משולחן המועצה האזורית גולן

חג האביב מאופיין בהתחדשות ופריחה וכשמדובר בגולן נדמה שאנחנו בחג אביב שאיננו מסתיים. עבודות פיתוח, הרחבה ובנייה נראות בכל מקום חניכי תכניתדילר גולןהמריאו לאוסטרליה עובדי המועצה הכינו ביום המעשים הטוביםאדניות, עציצים ורהיטי עץ כמתנה לאחרים


בעוד שבוע וחצי נסב כולנו לשולחן הסדר ונציין את חג החירות. חג האביב מאופיין בהתחדשות ופריחה וכשמדובר בגולן נדמה שאנחנו בחג אביב שאיננו מסתיים. עבודות פיתוח, הרחבה ובנייה נראות בכל מקום, מדרום ועד לצפון הגולן. מאות משפחות שנקלטו בשנה וחצי האחרונות החלו לבנות את בתי הקבע והיד עוד נטויה.

במקביל, נשלמות ההכנות לקראת חופשת הפסח שתביא אל הגולן עשרות אלפי מטיילים, שייפקדו את אתרי הטיולים והתיירות וישתתפו באירועי החג השונים של תיירות הגולן והחברה להגנת הטבע. באתרים עצמם, מחכים למבקרים טיילות חדשות, שילוט עדכני, אטרקציות ומקטעי טיול שייפתחו לראשונה בפסח הקרוב. הבולט שבהם היא פתיחתו המחודשת של הגן הלאומי סוסיתא, שעבר שיקום מקיף, חפירות הצלה נרחבות והקמה של תשתיות למבקרים, אחרי שנים בהן האתר היה סגור. הפתיחה הרשמית מתוכננת לשבוע הבא ואז גם תראו את התמונות.

ביום רביעי השבוע, יצאו בני ובנות הנוער שלנו, החברים בתכניתעמיתי דילר“, לפרק הביקור בקהילה היהודית העמיתה, במלבורן, אוסטרליה. החברהשוגרולמסע המרגש אחרי שנה וחצי של הכנות, בטקס מרגש במליאת המועצה ופרידה מההורים במגרש החנייה, שכללה גם לא מעט דמעות.

על כל אלה ועודבשורות שלפניכם. מזמינים אתכם לקרוא ולהתרגש אתנו.

לומדים על שירות

צוות אגף הדוברות והשירות של עיריית רחובות הגיע השבוע לביקור ולמידת עמיתים בגולן. הביקור הוא יוזמה משותפת של אביטל רגב קיסרראש אגף הדוברות והשירות בעיריית רחובות ולימור הולץדוברת מועצה אזורית גולן. לביקור התלוו חלי פריימנהלת השירות בעירייה, פריאל יונייב, מנהלת שירותי הדיגיטל ויעל כהן מזכירת האגף. במהלך היום, סיירו האורחות באתרים שונים בגולן, שוחחו על השונה והדומה בתחום השירות לתושב במרחב העירוני מול זה כפרי והעלו רעיונות מפרים לשיפור השירות לתושבים בשתי הרשויות.

איך יודעים שבא אביב? בנייה סביב סביב!

החלטנו לרכז פעילות של חודש אחד בלבד, זה האחרון (וגם זה בצורה חלקית), בכדי שכולנו נשים לב שלצד הכבישים והשבילים, יש פריחה משגעת של חלומות ולא רק פרחים.

השבוע צוות התכנון של אגף ההנדסה הגיע לביקור ראשון לקראת הכשרת מגרשים ל-70 יחידות דיור חדשות בנטור. בשעל, החלו עבודות הכשרה ל-54 מגרשים חדשים. בחיספין, עובדים צוותי החברה הכלכלית על שיקום תשתית המדרכות בשכונה הוותיקה וכמה מאות מטרים משם, בהרחבה החדשה, יצקו מדרכות חדשות. בנאות גולן, הסתיימה הכשרתם של המגרשים בהרחבה החדשה. בצפון הגולן, סיימה לפני שבועיים חברת  New Future הנחת עורק תקשורת חדש ליישובים אודם וקלע אלון. התושבים החלו בשבוע שעבר להתחבר לרשת הסיבים האופטיים. במושב יונתן, הסתיימו עבודות השלד של מועדון הנוער החדש. מוקדם יותר החודש הסתיימה הכשרת 69 מגרשים באודם. עבודות הכשרה ל-14 מגרשים נוספים ברמות נמצאות בעיצומן. יש לנו עוד הרבה מה לספר. בינתיים הרימו את הראש והסתכלו סביב ותראו איך הכול פורח!

שלוש, שתייםאחתדילר!

ביום רביעי השבוע, יצאו חניכי וחניכות תכניתדילר גולןלחלק השיא בתכנית: ביקור בקהילה היהודית במלבורן אצל הקבוצה העמיתה. “דילרהיא תכנית מנהיגות ביןלאומית שלוקחים בה חלק תלמידים ותלמידות בכיתות י‘-יא מקהילות יהודיות בארצות הברית, קנדה, דרום אפריקה, אוסטרליה, דרום אמריקה, אירופה וישראל.

חברי התכנית עוסקים בנושאי מנהיגות, תיקון עולם, בניית קשרים לעם היהודי ולמדינת ישראל, זהות ומורשת יהודית. לכל קבוצתדילרישראלית יש קבוצה עמיתה מקהילה בחול. “דילר מלבורןהיא הקבוצה העמיתה שלדילר גולן“, מאז החלה התכנית לפעול בגולן בשנת 2015.  בשלוש השנים האחרונות, חניכידילר גולןלא יצאו למלבורן בשל מגפת הקורונה, כך שהמחזור הנוכחי הוא הראשון לחדש את המסע ומכאן גם ההתרגשות הרבה.

הביקור באוסטרליה יימשך שבועיים, במהלכם יתארחו חניכי הגולן בבתיהם של חניכי הקבוצה ממלבורן. בחופשת הקיץ, תגיע הקבוצה האוסטרלית לביקור גומלין בגולן.

את הקבוצה מלווה מטעם המועצה ירון קמירנסקי, מנהל מחלקת הנוער והילדים, במרכז הקהילתי גולן. חברי הקבוצה יחזרו ארצה יום לפני ליל הסדר עם סיפורים, חוויות ומסקנות.

יום העיון השנתי עש מנוחה גפני זל

השבוע, התקיים יום העיון השנתי לאנשי ונשות מקצועות הטיפול. זו השנה ה-11 בה מתקיים יום העיון עש מנוחה גפני זל, שהייתה מטפלת כמעט 20 שנה, באגף הייעוץ והטיפול במועצה.

השנה, הוקדש יום העיון לנושא הזוגיות, כחלק ממהלך שבמרכזו פתיחתו של מרכזעוגנים” – תחנה לטיפול זוגי ומשפחתי. “עוגניםהיא חלק משירותי האגף ונועדה לתת מענה מקצועי לתושבי הגולן בתחום הזוגיות וחיי המשפחה.

חלקו הראשון של יום העיון הוקדש להרצאתן המרתקת של אתי גדזורוחמה תורגמן, שתי מטפלות משפחתיות מוסמכות, שדיברו על זוגיות, תקשורת ויחסים בתוך המשפחה בעידן המודרני. חלקו השני של היום, שהיה קליל ומצחיק, הצמד שי אביבי ומיכל ליבדינסקי העניקו מבט קצת אחר ומשעשע על זוגיות; כמסלול שבו מתחילים כנסיך ונסיכה, הופכים לדרקון ומכשפה ובסוף, מתעלים להיות מלך ומלכה.  תודה לצוותעוגנים” – התחנה לטיפול זוגי ומשפחתי, לצוות המרכז הקהילתי במתחםצנוברולכל מי שסייע וסייעה בהובלה וארגון של יום העיון.

יום המעשים הטובים

יום המעשים הטוביםהתקיים השנה במועצה, בהובלה של אגף הייעוץ והטיפול ויחידת ההתנדבות. בבוקרו של יום, נפגשנו, כל עובדי המועצה, במרכזצנובר“, ליום שהחל במשחקי היכרות משעשעים עם עבודת אגף הייעוץ והטיפול ומחלקותיו השונות.

במרכז היום, עמדה פעילות הכנת עציצים, אדניות, ספסלים ושלטים, שחולקו לאחר מכן לארגונים שונים אתם עובד האגף ושאנו מבקשים להוקיר ולהודות להם. בין השאר, חילקנו את התוצרים היפים בגני החינוך המיוחד בגולן; לסייעות הנפלאות במערכת החינוך; לבית ליןמרכז הסיוע הראשוני לילדים נפגעים מינית בצפת; למועדוני הוותיקים בגולן ועוד.

תודה גדולה לאביב פלס אשכולי, מנהלת יחידת ההתנדבות ולצוות מרכז חוסן, שהובילו את היום המיוחד וכמובן, לכל עובדי המועצה האזורית גולן, שלקחו חלק ביוזמה ובפעילות עצמה.

הלב אומר תודה

ביום שלישי השבוע צוין ברחבי העולםיום העובדים הסוציאליים הביןלאומי“. במסגרת זו, קבלו העוסים והעוסיות של אגף הייעוץ והטיפול מכתב הוקרה על עשייתם ועבודתם החשובה. העובדים הסוציאליים מהווים חלק קריטי בתהליכי שיקום וליווי בכל שלבי החיים ואלו שבחרו להקדיש את חייהם לתחום זה ראויים לכל הוקרה ותודה. יישר כוח!

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?