משולחן המועצה האזורית גולן

אושרה הקמתה של החווה החקלאיתחינוכית באבני איתן שתחל לפעול כבר בשנהל הקרובה הילה נוקד רכזת ומורה בביסגולןהיא אחת הזוכות באות ההוקרה היוקרתי של משרד החינוך לצוותי חינוך מיוחד השמיניסטים של הגולן
חגגו סיום 12 שנות לימוד וקבלו ברכות לדרך והנה זה בא: יום הגולן 2023


חנוכת הבית

בשעה טובה, נחנך השבוע רשמית מועדון הוותיקים בחיספין. המועדון מופעל על ידי אגף הייעוץ והטיפול ומחלקת הוותיקים במועצה, בשיתוף משרד הרווחה והשירותים החברתיים. מיה סבג, רכזת המועדון המסורה והרגישה, עושה לילות כימים לטובת קידום המועדון.

מבנה המועדון הוא מטופח ומזמין כמו בית חם, ולא קשה להבין מדוע הוא הפך למרכז אזורי לוותיקי האשכול הדתי (שבלי כל קשר, יכולים במקביל לקחת חלק בפעילויות כל ותיקי הגולן מכל היישובים והמגזרים).

חברות המועדון מתכנסות מספר פעמים בשבוע, בשעות הבוקר, למפגש הכולל ארוחה קלה, פעילות גופנית וסדנאות במגוון תחומים. המשתתפות מעידות על הנאה רבה מהפעילויות ועל תחושת קהילתיות ודאגה הדדית בין הבאות, מה שמדרבן אותן לצאת מהבית ולהישאר פעילות.

היא משלנו

הילה נוקד, רכזת חינוך מיוחד ומורת שילוב בביהסגולן“, שבחיספין, קיבלה בשבוע שעבר ממשרד החינוך הודעה על זכייתה באות הוקרה של משרד החינוך וקרןאתנהלצוותי החינוך המיוחד. אות ההוקרה הייחודי מוענק מדי שנה למספר מצומצם של אנשי צוות חינוכי. השנה יוענק אות ההוקרה להילה ול-15 עובדי הוראה נוספים בחינוך המיוחד, בטקס רשמי, במעמד נשיא המדינה ושר החינוך.

הילה המתגוררת במושב נוב, מלמדת תלמידים עם עיכוב התפתחותי ושפתי, לקות למידה, הפרעות קשב וריכוז, מוגבלות בשמיעה והפרעות נפשיות. הילה הייתה זו שפתחה לפני 15 שנים את כיתת החינוך המיוחד הראשונה בבית הספרגולן“. כיום, היא מובילה את מערך השילוב בבית הספר לתלמידים הזכאים לשירותי החינוך המיוחד בכיתות בחינוך הרגיל.
הילה מעידה כי היא אוהבת מאוד את עבודתה ורואה בה את ייעוד חייה. הרצון שלה הוא שכל ילד ירגיש שווה ושיהיה חלק מהכלל. במסגרת זו, היא מכירה את כל תלמידי בית הספר ואת סיפורם האישי.
מבחינתי, חדשנות בהוראה בתחום החינוך המיוחד באה לידי ביטוי בלא לעשות היום את מה שעשינו כבר אתמול. חדשנות היא הפיכת התלמידים לשותפים בתהליך הלמידה, כך שהם עצמם ידעו להעריך באופן רפלקטיבי את הלמידה שלהם ולפתח אותה הלאה“. ברכות להילה. את גאווה לכולנו.

יום הגולן 2023

יום הגולןמתקיים השנה בפעם השלישית, כשהפעם כמעט הכול על טהרת הגולן. “יום הגולןיתקיים בדיוק בעוד שבוע, ביום חמישי 15.6.2023 (כו סיוון תשפג), החל מהשעה 16:00 אחהצ, במתחםצנובר“.

לרגל חודש הספר העברי, יופעל במקום מתחם ספריות (גולן וקצרין), עם מגוון גדול של ספרי יד שנייה בחמישה שח, לצד מגוון פעילויות מיוחדות לכל המשפחה.

במתחם הסדנאות, תוכלו לבחור סדנת יצירה עם אומני הגולן וליצור להנאתכם בסגנונות שונים ולכל הגילאים.

בחוץ תפעל במה מוזיקלית במהלך האירוע כולו עם חן צימבליסטה והפילהרמונית, שתארח הרכבים מהגולן. במתחם המזון ניתן יהיה למצוא מבחר פודטראקים וכן דוכנים שיציעו אלכוהול שכל כולו על טהרת הגולן. בשעה 19:00 תתקיים על הבמה המרכזית הופעתו של בניה ברבי.

לאורך כל הערב יהיו עוד מלא הפתעות, והכול במיוחד עבורכם. הכניסה חופשית לתושבי הגולן וקצרין. מחכים לכם!

כך הולכים השותלים

בשעה טובה, אושרה בשבוע שעבר הקמתה של חווה חקלאיתחינוכית בשטח תחנת הניסיונות בכניסה לאבני איתן. חלום החווה יהפוך למציאות ממש בקרוב, כשצפי תחילת הפעילות החינוכית במקום הוא כבר בשנת הלימודים הקרובה.

החווה תהווה נדבך נוסף בפיתוח סביבות למידה מתקדמות וחדשנות פדגוגית. ברמה הערכית, החווה מהווה עבור התלמידים מוקד חיבור לערכים הגולניים, לחקלאים ולאנשי מחקר. הלמידה בחווה תתבסס על מפגשים של תלמידים עם חוקרים וחקלאים מהגולן, הפועלים במסגרתמכון שמיר למחקרוהיחידה לחקלאות וחדשנות גולן“. כך, באמצעות עבודה חקלאית, יחשפו התלמידים גם למחקרים פורצי דרך וטכנולוגיות מתקדמות המשולבות בחקלאות.

העשרה והעצמה

לפני כשבועיים, התקיים במועצה כנס למלווים בהסעות. מטרת הכנס הייתה העצמה של המלווים והמלוות שנושאים באחריות רבה על כתפיהם במסגרת התפקיד. בכנס, שמעו הנוכחים את הרצאתה מעוררת ההשראה של ליאת רביב כהן.

בתחילת השבוע, הופצה בין כל עובדי המועצה תכנית ההכשרות והעשרות לשנה זו. התכנית היא פרי מיפוי ועבודה מאומצת של תמר לובין, רכזת משאבי האנוש של המועצה והממונה על תחום ההכשרות. למרות שחלפו רק ימים ספורים מאז פורסמה התכנית, ההיענות מרשימה מאוד והרישום הולך ותופח מדי יום.

עוף גוזל

בסופש הקודם, נאספו בוגרי יב מרחבי הגולן וקצרין, לערב פרידה מרגש ממחלקות הילדים והנוער של המרכזים הקהילתיים גולן וקצרין.

לאחר קבלת פנים מרגשת וטעימה, קיבלו הבוגרים הסבר על מרכזי הצעירים. מנהל מחלקת הילדים והנוער מהמרכז הקהילתי גולן, ירון קמרינסקי, בירך את הבוגרים וכך עשו גם שני ראשי המועצות, שדיברו על חשיבותו של הנוער כהון אנושי לגולן ולמדינה.

הערב הסתיים בהרצאה מעוררת השראה של דין מירושניקוב, שדיבר על עלייה לארץ כעולה חדש, על קשיים ושירות כלוחם בשייטת 13 ובקרב על המרמרה. בהצלחה לבוגרים.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?