שביל חדש בנחל פארעם 

בשורה למטיילים בגליל: נחנך שביל חדש לטיולים בנחל פארעם, יובל של נחל מחניים, הזורם בחלקה העליון של חצור הגלילית, באזור הגובל ביער בירייה


שביל טיול חדש מוצע מעתה למטיילים באזור הצפון ולהנאת תושבי חצור הגלילית, ראש פנה והסביבה: המועצה המקומית חצור הגלילית ורשות ניקוז ונחלים כנרת, יחד עם מדרשתאורות הגליל“, בתהליך חינוכי שכלל מתנדבים רבים מחצור הגלילית, השלימו את פריצתו של שביל נחל פארעם, שביער בירייה, סמוך לחצור הגלילית. בפעילות, תמכו גם הרשות לפיתוח הגליל, שותפות צחר, מתנס חצור הגלילית ובתמיכת ארגוןארץ עירבהסעות למתנדבים והקמת ספסלים

מדובר בשביל מטופח ויפהפה שהוכשר לצדו של נחל פארעם, יובל של נחל מחניים, הזורם בחלקה העליון של חצור הגלילית, באזור הגובל ביער בירייה. בהכשרת השביל החדש, לקחו חלק תלמידים ותלמידות מבתי הספר בחצור הגלילית, מכינות מהאזור, קהילה ותושבים, בשיתוף וליווי רשות ניקוז ונחלים כנרת ובהנחיית צוות מדריכותאורות הגליל“. לאירוע חנוכת השביל, הגיעו ילדי חצור שפרצו את השביל עם שלטים מיוחדים לעידוד שמירה על הטבע, בכלל והשביל, בפרט.

את השביל, חנך ראש מועצת חצור הגלילית, שמעון סויסה, ששיבח את השותפים וילדי קהילת חצור הגלילית, על עבודה מסורה ומרשימה: “אני רוצה לברך את כל מי שלקחו חלק בפרויקט החינוכי המרשים הזה. יש כאן, מצד אחד, מחויבות אישית והיכרות עם הסביבה ומצד שני, עבודה פיזית באוויר הפתוח, למען הקהילה ולמען הסביבה. משמחת אותי גם העובדה שאנחנו מנחילים לדור העתיד את המורשת של הוותיקים, מייסדי חצור הגלילית של שנות ה-50′ וה-60′. הפרויקט הצליח להוציא את הילדים לשטח ולחבר אותם לטבע. אנחנו מקרבים את היער לחצור הגלילית. אלו, יחד עם הקמת מתחם תיירותי וקמפינג, מסלולי טיול ביער הקסום שסביבנו ומתחמי נופש ובילוי שאנחנו מקימים, ייתנו דחיפה רצינית לפעילות התיירותית באזור“.

שייכות וגאווה מקומית

טקס חנוכת השביל התקיים בשיא עונת הפריחה, כאשר הנחל נהנה מזרימה בזכות החורף הגשום. באירוע, נכחו גם מהנדס רשות ניקוז ונחלים כנרת, אושרי ילוז, גילה יעקביגורביץ, מהרשות לפיתוח הגליל ונהורה עמר, משותפות צחר, שליוו את התהליך, בשיתוף עם המתנס המקומי והעומד בראשו, יאיר כץ.  

מנכל רשות ניקוז ונחלים כנרת, צביקה סלוצקי: תלמידים וקהילה הפורצים שביל אל הנחל, מבקרים בו באופן קבוע ומטפחים אותו, ירגישו תחושת שייכות וגאווה מקומית וידעו לשמור על הנחל לשנים

מנכל רשות ניקוז ונחלים כנרת, צביקה סלוצקי: “רשות ניקוז ונחלים כנרת רואה חשיבות גדולה במעורבות הקהילה בשיקום ושמירה על נחלים ומקווי המים בסביבתה ובעשייה מתמשכת לאורך זמן. תלמידים וקהילה הפורצים שביל אל הנחל, מבקרים בו באופן קבוע ומטפחים אותו, ירגישו תחושת שייכות וגאווה מקומית וידעו לשמור על הנחל לשנים.

פריצת השביל לנחל הנה גם פריצת דרך להעלאת מודעות התושבים בחצור הגלילית לפנינת טבע ייחודית בקרבתם. חנוכת השביל הנה רק אות הפתיחה של עשייה חינוכית מתמשכת ומרשימה עם צוות ותלמידי בתי הספר, קבוצות נוער, מכינות וקבוצות קהילה, שמתכננת להוביל רשות ניקוז ונחלים כנרת סביב נחל פארעם, בהמשך. אני מודה לראש המועצה, שותפות צחר, צוותי ותלמידי החינוך והמתנס בחצור, מדרשתאורות הגלילולכל העוסקים במלאכה חשובה זו של שמירת המים והסביבה“.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?