תחזית אסטרולוגית שבועית 27.1-2.2.2023

ראשון עד שלישי: ירידה של לחצים בתחום הביתי מאפשרת לכם לנשום לרווחה. אתם מתפקדים מצוין בעבודה, משלימים את המטלות הביתיות ועוד נותר לכם שפע של מרץ לצאת לבלות. תזרמו עם זה ותנו ליד הגורל להפתיע אתכם. שפע ואהבה נמצאים ממש מעבר לפינה. רק תנו לזה לקרות! צפוי מצב של פסקזמן לצורך התבודדות ושיקול מחדש של בעיה מטרידה.

רביעי עד שבת: אל תעמיסו על עצמכם יותר מידי. לחצים ומתח מהווים עבורכם גורם סיכון למרות שאינכם מודעים לאפשרות זאת. התנהגות מתחשבת תניב תוצאות טובות בעבודה וכן במשפחה. תכנון נסיעה שאתם רוצים בה עד מאוד, דורש את מלוא תשומת הלב. יש מי שמתנגד לתוכניות שלכם. תמצאו את הדרך להשיג את מה שאתם רוצים בדרך יצירתית ולא לוחמנית.

טיפ של אושו להצלחה: אל תנסו להבין את המחשבות שבאות אליכם, הן אינן שלכם. אל תאמינו כי הן נולדו במוחכם, הן נולדו טרם זמנכם. הן כבר ביקרו במוחותיהם של אחרים, ועכשיו הן באות לבקר אתכם. התבוננו בהן, אך אל תזדהו עימן. אם ברצונכם להגיע להארה, נסו לחמוק ברווחים שנוצרים בין המחשבות.


ראשון עד שלישי: אתם לומדים לקח מהתרחשויות יומיומיות. אין טעם להילחם בתחנות רוח. דון קישוט כבר לא באופנה ועדיף להתכופף עם הרוח מאשר להישבר מולה. הלחץ ירד בהדרגה ואתם תמצאו את עצמכם במקום הנכון עבורכם. בדקו אפשרות של לימודים או עבודה בתחום אומנותי. התהילה השמורה לאלה מכם הנוהרים אחר אורות הבמה או עוסקים במקצועות הדורשים ייצוגיות.

רביעי עד שבת: שינוי תדמית הוא דבר שאתם כמהים לו בימים אלה. בא לכם פשוט להיות מישהו אחר. מלבד ההשלכות החיצוניות, יש כאן גם אספקטים פנימיים רציניים שכדאי להתייחס אליהם בכובד הראש הראוי. עם זאת, שינויקוסמטילא יפתור את הבעיות הבוערות שעומדות על הפרק. החזירו לעצמכם את השליטה על מה שקורה לכם. במקביל, איזון והרמוניה יביאו את האושר הנכסף.

טיפ של אושו להצלחה: אדם יצירתי הוא אדם אוהב ואכפתי. היצירתיות אינה יכולה ליצור אדם אדיש. אם אתם הופכים לאדישים, מייד תתפוגג היצירתיות הצפונה בכם. היצירתיות זקוקה ללהט הטמון באכפתיות. לכן, אמנים הם אנשים אכפתיים. האדישות היא תחילתה של דעיכה.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן של עיכובים. רצוי לעשות מאמץ ולא לתת לעצמכם ליפול לתוך המלכודת של חולשה וחוסר אונים. למרות שיש אי אלו קשיים, אתם בהחלט מסוגלים להתמודד ולהתגבר. אתם מרגישים נוח למדי במצב העניינים הקיים ונדרש מאמץ מוגבר כדי לשנות סדרי עולם. הכול אפשרי. עניין של החלטה בלבד. אנרגיה קוסמית מעודדת אתכם להזדרז בביצוע מטלות שנטלתם על עצמכם אך משום מה דחיתם את מימושן.

רביעי עד שבת: אתם מצליחים לפעול בקלילות יחסית ובאופטימיות, מה שמשפר ללא היכר את יחס הסביבה אליכם. מהלך שקשור לכספים לא עולה יפה אך אתם מוצאים את הדרך להיחלץ מהסבך. אתם שלמים עם עצמכם, עד כמה שאפשר במצב ובעתיד לא לגמרי ברור. המשיכו לפעול תוך לקיחת סיכונים מחושבים. צפויה לכם מתנה אשר מקדימה את זמנה או תשורה משמעותית שכלל לא ציפיתם לה.

טיפ של אושו להצלחה: אם אתם מעדיפים תמונות ותצלומים על-פני הדמויות עצמן, הרי שאתם מעדיפים השתקפויות על-פני הדברים עצמם. אם אתם מעדיפים את הדומה על פני את המקור, הרי שאתם מעדיפים להזות במקום לחיות. אל תעדיפו שירים וסיפורים על פני חוויות והתנסויות.


ראשון עד שלישי: למרות השפעות חיצוניות מלחיצות אתם מצליחים לשמור על עקרונות היושר הפנימי שלכם ולהיאבק על מה שאתם מאמינים בו. זאת בהחלט גישה ראויה להערצה וכדאי שתמשיכו בה. במקביל, אל תתלהבו יותר מידי. שימו לב לא לעבור את גבול הטעם הטוב ובשם לוחמי החירות להילחם גם במלחמות שאינן שייכות לכם. שמחה משפחתית תגיע אליכם בעקבות בשורות טובות.

רביעי עד שבת: נראה שאתם מתעקשים להעלים עין מעובדות שצריכות לעורר אצלכם הבהוב של נורות אדומות. אל תסחפו למקומות שלא רק שאינם תורמים לכם אלא אף מזיקים. בדיעבד תצטרכו לתרץ לעצמכם מדוע שוב עשיתם את אותה טעות שכבר נכוויתם ממנה בעבר. הקפידו לא להיקלע למקומות שלא מתאים לכם להיות בהם. אין סיבה להיסחף אלא לתכנן מראש.

טיפ של אושו להצלחה: אל תהיו מוטרדים מן הדעות שיש לאחרים על אודותיכם. מי שמוטרד ללא הפסק מ”ממה חושבים עליו”, אינו חי את חייו שלו אלא את חיי אלה אשר מדעותיהם הוא מוטרד. מכיוון שכך, הוא שוטה אשר מבזבז את חייו לריק. אל תלכו בעקבותיו. היו אתם עצמכם, והניחו לאחרים להיות הם עצמם.


ראשון עד שלישי: אתם עסוקים בעבודה מעל ומעבר. יתכנו עימותים או קשיים בפרויקט מסוים. אתם מתעניינים בלימודים בתחום הרחוק מן הנושאים שאתם עוסקים בהם ביום יום. אפשרות של קשר משמעותי מתחילה להיות ריאלית יותר. לא הולך לכם בקלות בהתחלה אך לאחר תקופת הסתגלות קצרצרה, המזל מאיר פנים. עליכם ליהנות מן הקיים מבלי לתת את דעתכם על הצפוי לכם בעתיד.

רביעי עד שבת: אתם עומדים ליהנות מפרותיה של השקעה כלשהי שבוצעה בעבר. למרות המאמצים המושקעים כדי לרצות אתכם, איכשהו אתם מוצאים דרכים להתלונן. אל תמתחו את החבל יותר מדיי, משום שאתם עלולים להרוס משהו טוב. מישהו ממזל דגים כועס עליכם. נסו בעדינות לברר את הסיבה. כדאי לכם להעניק יחס טוב גם ליריביכם ולהתפייס איתם עוד לפני שחציתם את הקו שאין ממנו חזרה.

טיפ של אושו להצלחה: ה”אגו” מונע מאנשים להתחבר עם הייחודי שבהם: הוא משבש את יכולתם להפוך ל- אינדיבידואליסטים. נסו להפריד בין ה”אגו” שלכם לבין מי שאתם באמת. אם תשתעבדו ל”אגו”, לעולם לא תצליחו לבטא את הייחודי הטמון בנפשכם. ה”אגו” הוא זיוף, יותר מאשר כל דבר אחר.


ראשון עד שלישי: קשה לכם להירגע. התרחשות חברתית אליה אתם מוזמנים גורמת לכם לנחת רוח למרות שיש לכם קצת רגשי אשמה על ההוצאה המוגזמת. אתם צריכים ללמוד לתת מתנות הגיוניות ולא להרגיש מחויבות להראות לכולם עד כמה אתם נדיבים. זה מצב מגוחך, בעיקר בהתחשב בקשיים הכלכליים שיש לכם כרגע. ובכלל, מה אתם מנסים להוכיח ?

רביעי עד שבת: זה פרק זמן שמתחיל בסימן שלווה ועלול להפוך בקלות לסוער במיוחד. תחסכו לעצמכם את עוגמת הנפש המיותרת. גלו איפוק ואמונה בקיים. אין צורך ללכת עם כל דבר עד הסוף. השאירו מעט מקום למסתורין, בעיקר ביחסים האישיים שלכם. מבול השאלות שאתם ממטירים על אנשים הקרובים לכם מתפרש כחקירה נוקבת ומעורר תרעומת.

טיפ של אושו להצלחה: עצמו את עיניכם וחפשו את האדם שמתגורר בתוככם: ייתכן שהוא מתחבא. נסו לשחזר את מספר הפעמים בהם דיכאתם ותסכלתם אותו. השתדלו להיזכר בכל אותן התלבטויות בהן מנעתם ממנו את המזון שהוא זקוק לו. אל תחמיצו את ההזדמנות שניתנה לכם היום, שחררו אותו מאזיקיו.   


ראשון עד שלישי: קונפליקט עם אדם אשר בשמו מופיעה האות חמסתיים בניצחון אישי שלכם. אם הייתם חושבים על תוצאות מעשיכם מראש, הייתם חוסכים לעצמכם ולאחרים עוגמת נפש מיותרת. מומלץ להפיק לקחים. הורידו קצת מרמת הספונטאניות, אל תתביישו לשאול שאלות והתעקשו לקבל תשובות מלאות. אור גדול ממתין לכם בסיומה של פרשייה מביכה.

רביעי עד שבת: אתם חומלים על אדם שנקלע למצוקה ומקדישים את מרבית זמנכם כדי לתמוך ולעזור. קחו בחשבון שיש מי שמנצל את הרגישות הגבוהה שלכם לטובתו. דאגו לאזן בין הצורך לסייע לאחרים ובין הצרכים האישיים שלכם. לא שעליכם לנהל פנקסנות אבל הדדיות חשובה, בעיקר במקרה זה. מישהו משתמש בחסכונותיו על מנת לסייע לכם. יש בזה מעין רמז לשיפור כלכלי.

טיפ של אושו להצלחה: לכל אדם יש קארמה, אך אסור להשתעבד לה. אם תשתעבדו לקארמה שלכם, תפסיקו לחיות. אם תשתעבדו, מייד תתחילו לחשוב כי הדברים הרעים שקורים לכם, מקורם בקארמה שלילית שהבאת מגלגולים קודמים. נסו לחשוב כי האלוהים הוא זה אשר ייצר אתכם, והוא ייצר אתכם בצורה כזו שהייתם חייבים לעשות את אשר עשיתם בגלגוליכם הקודמים. הגיע הזמן שתסלחו לעצמכם.


ראשון עד שלישי: בימים אלה תוקפת אתכם תחושת שליחות, כאילו מישהו מינה אתכם למורה או למחנך שצריך להדריך את כל העולם ולהפנות אצבע מאשימה למי שמגיע לו. מצב עניינים זה מעורר את זעמם של בני משפחה וחברים שלא ממש מוכנים להיכנס למשבצת שהקצבתם להם. מותר לכם להאיר ולדבר אך מומלץ להימנע מביקורתיות יתר, בעיקר אם לא נשאלתם.

רביעי עד שבת: עליכם לדאוג לעצמכם. אתם יודעים בדיוק מה עליכם לעשות וחבל שאינכם מיישמים זאת, למרות שהבטחתם לעצמכם אלף פעם שתעשו את מה שצריך. הקפידו על תזונה נכונה ופעילות גופנית. התירוצים לא עוזרים לאף אחד! ברגע שההחלטה תבשיל תמצאו את כתובת הנכונה. זה לא כל כך מסובך כפי שזה נדמה לכם. אנרגיה קוסמית משגרת אליכם מצבים טובים וחמימים בתחום האנשים אשר יקרים לליבכם. תיתכן אף הרחבת המשפחה.

טיפ של אושו להצלחה: אל תאמינו בחושך ואל תילחמו בו. החושך אינו קיים באמת. החושך הוא היעדר של אור. אדם הנלחם בחושך, דומה למי שמנסה להרוג עץ באמצעות גיזום ענפיו. גיזום הענפים רק יגרום לעץ ללבלב ולצמוח. לא למות. מי שרוצה להרוג את החושך, צריך ללכת אל השורש – לא אל הענפים. מי שרוצה להרוג את החושך, צריך להכניס את האור.


ראשון עד שלישי: מוטב שתלמדו להשקיע בתחום הכלכלי את אותה כמות של זמן וכוח שאתם משקיעים בזוגיות. יש ירידה מסוימת באנרגיה וזאת בזמן שאתם יודעים שכל יום שעובר הוא חשוב מאוד. תהיו ערניים ותכננו טקטיקה שתוביל אתכם רק בכיוון אפשרי אחדלמעלה.  הקפידו על כל פרט ופרט שיכול לסייע לכם לבסס את מעמדכם בעבודה.

רביעי עד שבת: שותפות שאתם מעורבים בה נמצאת במצב עדין. תנו על כך את הדעת ותשתדלו להימנע מעימותים. הזנחה שאתם אחראים לה מביאה למצב לא נעים. עליכם להתמודד באומץ וביושר עם מה שקורה. כדאי לטפל בעניין רגע לפני שהכול נוחת עליכם. עזרה של איש מקצוע היא אופציה שלא כדאי להימנע ממנה. אתם זקוקים ליד מכוונת בתחום עיסוק שרק לאחרונה התוודעתם אליו.

טיפ של אושו להצלחה: אל תהפכו לחסידים של  מסורות מתות, הכניסו אל חייכם את החדש ואת הפראי. הטבע הוא פראי וכך גם האלוהים, אל תתרבתו אותם. הניחו לעצמכם להיסחף עם הרוח, עם הנהר, עם ההר ועם השמיים. אם תתרבתו אותם, תגרמו להם למות. הניחו להם להיות כפי שהם באמת, ולא כפי שאתם מדמיינים אותם.


ראשון עד שלישי: ניסיון לחידוש קשר עם מישהו מהעבר, לא עולה יפה ומותיר תחושה של תסכול ואכזבה. חבל על כל רגע שאתם מבזבזים במחשבות על הנושא הזה. השאירו את מה שהיה בזמן עבר ותיהנו מההווה. גם לעתיד החברתי שלכם אין מה לדאוג כי אין לכם שליטה על המצב. הקפידו לעשות את הדברים הנכונים: פתיחות ושיתוף פעולה עם חברים. השאר יבוא מעצמו.

רביעי עד שבת: בימים אלה צפוי שיפור משמעותי בתקשורת שלכם עם הסובבים אתכם. ככה, כאילו פתאום, חוסר הבהירות נעלם ועניינים שהיו תקועיםמסתדרים. השאפתנות וההתמדה שאתם מגלים ירשימו אנשים שעד עתה לא היו בטוחים ברצינות כוונותיכם. גם בתחום האישי והרגשי יש לכם מה לחדש לאנשים קרובים אליכם. אל תהססו! היו חזקים ועימדו על עקרונותיכם.

טיפ של אושו להצלחה: אתם מלאים בהיסוסים, בחרדות, בתקוות ובפחדים. אתם ניצבים על פרשות דרכים מבלי לדעת לאן לפנות. שוקלים ומתלבטים אין ספור פעמים. חוששים לנטוש את דלת אמותיכם. אתם דבקים בזיכרונות העבר, אך החל מן הרגע בו החלטתם, אתם מתגברים על העבר שלכם, אתם מתרוממים מעל לעבר, הולכים אל מחוצה לו, חזקים ממנו. לכן, החליטו.


ראשון עד שלישי: הכישרונות האישיים והיצירתיות שלכם מאפשרים לכם לעשות פריצת דרך של ממש. מה שלא היה ניתן לבצע בעברהופך להיות אפשרי פתאום. אנשים סביבכם מתרשמים מאוד מן המרץ והיכולת הרטורית שלכם. אתם במיטבכם ומצליחים לשכנע. שילוב הנסיבות מאפשר לעסקה רווחית להיות ברת ביצוע. הקפידו לא לפספס את ההזדמנות.

רביעי עד שבת: דחייה עד לרגע האחרון של מחויבויות חשובות עלול לגרום לכם לאי נעימות. הסדירו את כל ענייני הכספים ותדאגו שהניירת שלכם מסודרת, במידה ואתם מתקשיםבקשו עזרה מחברים. מישהו שהייתם איתו בקשר רומנטי בעבר, מרגיש כלפיכם מרירות. סגרו מעגלים ואם יש צורך להתנצל עשו זאת ללא דיחוי. צפויה לכם נסיעת תענוגות, כמו גם בשורות טובות מיקיריכם השוהים במרחקים.

טיפ של אושו להצלחה: התמסרו אך אל תצייתו. תנו אמון, אך אין צורך שתסגדו לאמונה. התמסרות היא הזדהות עם אדם או עם רעיון, ואילו הציות גורם לכם לאבד את עצמכם. אמון מבוסס על בקרה פנימית הפוקחת עין על המתרחש, בעוד אשר האמונה היא עיוורת. התמסרו ותנו אמון, אך אל תצייתו ואל תסגדו לאמונה.


ראשון עד שלישי: נראה כי בימים אתם מצליחים לצאת מחוסר ההחלטיות שלכם ויש לכם הזדמנות להוכיח שכאשר אתם רוצים או צריכים לשנס מותניים ולפעול, אתם מסוגלים לעשות זאת ללא כל בעיה. אתם אף מצליחים לייעץ לחברים שפונים אליכם לעזרה ובכלל להפוך ל-‘כוכביםבתחום החברתי. כל זאת בזכות הרגישות הגבוהה שלכם ויכולת ההקשבה.

רביעי עד שבת: ירידה באנרגיות גורמת לכם להתאמץ גם בדברים שהיו קלים לביצוע עד לימים האחרונים. נסו לא לקחת את זה כל כך קשה. המצב ישתפר בקרוב. אתם קצת עייפים וזה טבעי למדי אחרי שרשרת האירועים שעברתם לאחרונה. אל תהיו שיפוטיים כלפי עצמכם וגם כלפי אחרים. יש ביכולתכם להגיש עזרה לאלה הזקוקים לכם. נראה שאתם עושים כן ממניעים הומאניים.

טיפ של אושו להצלחה:  ברגע שאתם כופים את רצונכם על מישהו, מייד מתעורר בו חשק לעשות את ההיפך מאשר הוריתם לו. אל תכפו את רצונכם, הניחו לאחר לחשוב כי הוא היה זה אשר הגה את הרעיון בו אתם חושקים. שימו לב כי אנשים נוטים לומר “לא” הרבה יותר מאשר “כן”. זכרו זאת.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?