סיכום עונה בקבוצות הכדורסל התחרותי

עקב החלטת איגוד הכדורסל לסיים את העונה של כל הליגות התחרותיות בענף, נאלצנו לסיים, קצת מוקדם מדי, עונה מצוינת של מחלקת הכדורסל. מוזמנים לקרוא את סיכום העונה


 

קבוצת הבוגרים

עוד עונה מוצלחת לקבוצת הבוגרים שסיימה את העונה שלה במקום השני, במאזן של 12 ניצחונות ושלושה הפסדים בלבד.

למרות שלכל משחק הקבוצה עלתה בכדי לנצח, לעתים נאלצה להתמודד עם סגל חסר בגלל פציעות וסיבות אחרות. כל זאת ועוד, הקשה על ההתנהלות העונה ואף על פי כן, הקבוצה סיימה במקום השני המכובד בהחלט, עם עלייה לפלייאוף העליון, שיכולה הייתה גם להוביל אולי לעליית ליגה. בגלל הקורונה, העונה הסתיימה ואת היומרות לעליית ליגה תצטרך הקבוצה כבר לדחות לעונת המשחקים הבאה. סגל השחקנים המורכב כולו משחקני הגולן נשאר כפי שהיה, עם חיזוק של מתן מקצרין. הקבוצה שיחקה בצורה מגובשת ואחידה, עם היכרות טובה בין האחד לשני. הכי חשובההנאה שהייתה לכל השחקנים שלקחו חלק בעונה הזאת, מרשף דהן, המאמן ועד לאחרון השחקנים.

קבוצת הנוער יאיב

הקבוצה, שחזרה השנה לפעילות לאחר מספר שנים, דורגה בצמרת הגבוהה של הליגה, לאורך כל עונת המשחקים. במהלך המשחקים, חוו שחקניו של נבות רוכברג מהפכים ודרמות רבות ולבסוף, סיימו את העונה במקום השלישי בליגה, עם מאזן של תשעה ניצחונות וארבעה הפסדים. הקבוצה שילמה בשנה הזאת שכר לימוד, מכיוון ששחקני הקבוצה מורכבים ברובם משנתון של כיתה יא. בעונת המשחקים הבאה, הם יהיו הרבה יותר מנוסים ויתמודדו על עלייה לליגה הגבוהה.

קבוצת הנערים ט‘-י

הקבוצה, באימונו של עדי בלה, הציגה עונה מצוינת ויעיד על כך מאזנה של הקבוצה: העונה הופסקה כשהקבוצה במקום השני, עם מאזן של הפסד בודד מול 13 ניצחונות.

הקבוצה הציגה עונה מרגשת, הרבה מהפכים ודרמות וניצחונות משכנעים וגדולים. הקבוצה השיגה את מקומה הגבוה בליגה בצדק והחשוב מכול, השתפרה ממשחק למשחק בעונה.

קבוצת ילדיםאלעל

קבלו את אלופת ליגת ילדים אצפוןהקבוצה של נבות רוכברג סיימה עונה גדולה במקום הראשון עם אליפות יוקרתית, כשבמאזנה 12 ניצחונות לעומת שני הפסדים בלבד.

לאחר מאבקים רבים בצמרת, מול קבוצות הגולן וקבוצות הגליל העליון, הצליחה הקבוצה לזכות בתואר האליפות ולהקנות למועדון קבוצת ילדים לאומית בעונת המשחקים הבאה. זה הושג בזכות מאמץ קבוצתי עיקש, מלחמה על כל כדור בהגנה בכל משחק ומשחק התקפה נמרץ, בכל הכוח.

ילדיםאביטל“/נטור/קצרין

הקבוצה השנייה שלנו בליגת הילדים סיימה גם היא עונה מצוינת, במקום השלישי, כשבמאזנה 10 ניצחונות וארבעה הפסדים. הקבוצה, באימונו של גלי שמשי, הציגה קבוצה מגובשת ששיחקה נהדר משני צדי המגרש ובתוך כל זה, ההשתפרות של כל שחקן ושחקן.

קבוצת ילדיםאופק

הקבוצה, באימונו של ישראל בןישראל, חוותה עונה לא קלה מבחינת התוצאות, אבל עונה בהחלט ראויה מבחינת הדרך. הקבוצה סיימה את העונה במקום האחרון, עם 14 משחקים ללא ניצחון, אך ניתן היה לראות בבירור את השיפור שעשו השחקנים ממשחק למשחק, גם בתוצאה וגם בדרך. שחקני הקבוצה בשכבת גיל נמוכה, דבר שיעזור להם בשנה הבאה, כשיקפצו עוד שנה קדימה בגיל.

קבוצת ילדות הגולן

הקבוצה, באימונה של אחינועם מלכה, ממשיכה את מגמת השיפור מעונה לעונה וסיימה השנה במאזן מאוזן של שישה ניצחונות מול שישה הפסדים ובמקום השביעי בליגה.

לאורך כל השנה, התמודדו הבנות עם מהפכים, הפסדים וניצחונות. הבנות השתפרו ממשחק למשחק, הקריבו האחת למען השנייה והיו שם תמיד, בכל מצב. אחינועם המאמנת ניווטה וניתן היה לראות ששחקניות הקבוצה עושות שיפור ודרך לאורך כל השנה.

קבוצות הקטסל

4 קבוצות קטסל שיחקו השנה בגולן: קטסלאביטל“, של סיני משה רובינשטיין, קטסלאלעל“, שאימן עדי בלה, קטסל נטור, באימונו של גלי שמשי וקטסלאופק“, של ישראל בןישראל.

כולן שיחקו בבית אחד יחד עם קבוצת סגל של הגליל. בליגה זו, אין טבלה ואין משמעות לניצחונות ולהפסדים, כשהמטרה היא שיפור היכולות של השחקנים הצעירים בלבד.

כל קבוצות הגולן הציגו משחקים מצוינים, בחלקם ניצחו ובחלקם הפסידו, אבל חשוב מכךכולן הציגו שיפור וגיבוש קבוצתי במהלך העונה.

זאת ההזדמנות לומר תודה רבה לכל המאמנים, השחקנים וההורים, על העונה המופלאה שהייתה. נשוב ונתראה בעונת המשחקים הבאה. עד אז, תודה לכולם.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?