שלושה בוגרי המכללה האקדמית כנרת זכו במלגת המר היוקרתית

טל דוד, עדי שלם ותימור בדר, הם הסטודנטים המצטיינים, בוגרי המכללה האקדמית כנרת, שזכו במלגת המר, עש שר החינוך והתרבות לשעבר זבולון המר זל


לקראת לימודי התואר השני, שכו שלושה בוגרי המכללה האקדמית כנרת זכו במלגת המר היוקרתית. המלגה, עש שר החינוך והתרבות לשעבר זבולון המר זל, נחשבת לאחת היוקרתיות ומעניקה לסטודנט כ-40,000 שח לטובת לימודיו.

המלגה מיועדת לסטודנטים שסיימו תואר הראשון בהצטיינות באחת המכללות הציבוריות וממשיכים ללימודים בתארים מתקדמים באחת האוניברסיטאות בארץ. מלגות המר מוענקת על ידי המועצה להשכלה גבוהה, במטרה לעודד מצוינות אקדמית ולאפשר לסטודנטים להשתלב בלימודים מתקדמים.

טל דוד,טבריה, היא בוגרת המחלקה למדעי ההתנהגות. במהלך הלימודים, הייתה מצטיינת נשיא וחונכת מצטיינת, המשיכה ללימודים באוניברסיטת בר אילן. במכתב ההמלצה לוועדה, שנכתב עי דר מירן בוניאל ניסים (מרצה בכירה במחלקה למדעי ההתנהגות), נכתב כילטל יש את היכולת לחשיבה מעמיקה והפקת תוצרים ברמה גבוהה. ניכר כי היא מבינה מהו מחקר ואת הדרך לבצעו בצורה מיטבית, תוך התייחסות ביקורתית למגבלותיו“.

טל: “צוות המכללה והמרצים, נתנו לי הזדמנויות להוכיח את עצמי ולהתפתח בעוד מובנים, מעבר ללימודים העיוניים. ניתנה לי ההזדמנות לחנוך אחרים, לימודית ורגשית ולהביא לידי ביטוי את הידע שרכשתי. מרגש לקבל משהו כזה, מודה שכשנרשמתי לא חשבתי שאזכה. זאת הזדמנות שאני מקווה שאצליח לקחת אותה בשתי הידיים ולנצל ממנה את המרב“.

ליווי אישי

עדי שלם, קיבוץ מירב, היא בוגרת המחלקה ללימודי ארץ ישראל ומצטיינת דיקן, ממשיכה ללימודי תואר שני בטכניון. דר ראובן גפני (ראש המחלקה ללימודי ארץ ישראל), כתב: “הצלחתה של עדי, שקיבלה במהלך לימודיה מספר פעמים פרסי הצטיינות, מטעם בית הספר למדעי החברה והרוח במכללת כנרת, נובעת הן מיכולותיה הלימודית והאקדמיות והן מן ההתמדה והמאמצים הרבים והממושכים שהשקיעה בלימודיה, מאז ראשית השנה הראשונה ועד עתה“.

עדי: “הליווי האישי שקיבלתי, האהבה למקצוע, הדחיפה קדימה והאפשרות ללמוד ולהתפתח עזרו לי להוציא מעצמי את הטוב ביותר. אני מודה למכללת האקדמית כנרת, שרואה את הסטודנטים והסטודנטיות שלה מקרוב, בלי שום מחיצות, על הזמינות והנכונות לעזרה בכל עניין שצריך. קבלת המלגה התאפשרה רק בזכות המכללה והמחלקה שלי“.

מגשים חלום

תימור בדר, מגאר,  הוא בוגר המחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה ומצטיין דיקן, ממשיך ללימודי תואר שני בטכניון. במכתב לוועדה כתב עליו ד”ר יותם פלד (מרצה בכיר במחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה): “תימור הוא סטודנט יצירתי בעל מחשבה ביקורתית המוכן להשקיע רבות ולחקור כדי להבין את הנושאים לעומקם“.

תימור: נהניתי מכל רגע בלימודים. קשה להאמין, אבל נהניתי גם מהמבחנים. הייתי לי תכנית לצאת לעבוד במשך שנהשנתיים ואז להתחיל את התואר השני, אבל בזכות מלגת המר, ניתנה לי ההזדמנות להתחיל את התואר השני כבר השנה, בראש שקט מבחינה כלכלית ובכך להגשים את החלום שלי“.

נשיא המכללה האקדמית כנרת, פרופשמעון גפשטיין: אנו גאים בסטודנטים שנבחרו. מדובר בסטודנטים רציניים, בעלי משמעת עצמית גבוהה, יסודיים, בעלי אמירה ובעלי יכולת חשיבה ביקורתית מעמיקה ויצירתית וגם בעלי מוטיבציה להיות בחוד החנית של המחקר בישראל

נשיא המכללה האקדמית כנרת, פרופשמעון גפשטיין: “אנו גאים בסטודנטים שנבחרו לקבל את המלגה החשובה. מדובר בסטודנטים רציניים, בעלי משמעת עצמית גבוהה, יסודיים, בעלי אמירה ובעלי יכולת חשיבה ביקורתית מעמיקה ויצירתית וגם בעלי מוטיבציה להיות בחוד החנית של המחקר בישראל. ראשי המחלקות והמרצים פועלים כל העת להכשיר את הסטודנטים והסטודנטיות לעולם התעסוקה וגם להמשך לימודיהם לתואר שני ושלישי ושילובם בתחום המחקר. אנו גאים בהצלחתם של בוגרינו, הצלחתםהצלחתנו. אנו מאחלים להם הצלחה רבה בהמשך לימודיהם“.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?