קבוצת היוצרים למען קצרין בתערוכה מסכמת שנת פעילות

בימים אלה מוצגת במתנ”ס קצרין תערוכה המסכמת את שנת הפעילות האחרונה של קבוצת היוצרים למען קצרין, בה נערכו ארבע תערוכות על-פי עונות השנה. התערוכה כוללת את כל 32 הציורים מהשנה החולפת יחד עם שירים שנכתבו במיוחד לאירוע זה


במהלך השנה שחלפה הוצגו במתנ”ס מדי עונה שמונה ציורים בגודל אחיד שהציגו את העונה. דניאל טישאור מוביל פורום אמני קצרין שגם אצר את סדרת התערוכות במהלך השנה, מסכם.

“הרעיון הוא ליצור רצף של עשייה אומנותית על ידי תערוכה בהמשכים. בחרתי השנה את הנושא של עונות השנה. זהו נושא אהוב עליי במיוחד מאחר ויש בקצרין הרבה טבע ונוף. מספיק לצאת קצת מהבית ועונות השנה עוטפות אותנו מכל פינה. בשנה הבאה אבחר נושא אחר שגם כן ייצור רצף של תערוכות בהמשכים. זה יוצר דו שיח בין האמנים לשוחרי האמנות פה באזור ולבאי המתנ”ס שנחשפים לתערוכת בהגיעם לפעילויות השונות בקצרין.

“סדרת התערוכות הוצגה בקיר המערבי בקומה הראשונה במתנ”ס, בפורמט אחיד. בכל עונה שמונה קנווסים באותו הגודל נתלו באותו הקיר ולצדם קרדיט לכל אמן שצייר. גילי פורת, מנהל המתנ”ס, אהב את הרעיון והיוזמה ונרתם לתת יד ושיתוף פעולה בכל הנדרש להקמת סדרת התערוכות.

דניאל טישאור, אוצר: “אני מתכנן סדרה נוספת בנושא ארבעת האלמנטים. אני מזמין את כל מי שרוצה לצייר, להצטרף לקבוצה ולקחת חלק בתערוכות ובמפגשים השונים, ופשוט ליהנות מהעשייה האומנותית המבורכת שיש לאנשי המקום להציע כאן בקצרין”

“הסדרה נפתחה בחורף שעבר. בכל עונה הציגו שמונה אמנים מוכשרים מקצרין והגולן שמונה ציורים מרהיבים. כל אמן הציג לפי ראות עיניו ומעמקי תחושותיו את העונה. כל עונה נפתחה בטקס שהציג את האמנים. בכל טקס הקריא המשורר ניסים פרנקו שיר או שניים שחיבר במיוחד לעונה המוצגת.”

דימי אפרצב, ראש המועצה נשא דברים. “אני גאה להיות שותף בתהליך יצירה זה, ומאחל הנאה רבה מהיצירות והמשך עשייה פורייה לטובת כלל הקהילה”.

“כעת אנו מציגים תערוכה שמסכמת את העשייה מהשנה החולפת. 32 ציורים שמציגים את כל עונות השנה לפי ראות עיניהם של אמני קצרין אליהם צורף שירו של ניסים פרנקו יחד עם כל הציורים.

“סדרה זו היא רגע גדול של נחת שמצליח להוציא אותנו מההמולה של השגרה השוחקת למקום רגוע שהוא שלנו. סיכום השנה הוא השיא בכל העשייה המבורכת במהלך השנה.

אני מרגיש סיפוק רב בהובלת העשייה האמנותית של האמנים בקצרין. שמח מאוד על כל ההזדמנויות שיש לכל אמן ליצור, לצייר ולבטא את עצמו באמצעות בד וצבע. יש לי רעיונות רבים להמשך הדרך. אני יודע שיש בקצרין אנשים שהיוזמה האומנותית מעוררת אותם להצטרף לקבוצה ולצייר.

“לאחר הסדרה אני מתכנן סדרה נוספת בנושא ארבעת האלמנטים. אני מזמין את כל מי שרוצה לצייר, להשתתף במפגשי ההרצאות, להצטרף לקבוצה ולקחת חלק בתערוכות ובמפגשים השונים, ופשוט ליהנות מהעשייה האומנותית המבורכת שיש לאנשי המקום להציע כאן בקצרין.”

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?