הרצאות וקורסים

ארועים ומופעים

הצגות

הצגות

ילדים ומשפחה

בריאות וספורט

תערוכות ואמנים

אירועים

מתנ”ס קצרין מזמין אתכם לחוג חדש: ציור אינטואיטיבי, בהנחיית אן רקובר. בואו לצאת מהגבולות ושחררו את הצורך להציג תוצאה


עדה סימוניץ, רכזת תרבות

אן רקובר היא ציירת שהציגה בתערוכות בארץ ובחו”ל, מלמדת ולימדה במצפה רמון, במרכז לאומנויות במעלות, בחוגים פרטיים בביתה והיום כאן בקצרין, עשתה ועושה סדנאות ציור בטבע.

אן נולדה בבלגיה, עלתה לארץ כילדה בת חמש, גדלה בתל אביב וחיה בצפון כמעט כל שנות בגרותה.

כשכולם מציירים בגן ומפסיקים בשלב מסוים בחייהם, אן פשוט לא הפסיקה. היא המשיכה לצייר, למדה ב”תלמה ילין”, המשיכה במכון “אבני” וכשעברה לצפון, למדה במכללת תל חי. בהמשך היא השתלמה אצל ד”ר פינקי פיינשטיין, שם הוכשרה כמנחה לציור אינטואיטיבי.

מהו ציור אינטואיטיבי? זוהי טכניקת ציור שבה לומדים לשחרר את הצורך שלנו בתוצאה. בציור אינטואיטיבי, אנחנו לומדים לטעות ולקבל את הטעויות שלנו בשמחה, כי טעות היא גם הזדמנות ליצור משהו חדש.

בציור אינטואיטיבי אנחנו מפתחים את היצירתיות תוך ויתור על הצורך להצליח, מוותרים על הצורך להראות תוצאה ומאפשרים לשחרר את המחשבה ולתת לצבעים ולידיים לנוע בחופשיות.

אנו עובדים בשלושה שלבים: שלב ראשון – עובדים בפסטל יבש על נייר שחור, ממלאים את הדף בצבע ומעיזים לצייר שכבה על גבי שכבה. בשלב השני, עובדים בשכבות של פנדה ואקריליק על בריסטול. השלב השלישי – אקריליק על בד.

מניסיונה של אן, אנשים שלמדו אצלה ציור אינטואיטיבי, אנשים שלא ציירו בדרך כלל, נרשמו אחר כך לשיעורי ציור, כי הם שחררו את הפחד של “אני לא יודע לצייר” או מיני אמירות מגבילות שכאלה.

אני מזמינה אתכם להתנסות, לצאת מהגבולות, אולי גם אתם תגלו בעצמכם כישרונות חדשים.

 

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?