מ.ק קצרין-גולן – אלופי ליגת נערים ג’ צפון!

בגאווה גדולה הונפה צלחת האליפות השנייה ברציפות במגרש הכדורגל העירוני על ידי קבוצת נערים ג‘. אלופי המחוז, אלופים ומתמידים ועם אופי של גלדיאטורים


זאת השנה השלישית שהמאמן אלרואי כהן (“אלרוכפי הילדים קוראים לו) נמצא על הדשא בקצרין. זוכרים לו את ימי גדולתו בנבחרת ישראל, חלוץ הפועל תל אביב ושחקן הרכב בקריית שמונה. את כל הכישרון וההתמדה הוא ממקד בנערים המוכשרים. מ.ק קצריןגולן נערים גהיא קבוצה משותפת למועצה המקומית קצרין והמועצה האזורית גולן. הקבוצה מתאמנת במגרש הכדורגל בקצרין ומשתתפת בליגה המחוזית עם קבוצות ענק כמו צפת, מעלות, מרום הגליל ונצרת.

אלרואי משתף בסיכום העונה: “מה לא עברנו העונה? התחלה מקרטעת והססנית עם הפסד ותיקו, מתחילים את העונה לא במגרש הביתי שלנו ונודדים לקריית שמונה, שחקנים מגיעים ועוזבים במהלך העונה, טיסות, פציעות טורדניות ולא מעט בלתמים. לרגע לא עצרנו, המשכנו יחד כקבוצה אמתית וכולם נתנו את האקסטרה שלהם כדי להשלים את החסר, כשהיה צריך.

מכאן, אני רוצה להודות לשחקנים, אתם חברה מדהימים עם אופי של גלדיאטורים. עשיתם את הבלתי ייאמן, עליתם לליגה הזאת השנה ולקחתם אותנו לאליפות! התמודדנו נגד מועדונים שמ.ק קצרין/גולן לא התמודדה מולם ב-20 השנים האחרונות, מאז ששיחקתי כאן בעצמי ועשינו את זה בסטייל ענק. גם בגביע העפלנו אחרי נסיעה של חמש שעות לבאר שבע וקרב פנדלים מותח.

ואז, משחק אחרון לעונה, כשרק ניצחון מבטיח לנו אליפות, דרבי בחוץ, נגד עמק הירדן, שהדבר שהם הכי רוצים לעשות זה להרוס לנו את החגיגות אצלם במגרש. התשובה שלנו: מפרקים אותם 0:4 בנוקאאוט מוחץ.

אני מודה על הזכות להיות חלק משמעותי בשינוי שהתחיל וימשיך בשנים הבאות. לעלות ליגה ולקחת בה אליפות באותה השנה, זה לא משהו טריוויאלי.

אני רוצה להגידכל הכבוד לכם שחקנים מדהימים שלי! אני גאה בכם כמו שלא חשבתי שאוכל להיות גאה אי פעם. רוצה להגיד תודה גדולה לצוות המאמנים והמנהלים המעולה, שקיים כאן במחלקה, שעושים הכול כדי שנהיה כמה שיותר מקצועיים ושנתקדם בכל יום עוד“.

אפילו שינו הגיע

ביום שישי האחרון, בצהרי היום, התכנסה כל קבוצת הנערים למשחק ראווה מול מנהלי והצוות המקצועי, נציגים מהמועצה והמתנס. כמובן שהנערים ניצחו 1:3, כשהגול של הצוות המקצועי הובקע בספק נבדל

את הצלחת הניפו לאחר טקס מרגש, במעמד שינו זוארץ, יור ההתאחדות, שהגיע להעניק את הצלחת, ראש המועצה המקומית קצרין, דימי אפרצב, סגן ראש המועצה האזורית גולן, גל גפני, מנהל מתנס קצרין, גילי פורת וכמובן, ההורים הגאים ותושבים. הגעת יור ההתאחדות אינה דבר של מה בכך ומראה על אמונה של ההתאחדות ביכולת של הגולן לייצר שחקנים ברמה מקצועית ארצית.

זה המקום להודות לכל הנוגעים בדבר, לאלרואי כהן, שנותן את הלב והנשמה, קובי בדש, בן אניסימוב, משה ריי, רון דובר, אופק שטיינר, יואב סופר, אשר כנפו, המועצה המקומית קצרין, המועצה האזורית גולן, מתנס קצרין, מחלקת הספורט גולן ולהורים המדהימים שתמכו ונתנו לילדים את העורף והדחיפה למצוינות.

כתבות שיכולות לעניין אותך

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?