תחזית אסטרולוגית שבועית 21-27.10.2022

ראשון עד שלישי: כבר הרבה זמן אתםיושבים על הגדר‘. גם לא מעט רמזים המגיעים מהיקום מצביעים על כך שהגיע הזמן ללכת אחרי נטיות הלב לכיוון של מיסטיקה. אכן, יש לכם יכולות בתחום ויש מקום לחקור את הנושא יותר לעומק. יחד עם זאת, חשוב לזכור את הניסיונות הרלוונטיים מהעבר. תלמדו מטעויות של אחרים וגם של עצמכם. באמת אין טעם לחזור שוב ושוב על אותם מעשים במיוחד כאשר המחיר גבוה כול כך. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה לפעילות פיננסית המגלגלת כסף שהופקד בידיכם. כמו כן צפויות בשורות טובות לאלה מכם שתחום עיסוקם קשור במדעי ההתנהגות.

רביעי עד שבת: אדם חכם ובעלמעוף שמעניק לכם עצה טובה בעיתוי מדויק, נותן בידכם כוח רב. אל תשתמשו בטקטיקה לא ישירה, זה עלול להתגלות ולהעמיד אתכם במצב לא סימפטי. צדקתכם תצא לאור במועד מאוחר יותר. בשלב זה, העניינים הכספיים שלכם אינם מעניינים אף אחד. גם לא את בני משפחה. הבעיה נעוצה בגישה שמישהו חייב לעזור לכם תמיד. מאיפה הבאתם את זה?

טיפ שבועי: בהפלת גורל ובקשת מסרים עלתה בגורלכם אבןמזל ששמה לאפיסלאזולי: זו אבן בעלת אנרגיות מיסטיות אשר שימשה את הקדמונים בטקסי פולחן. האבן טובה בעיקר עבור צבירת אנרגיות עילאיות.


ראשון עד שלישי: אתם מוצאים את עצמכם מתרגזים על אירועים שאינם תלויים בכם כלל. זה בזבוז זמן מוחלט וככול שתפנימו את העניין הזה ביתר מהירות, יהיה לכם קל יותר לתפקד. ישנם דברים שאכן מפריעים לכם אולם אינם קשורים אליכם בכלל. אינכם יכולים לשלוט על מעשיהם של אנשים אחרים ובוודאי לא על תחושותיהם. נכון שקשה לכם לקבל ביקורת, אז מה? מומלץ להירגע ולהקשיב. הרקיע מבשר על תקופה שופעת מזל והצלחה בהימורים ובקשרים עם מדינות שמעבר לים. כמו כן הוא צופה שמחות אצל הסטודנטים שביניכם.

רביעי עד שבת: אל תגזימו בדברנות. מבינים אתכם גם ככה, ומי שלאאל תטרחו. המידע המיותר שאתם מפיצים עלול להוות אבן נגף בהמשך הדרך. יש לכם את היכולת לשלב בין ביטוי עצמי מספק ובין הקשבה לאחרים. הוסיפו לזה קצת אמון ותגלו שאתם הופכים למגנט חברתי במהירות רבה. אל תשכחואתם לא נמצאים פה לבד. שינוי בגישה שלכם כלפי בני המין השני יקדם אתכם במהירות למטרה שלכם. טיפ: אל תהיו כה תובעניים.

טיפ שבועי: בהפלת גורל ובקשת מסרים עלתה בגורלכם אבןמזל ששמה וולפנייט: האבן מעניקה מעין וויברציות חשמליות לעונד אותו. מגבירה ומעצימה את כוח המשיכה כלפי בני המין השני. טובה לצבירת אנרגיה חושנית וסקסואלית.

.


ראשון עד שלישי: אין לכם שום מגבלות, במיוחד כאשר אתם מחליטיםללכת עד הסוף‘. אתם מרגישים פחד ברמה מסוימת, אבל לא בטוח שזה מהסיבות הנכונות. אל תפנטזו. היו מציאותיים ואת תסמכו על אחרים. כידוע, כול דבר בעיתו. הניסיון שלכם להתעלם מבעיה ביחסי אנושלא יעבוד. אין טעם להתנהג כמו בת יענה, צריך לבדוק ולטפל בבעיה מהשורש: מה שבטוח שזה יכאב פחות ממה שיקרה אם תדחו שוב ושוב. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה להסרת מכשולים שהכבידו בתחום הביתי והמשפחתי. כמו כן הוא נושא בשורה טובה ליצירתיים ולאמנים שביניכם.

רביעי עד שבת: מותר לכם לפרגן לעצמכם. אתם מסתפקים במועטמעט מידי. בתכלס הגיע הזמן לחיות את החיים ולא להתייחס אליהם כאילו היו חזרה גנראלית. החלטה שעשיתם בעבר, מתגלה כלא נכונה. אל דאגה, הכול, כמעט, ניתן לתיקון. אולי זה כדאי ואולי לא. זאת כבר שאלה אחרת! אתם צריכים לסמוך רק על עצמכם. זה יהיה ממש מיותר להתייעץ עם מי שלא מבין לליבכם. שיחה מעין זאת רק תגביר את המועקה הפנימית.

טיפ שבועי: בהפלת גורל ובקשת מסרים עלתה בגורלכם אבןמזל ששמה צרוייט: האבן עוזרת לאדם להתחבר עם הניצוץ האלוהי שבתוכו. טובה במיוחד עבור אלה המבקשים לפתוח את העין השלישית“.


ראשון עד שלישי: הכול בסדר ומותר לכם ליהנות. קשה לכם לפרגן לעצמכם, אך לא כך לבני משפחה. איך אפשר להתייסר כך ולשם מה? זה באמת לא שווה את המחיר. תחליטו שאתם משחררים את הרסן. היו בלתי צפויים, זכרו איך זה היה פעם ותפטרואת עצמכם מתפקיד השוטר/ת‘. לכו עם מה שקורה בסטייל ובכייף. זה אפשרי. קצת מאמץ. טיפ: יצירתיות תעזור לכם! הרקיע מעודד תקופה המאופיינת ביציבות, קביעות, מסירות ונאמנות. הוא מיטיב עם זוגיות ממוסדת, אך מתרה ומזהיר את ההרפתקנים שבחבורה.

רביעי עד שבת: תשובה לשאלה בה התלבטתם זמן רב, מגיעה ממקור לא צפוי. אתם מנסים להצדיקאת קיומכם מול אדם שגם כך מרגיש שאתםחייבים לוובגדול. מצב בעייתי זה יכול להגיע לידי עימות. שמרו על האינטרסים שלכם. למרות שיש לכם הרגשה שאתם עושים את המקסימום זה כלל לא נכון. אתם לא חייבים להיות במקומות בהם נמצאים אנשים שאינם מכבדים אתכם. זאת בחירה כמו כול דבר אחר בחיים.

טיפ שבועי: בהפלת גורל ובקשת מסרים עלתה בגורלכם אבןמזל ששמה אוונטורין: האבן מסייעת לאזן בין הכוח הנקבי לבין הכוח הזכרי. מעניקה דחיפה ליצירתיים, אך מייצבת ומאזנת את אלה אשר נפשם מבקשת להיתלש ולרחף.


ראשון עד שלישי: צפויה נסיעה ארוכה. תוזמנו למפגש חברתי מעניין, שלא כדאי לוותר עליו גם אם אתם עייפים. שמרו על איזון בין קשרים ישנים וחדשים. יש מי שרגיש מאוד באשר לריגושים בחברת אנשים אחרים. בשבילכם זה אולי כלום, אך הצד השנינפגע. כדאי גם לבדוק את מושג הנאמנות וגם להפסיק (לפחות בטווח הקצר) את כול הקשרים הידידותייםעד שהאווירה תירגע. הרקיע מבשר על תקופה בה מומלץ ליטול פסקזמן עלמנת לשקול מחדש קשרים שהפכו למעמסה. שיחת נפש עשויה לסלק משקעים שאתם גוררים עימכם זמן רב.

רביעי עד שבת: ככול שתמהרו ללמוד לקח מהעבר ותעברו הלאה, ייטב לכם. לא פעם הנכם מתחפרים בעמדותיכם מתוך מאמץ להוכיח משהו. זהו בזבוז זמן טוטאלי ואתם מבינים את זה לא פחות טוב מהסביבה. התמקדות בענייני כספים לא תוביל לשום מקום, לפחות לא בשלב זה. כדאי יותר להתארגן על סדר העדיפויות שלכם ורק אז לעבור לתכנונים חומריים. טיפ: לא יזיק לקחת יוזמה ולפנק את בן/ת הזוג.

טיפ שבועי: בהפלת גורל ובקשת מסרים עלתה בגורלכם אבןמזל ששמה סרפטיין: הקריסטל מפגיש את האדם עם דמויות מרתקות. יוצר היכרויות מפתיעות במקומות לא צפויים. זו אבן של הרפתקנים.


ראשון עד שלישי: היפטרו מהמתחים העודפים על ידי תרגול מדיטציה. האחריות שלקחתם על עצמכם כבדה למדי ולא פלא שאתם מרגישים עייפות נפשית. נראה כי הנכם מחכים להערכה, שלצערכם לא מגיעה. שינוי משמעותי יתרחש לאחר שאתם ורק אתם, תחליטו לנקוט במדיניות חדשה. פרצו גבולות קיימים, התלבשו אחרת ושדרו ליקום שיש לכם מה לתת. מי שישקיע בכם, רק ירוויח. טיפ: אל תנסו לשנות סדרי עולם אצל אנשים אחרים.

רביעי עד שבת: סוף השבוע מתקרב ומצב הרוח מתחיל להשתפר. אל תתפלאו אם יופיע אדם מהעבר הרחוק כדי להתנצל על אירוע שכמעט נשכח. בילוי עם בני משפחה רחוקים עלול להסתבך. כדאי להעריך מראש אם כול זה כדאי: מה המטרה שלכם, והאם ניתן לתקן את מה שאתם כול כך רוצים. נושאים חשובים יעלו לדיון אך יהיה קשה להגיע להסכמה. תבדקו, אולי עדיף לדחות את המפגש למועד מתאים יותר. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בפיתויים פיקנטיים ועסיסיים. כמו כן הוא מציע לכם להיפטר מרגשיאשמה שמעכירים את איכות חייכם.

טיפ שבועי: בהפלת גורל ובקשת מסרים עלתה בגורלכם אבןמזל ששמה רוז קווארץ: זו אבן מרגיעה ונעימה הנוסכת שלווה פנימית בלב העונד אותה. האבן טובה במיוחד לנשים המבקשות להתעבר.


ראשון עד שלישי: אתם מתלהבים מהשינוי המקצועי שיזמתם, בו אתם מעורבים בתחום חדש שמרתק אתכם. הזוגיות עומדת למבחן, חשוב להקפיד על חלוקת סמכויותיש גבול גם לביחד“, במיוחד בשבילכם. סיכמתם על חוקים מסוימים ? קבעו גם לוחות זמנים. שמרו על האופציה לחזור בכם. התעמקו קצת יותר! יש עוד עולם שלם מתחת לפני השטח. מצד שני, אל תגזימו כדי שלא ייווצר הרושם שאתם מנסים לדחוק מישהו החוצה. הרקיע מעודד תקופה המאופיינת בקלילות, חינניות וקסם אישי. הוא פורץ מחסומים שהכבידו על המופנמים שביניכם.

רביעי עד שבת: למרות האצלת סמכויות שעמלתם עליה רבות, עדיין נופלת עליכם מעמסה גדולה מתמיד. התחמקות מלעשות סדרבעניינים, רק מנציחה את מעמדכם כקורבן נצחי, מה שמעניק לכם לגיטימציה להרגיש מנוצלים. המצב ילך ויהפוך להיות יותר גרוע. אין זה מסוג הדברים שמסתדרים מעצמם ואין שום סיבה לחכות. בעיני האחרים ממילא זה לא נראה טוב, אז לפחות תלמדו לדאוג לעצמכם מצד אחר ולוותר שלרווחים רגשיים‘.

טיפ שבועי: בהפלת גורל ובקשת מסרים עלתה בגורלכם אבןמזל ששמה טופז: האבן נחשבת כמתנה משמיים עבור כל מי שמחפש לעצמו הדרכה רוחנית. מעודדת את הביישנים ליטול לעצמם את שרביט המנהיגות.


ראשון עד שלישי: יש מצב לקטע רומנטי סוער שילך ויתפתח באופן טבעי. השקיעו מעצמכם, זה לא יזיק אלא רק יועיל. גייסו טונות של סבלנות: לא קל לכם אך גם לא קל איתכם. הריגושים כבר כאן אבל חשוב להשקיע קצת תכנון גם לעתיד. הימנעו מגילויי קנאה, זה לא מוסיף לכם קרדיט (גם אם זה טבעי). בכול מקרה, זה לא העיתוי הנכון להפגין בעלות שאינה במקומה. הרקיע מבשר על תקופה בה יש לעצור ולברר פרשיות רומנטיות המרחפות בחלל ללא מטרה מוגדרת. מומלץ לבחון דברים לעומק, גם אם יאשימו אתכם בגישה תכליתית וחסרת ספונטאניות.

רביעי עד שבת: אתם לא בטוחים מאיפה להתחיל. אז התשובה עבורכם היא פשוטה, כמעט בנאלית. מהתחלה! הכוונה היא להתארגנות שמתחילה במסגרת הבית. אם אתם שוקלים מעבר דירה ובמידה וזה רציני, אז ברור שכאן צריך להיות המקום ממנו תתחילו לתכנן את כול השאר. אנשים שמצפים מכם להישאר בנקודה הנוכחית, יצטרכו להשלים עם השינוי. לכםאין על מה להתנצל. מאשימים אתכם במסרים כפולים ? יכול להיות. הקפידו לא לחזור על אותה טעות בעתיד.

טיפ שבועי: בהפלת גורל ובקשת מסרים עלתה בגורלכם אבןמזל ששמה קונזייט: זו אבן חלומית המרפאה את משברי הלב. טובה במיוחד לאלה מאיתנו המתקשים להיפרד מאהבות נכזבות.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן עם תחושת הרמוניה. אתם מקבלים פירגון ומחמאות בכמויות. אכן, אהבה מביאה אהבה. חלקם הגדול של התרחשויות כבר לא אקטואלי. זה נשמע פתטי אפילו לדבר על זה. במקום לבזבז אנרגיה על הסתרת סודות, קבלו את המציאות כפי שהיא. מה לעשות עם האמביציות וכושר המנהיגות שלכם? הפנו אותם לתחום העבודה. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בספונטאניות ובאימפולסיביות. החלטות שתתקבלנהעל רגל אחתובספונטאניות, תתבררנה כמוצלחות יותר מאלו השקולות והמדודות.

רביעי עד שבת: קשה לכם לדמיין מה יקרה אם תרפו מהשליטה. נדמה לכם שהעולם יתמוטט. למרבה הצער, אין ברירה אלא לעשות בדיוק את הדבר המפחיד אתכם ביותר. זהו אתגר אמיתי הצפויה להגיע לנקודת הכרעה. מומלץ לשמור על קור רוח למרות שבפנים אתם מרגישים סערת רגשות. מן ההיבט הקוסמי אתם במיטבכם וכל מה שעליכם לעשות זה לתת לאנרגיה לזרום.

טיפ שבועי: בהפלת גורל ובקשת מסרים עלתה בגורלכם אבןמזל ששמה פרינייט: האבן נפלאה עבור אנשים המבקשים ליצור קשר עם ישויות שלא מן העולם הזה. אבן מופלאה עבור המבקשים לעשות מה שמכונה בשם: ” שאלת חלום“.


ראשון עד שלישי: הפנויים שביניכם נהנים מהצעות רבות. היכרויות והזדמנויות לקשרים חדשים ומעניינים. לא הכול הולךחלקאבל אין ספק שיש לכם הזדמנות לבדוק מה נמצא בחוץ ומה הערךהחיצוני שלכם. תנו לעצמכם לזרוםחשוב שלא תסכנו את עצמכם שלא לצורך, הדיסקרטיות גם היא גורם חשוב במיוחד. שמרו על דרך פתוחה חזרה, לא לשרוף גשרים ישנים בטרם בניתם חדשים. המטלה שלכם עתה היא לזהות את הגורמים למתח השורר מול בן/ת משפחה. הרקיע מעודד תקופה שופעת הרמוניה ואיזון. השאלות שהתלבטתם בהן יצטיירו לכם עתה בפרספקטיבה הרבה יותר מציאותית מבעבר.

רביעי עד שבת: לקחתם על עצמכם משימה לא קלה. תחושת העומס אמיתית ועליכם לקחת בחשבון שתהיינהנקודות שבירה‘. תצטרכו להתאזר בסבלנות ולדעת שבתקופה זאת אתם נתונים במגבלות מסוימות. יש מי שמנסים לנצל את מעמדכם לטובתם האישית. בזמן הנוכחי לא רק שהצביעות שלהם מתגלה אלא שהם הופכים לבדיחה‘. נסו להתעלם ופשוט להחליק את זה. זה בדיוק הדבר הנכון לעשותו.

טיפ שבועי: בהפלת גורל ובקשת מסרים עלתה בגורלכם אבןמזל ששמה סיטרין: זו אבן מדהימה אשר טוב לשאתה כקמע המביא בכנפיו שפע של מזל והצלחה, בעיקר בתחומים כספיים ועסקיים. עוזרת להתגבר על דימוי עצמי שלילי.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן אשר בו אתם עסוקים במוטיב האהבה. שיתוף פעולה בזוגיות גורם לכם לשמחה. כמה זמן זה ימשך ? התשובה לגביכם לא משמעותית. אתם צריכים ללמוד להתחבר מחדש. נסו ליהנות ממה שיש. יש לכם מחשבות מטרידות לגבי העתיד. מה שבטוח שהמסגרת שקבעתם לעצמכםתתממש. לגבי הפרטיםיש לכם מרחב פעולה גדול למדי. העמידות תלויה בתעצומות הנפש שלכם. כישלונות, משברים או אתגרים ? תלוי איך אתם מסתכלים על זה. הרקיע מבשר על תקופה של פעילות וריגושים. אקשן הוא שם המשחק. יש להפסיק את ההתלבטויות ופשוט לצאת אל הדרך.

רביעי עד שבת: שמרו על איזון עדין בין עבודה לשעות הפנאי. אתם נותנים לעצמכם לשקוע בתוך עיסוקים צדדים שאינם מאפשרים תפקוד מתאים. ההרמוניה המושלמת שאתם מחפשים נמצאת רק בספרים, וכבר היה מי שאמר שטוב ציפור אחת ביד מאשר שתי ציפורים על העץ“. בססו את עצמכם בעבודה ובזמנכם הפנוי תעשו את מה שאתם אוהבים. טיפ: יחד עם זאת, אל תסתגרו בבית יותר מידי.

טיפ שבועי: בהפלת גורל ובקשת מסרים עלתה בגורלכם אבןמזל ששמה דולומיט: האבן משפרת את מצב הרוח, משעשעת את הנפש ומעוררת את חוש ההומור. עוזרת ומרגיעה. מסייעת לאדם לקחת את עצמו בפרופורציות הנכונות, ומונעת מצבי דיכאון.


ראשון עד שלישי: אתם מרגישים במלכוד. מצד אחד יש לכם רצון וחשק עז לעשות דברים מרגשים מתוך התלהבות פנימית. מצד שני, יש לכם שיקולים אחרים שדורשים מכם איפוק והתחשבות באחרים. הכוונה היא בעיקר לאנשים הקרובים אליכם השונים מכם. הפערים הם גדולים ואתם נדרשים לגלות סבלנות ופשרנות שעולה לכם בלא מעט בריאות. אתם צריכים לראות אם מתאים לכם להישאר בקשר הזהשקלו את היתרונות לעומת החסרונות. אם אתם כברעייפים‘, לא נראה שתגיעו רחוק. הרקיע צופה קשרים עם אנשי שררה, כמו גם עם גורמים בחלונות הגבוהים“.

רביעי עד שבת: יכולת העמידות שלכם מפתיעה. לאחרונה אתם לא סומכים על עצמכם מספיק, והנה מגיע פרק הזמן הזה ומוכיח לכם שאתם חזקים הרבה יותר מאחרים. לנוכח האתגרים הניצבים בפניכם, אתם מפגינים אחריות ויעילות יוצאות מגדר הרגיל. מודעות עצמית מסייעת לכם להתארגן היטב. שמרו על עצמכם והמשיכו באותו קצב גם בעתיד. חבל שאינכם משתמשים במידע המגיע לידיכם. ממילא, יש מי שיעשה בו שימוש בעתיד.

טיפ שבועי: בהפלת גורל ובקשת מסרים עלתה בגורלכם אבןמזל ששמה טורמלין: הטורמלין מלא וגדוש בחסד ורחמים קוסמיים והוא מטיב במיוחד עם זוגות אוהבים. יופייה המופלא של האבן מנוצל גם על ידי מעצבי תכשיטים.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?