה שהיה כבר נגמר ועכשיו אתם במקום אחר לחלוטין. יתכן שתאלצו לצמצם ולהכניס שינויים במעגל החברתי שלכם. הרקיע  מייצג פרשיות רומנטיות בעלות אנרגיות לוהטות, פורצות, סוחפות ומסתערות.

רביעי עד שבת: כדאי לחשוב על הצעה רומנטית שקיבלתם, גם אם אינה נראית לכם בעלת פוטנציאל רב. שינוי צורת החשיבה שלכם יביא לכם אפשרות והזדמנות לחוויה שלא חלמתם עליה. תתכוננו נפשית לסוף שבוע מרתק. הרקיע קובע כי הצלחתכם תושג הודות למקוריות, מרדנות וחריגה מהמוסכמות. בתקופה זו יש לכם את הכישרון ליהנות מכל סיטואציה ולהוציא את המיטב. אז שיהיה בהצלחה.


ראשון עד שלישי: פרק זמן לא קל עבר עליכם בעבודה. למרות הקושי אתם מרוצים. אתם מרגישים צורך לצאת לבלות למרות העייפות. מומלץ בחום. בתחום החברתי צפויות התרחשויות נעימות עם סיכוי כלל לא רע להתפתחות רומנטית. צפויה לכם אהבה גדולה. שפע של דמיון והשראה. זה הזמן להשקיע באהוביכם גם אם פה ושם התכסחתם איתם. התחשבנויות יכולות להמתין, אתם יודעים.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן של התרגשויות. אתם מכירים מישהו חדש שגורם לכם להרגיש לפרפרים בבטן ולריגושים. אתם חשים בעוצמה רבה סערת רגשות שמזמן לא הרגשתם. הרומנטיקה ‘מככבת’ בסוף השבוע הזה ומשפיעה עליכם. אל תייחסו חשיבות רבה מידי לנאמר על ידי אנשים שאינם באותו ראש כמוכם. הרקיע  מייצג מצבים לפיהם יש לבצע סובלימציה על עולם הרגשות ולנתב אותם [את הרגשות] אל אפיקים יצירתיים.


ראשון עד שלישי: יש לכם הרגשה כאילו משהו נשבר לכם בפנים. יתכן כי אפילו תזילו דמעה בלי שאף אחד יראה. תרשו לעצמכם. בסופו של דבר, ניצחון הרוח מובטח לכם. אתם יכולים להתגבר ואם קשה לכם מאוד לבד, פנו לאיש מקצוע שיוכל לשפר את המצב על ידי הצעת טכניקות לפיתוח מודעות עצמית. הרקיע  מייצג מצבים לפיהם צריך לוותר על דבר-מה, כדי לזכות בדבר-מה אחר טוב מן הראשון. ייתכן שמדובר בפשרה כלשהי.

רביעי עד שבת: הגיע הזמן להקדיש את עצמכם לעצמכם ולהתפנק בדברים הקטנים והנעימים של החיים. תבחרו מה שבא לכם: אמבט קצף או עיסוי בספא. אלה יהפכו את חייכם למהנים ביותר. גלו גמישות כלפי עצמכם וגם לגבי קרובים אליכם שלא תמיד מבינים למה אתם לחוצים רוב הזמן. הכי חשוב: להירגע. הרקיע רומז על הפכפכות, קלילות, רפרוף, שטחיות, תנועה ונסיעות רבות – לאו דווקא לרעה.


ראשון עד שלישי: בכל מה שקשור לרגשות שלכם, אסור לכם להתפשר. נראה שמתח ולחץ משפיעים עליכם לרעה ואתם מוכרחים, אבל ממש, לקחת פסק זמן. זה פרק זמן מתאים לעשות בדיוק את זה בלי להתחשבן עם אחרים, וגם בלי להתחשב במה ש’מוכרחים’ לעשות. הכל יכול לחכות ושימו לב: אל תנסו להפעיל אחרים לעשות את המוטל עליכם. הרקיע מייצג פרשיות רומנטיות בעלות אופי “פיקנטי”, כמו גם הצלחה במניפולציות פיננסיות.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן מתאים לבחון מחדש את הזוגיות. אל תחששו ‘לשבור את הכלים’ ולהציע הצעות לא שגרתיות. אלה יתקבלו בשמחה על ידי הצד השני, אך זאת במידה ותשכילו לנהוג בזהירות ומתוך רגישות. הנאמנות שלכם למשפחה באה לפעמים על חשבון הזמן והמרחב הפרטי שלכם. טיפ: להגדיר גבולות. הרקיע רומז על יותר מדי חששות, חרדות ופחדים. נראה כי דאגות מעכבות את ההצלחה.


ראשון עד שלישי: רגשות קנאה מקלקלים את האווירה ואת מצב הרוח הטוב. מישהו די קרוב אליכם פשוט לא מפרגן ומרגיש מקופח. לאור הנסיבות אין מנוס מבירור מעמיק של העניין. אולי תצטרכו להתמודד עם ‘שבירת קירות’ ומחסומים רגשיים אבל התוצאה עשויה להניב פירות  מפתיעים לחיוב ולהצדיק את המאבק. הרקיע מייצג מצבים טובים ומוצלחים, ברוכים והישגיים – בעיקר במישור החומרי. כמו כן, מדובר בגורם מבחוץ שיסייע בידכם.

רביעי עד שבת: אתם פועלים במיטבכם כאשר הרגשות שולטים על ההיגיון, אולם נראה שעכשיו חייבים לקחת בחשבון גם שיקולים קרים. מידע אישי שספרתם לחבר קרוב, מגיע אליכם מאדם נוסף ואתם חשים אי נעימות. חשוב שתפיקו את הלקחים ממקרה זה. טיפ: להקפיד על דיסקרטיות, במיוחד כאשר מדובר בפרטים אינטימיים. הרקיע קובע כי צפויה לכם הצלחה הודות לפעולה נועזת, אמיצה, הרפתקנית ולא מחושבת.


ראשון עד שלישי: אתם עומדים לקבל הצעה מרתקת בעלת כיוון רומנטי. יש לכם הזדמנות אמיתית להרחיב את היכולות האישיות שלכם ולגלוש לתחומים חדשים ומרתקים. אל תרגישו צורך להרשים את כל מי שנמצא סביבכם בשנינותכם ובחוש ההומור. הרפו מהרצון לשליטה גם אם הכוונות שלכם טובות. הרקיע רומז על אהבה, מסתורין, מיסטיקה ודברים שהשתיקה יפה להם. אדם שחיזרתם אחריו הופך פניו ומחזר אחריכם. לאחר שוך גלי ההפתעה נסו לבלוש אחר הסיבה למהפך.

רביעי עד שבת: הבדלי אנרגיות עצומים ביניכם ובין בני המשפחה עלולים לגרום לקצר. המסר שלכם צריך להיות קצר וברור, ומצד שני אל תצפו שכל העולם יתנהל לפי הקצב שלכם. כל אחד בוחר את מה שטוב ומתאים לו בחיים ואל תתיימרו לדעת יותר טוב מכולם. יש יותר מדרך אחת לבלות את סוף השבוע. הרקיע מייצג מצבים לפיהם יש להעניק לאהבה פן רשמי יותר וממוסד יותר, כמו גם הצלחה בעניינים הקשורים בממסד.


ראשון עד שלישי: בא לכם לעשות משהו בשביל הכיף והנשמה ואתם מחפשים פעילות כל שהיא בחיק הטבע. מישהו טוען נגדכם כי אחת הטכניקות הפחות מוצלחות שלכם היא להביא את האחרים להחליט עבורכם ואחר כך להתלונן. לדבריו, דרך זאת עלולה להביא לעימות מיותר. גלו יצירתיות (יש לכם בשפע) ויוזמה ואז צפויה לכם חוויה משכרת. שווה. הרקיע מייצג מצבים רגשיים סוערים שאין למעלה מהם, עד כדי “הליכה על חבל דק”.

רביעי עד שבת: אתם חושפים מידע חשוב שקשור למישהו בעבודה. השיקולים שלכם אם להעביר את האינפורמציה הלאה קשורים לנושא רגיש. בתחום האישי אתם לא ממש מרוצים ממה שקורה עם בני המין השני. מסרים סותרים מגיעים אליכם ואתם חשים מבולבלים למדי. כדאי לעשות פסק זמן ולהחליט לגבי שינוי. הרקיע רומז על עתיד עם אושר גדול. בהמשך צפויה הצלחה רגשית שלא מהעולם הזה.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?