נוכחות בולטת לאתרי הצפון בתערוכת התיירות הבינלאומית

אגף תיירות במועצה האזורית גולן ותיירני הגולן הציגו השנה ביחד בדוכן מרכזי אחד ביריד התיירות הבינלאומיIMTM שהתקיים בשבוע שעבר בתל אביב. הדוכן היה גדול יותר משנים עברו, מעוצב, אחיד ומושקע וכלל את כל אתרי התיירות המובילים בגולן      


ביריד התיירות הבינלאומי IMTM שהתקיים בשבוע שעבר בגני התערוכה בתל אביב, הציג אגף תיירות גולן, זו השנה השישית, דוכן אחד גדול ומרכזי, שאפשר למתעניינים להתרשם מעושר אפשרויות הבילוי בגולן, ולתכנן חבילות אירוח הכוללות לינה, אטרקציות, טיולים ועוד.

היריד, המתקיים זו השנה ה- 20 ברציפות, הפך לאירוע המרכזי של תעשיית התיירות בישראל ובעולם, ומהווה מנוף רציני למפגש של כל אנשי התעשייה לעבודה, היכרות והצגת חידושים בענף, כל אחד בתחומו.
השנה התמקדה תיירות גולן בהצגת הגולן כפארק התיירות והנופש המרכזי בישראל, והציגה מגוון עשיר באטרקציות ובהיצע למבקרים.

אתרי התיירות התגבשו לקבוצה אחת גדולה ובכך נתנו מענה לסוכנים ולאנשי המקצוע בתיירות המבקשים להגיע לגולן עם קבוצות מהארץ או מחו”ל.

 מי היה שם?

מרכז תיירות תרבות ובילוי וואסט, ביחד עם פארק וולקני אביטל ופארק הירדן הציגו דוכן עשיר עם מגוון הצעות לבילוי ולטיול בגולן עם פתרונות ליום, יומיים ואף יותר. לפארק וולקני אביטל היתה זו כמעט חשיפה ראשונה בסדר גודל כזה והפארק עורר סקרנות והתעניינות רבה בקרב המבקרים, שחלקם כבר בחרו תאריכים לביקור. הנתיב הוולקני הכולל את וואסט, הג’ובה הגדולה ביער אודם, נקודת הפליאומגנטיזם, הר בנטל ופארק וולקני אביטל, זכה גם הוא לתשומת לב מיוחדת.

דוכן פארק הירדן הציג את שלל החידושים והפיתוחים בפארק: חדרי האירוח המקסימים, אוהל בדואי משופר לקבוצות, מסלולי הליכה משולטים והפרויקט החדש הנרקם בימים אלה.

יקב רמת הגולן מזג משפע יינותיו המשובחים והציע חבילות תוכן אטרקטיביות לקבוצות מגוונות מכלל הארץ ומחו”ל.

דוכן תיירות עין זיוון הציג את חדרי אירוח הכוללים גם את מגוון אפשרויות הבילוי בצפון הגולן ובסביבה, את הבוסתן עם הפעילויות שיתקיימו בחודשי הקיץ, והצוות חילק לאורחים תפוחים מתוקים.

בית השוקולד “דה קרינה” מעין זיוון, היה הדוכן הכי מתוק שמשך אליו קהל רב שהביע התעניינות לבקר במקום ולהשתתף בסדנאות להכנת שוקולד בעבודת יד.

צוות תיירות אורטל כיבד את הבאים ביינות יקב שיפון, הציג את כפר הנופש ואת פינת החי הייחודית והיפה של הקיבוץ.

כפר הנופש מרום גולן שיווק אף הוא את חדרי הנופש עם הלובי החדש והמפואר, הציע חבילות אירוח ובילוי מגוונות ועדכן על השיפוצים הנעשים במסעדה בימים אלה במטרה להגדיל אותה ולהתאימה לקבוצות גדולות, לאירועים ולכנסים.

בדוכן “משק נעמי” סיפר הצוות על המשק, על ייצור גבינות עיזים, ואף חילק טעימת גבינות בנדיבות. משק נעמי גם חשפו את המוצר החדש שלהם: ארוחות בוקר שישי בריאות ועשירות בגבינות, מאפים וירקות המתאימות לקבוצות או לבודדים.

עוד הציגו: יער האיילים במושב אודם, בית הבד משק טויסטר בגבעת יואב, כפר האוהלים המונגולי ג’ינגס חאן בגולן בגבעת יואב, יקב בהט מעין זיוון, מרכז מורשת גוש קטיף באבנ”י אית”ן, בית המלאכה לייצור שופרות “קול שופר” מגבעת יואב, ג’ימי גי’פ טיולי ג’יפים וסוויטות אירוח בגבעת יואב, מרכז המבקרים “קסם הגולן” בקצרין, אתר החרמון, קשת מיצים טבעיים במושב קשת, מסעדת וקצביית גיליס בנוב, בית הבד ארץ גשור ועוד תיירנים רבים.

שמואל חזן, מנהל אגף תיירות במועצה אזורית גולן ומוביל הפרויקט: “כבר כמה שנים שהתיירות בגולן פועלת למתג את הגולן כפארק התיירות והנופש המרכזי של ישראל, ולכן אני רואה חשיבות רבה בהצגת הגולן בביתן אחד. כמה שיותר תיירנים, כמה שיותר אפשרויות – יותר טוב. הביתן של התיירות מורכב מהתיירנים הגדולים שלוקחים דוכן עצמאי ממותג, ועל שיווק וחלוקת פרוספקטים של התיירנים הפרטיים, אחראי צוות אגף תיירות. השנה הפקנו סרט תדמית יפהפה על הגולן שהוקרן על מסך גדול במהלך היריד.

ובנימה אישית, שותף מוביל ועיקרי שדחף וקידם כל שנה את השתתפות הגולן ביריד התיירות הוא רונן גלבוע ז”ל. רונן נפטר בנסיבות פתאומיות וטרגיות כשבועיים לפני התערוכה וחסר לכולנו מאוד.”

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?