משולחן המועצה האזורית גולן

המועצות הדרוזיות מקדמות יחד עם מועצה אזורית גולן הקמתו של אזור תעסוקה ותעשייה חדש בצפון הגולן סיורי השטח של אגף ההנדסה ביישובים נמשכים והפעם: מרום גולן  החטיבה להתיישבות מציגה: מענקים ליזמים עיסקיים ברמת טראמפ מתגאים בגינת ירק קהילתית שהוקמה בסיוע יחידת הבריאות


פורים מאחורינו, והעיניים נשואות לחג הפסח, שיגיע בעוד פחות מחודש. פסח הקרוב עומד להיות גדוש באירועים ובעיקר במבקרים ומטיילים. בשנה הקרובה, המועצה עומדת להשקיע בתחום התיירות לבדו משאבים בהיקף חסר תקדים של יותר מ-59 מיליון ש”ח ועוד 20 מיליון ש״ח לשיקום אנדרטאות, מתוך הכרה שהתיירות הייתה ותמשיך להיות מנוע צמיחה כלכלי עיקרי באזור. לאחר חג הפסח, תושבי המועצה יתחדשו ביישומון חדש שהולך ונבנה בימים אלו. מדובר על חלק מתהליך מקיף של שדרוג המערך הדיגיטלי במועצה והרצון לשדרג את איכות השירות המוענק לתושב. היישומון החדש יאפשר מתן שירותים יעיל בתחומי פעילות שונים כגון: תשלומים, הרשמה, לוח אירועים, תחבורה ציבורית, איסוף אשפה, דיווחי מוקד ועוד. שדרוג תחום השירות הוא נושא שעלה בסקר שהפצנו בקרב התושבים, לפני מספר חודשים. כפי שהבטחנו, הדברים מטופלים ואנו שמים את הנושא בראש סדר העדיפויות של המועצה. אחרי החגים יתחדש הכול ואנו כבר התחלנו לחדש ולהתחדש.

אזור תעשייה משותף בצפון הגולן

בתחילת השבוע, התקיימה במועצה ישיבה מרובת משתתפים בנושא הקמה של אזור תעשייה משותף לכפרי הדרוזים בצפון הגולן. בישיבה, הוצגה פרוגרמה ראשונית לתהליך איתור השטח. בישיבה, נטלו חלק כל ראשי המועצות ומנהלי אגפי ההנדסה מכפרי הדרוזים מג’דל שמס, בוקעתא, עין קיניה ומסעדה. את המועצה האזורית גולן יצגו בדיון מנהל אגף ההנדסה והתכנון וצוותו. לקחו חלק במפגש גם מנכ”ל החברה הכלכלית גולן, ליאור רוכמן ומנהל אזורי התעשייה בחכ”ל, עופר הבר. את המפגש הוביל צוות ממשרד “צ’מנסקי בן שחר”, שערך את סקר ההיתכנות מטעם משרד הכלכלה, וכן רם בלאסן, מנהל פרויקט סטטוטוריקה של קבוצת “גדיש”. הפגישה התקיימה ברוח טובה והוסכם על המשך לו”ז פגישות לקידום התכנית, לטובת כל תושבי האזור.

מדברים מהשטח

במסגרת סדרת סיורי שטח ופגישות ביישובים, התקיימה בשבוע שעבר פגישה משותפת לוועדת התכנון של קיבוץ מרום גולן עם מנהל אגף ההנדסה והתכנון במועצה, מולי שפיגל. הפגישה עסקה בסוגיות תכנוניות הנוגעות להמשך התפתחות הקיבוץ ובחינה של אפשרויות קידום של תכניות אלה. חלק מהנושאים שהועלו קיבלו פתרון כבר במהלך המפגש וחלקן יצריך המשך טיפול בידי הצוות המקצועי באגף ההנדסה. שיתוף הפעולה בין הקיבוץ והמועצה ימשיך, תוך מעקב אחר התקדמות הנושאים השונים.

ישן מפני חדש תוציאו

בימים אלה, המועצה נמצאת בעיצומו של תהליך החלפת מערכת קשרי לקוחות (CRM). המערכת החדשה תחל בקרוב בהרצה ניסיונית פנימית ומיועדת לעלות לאוויר מיד לאחר הפסח, כחלק משדרוג מקיף של המערך הדיגיטלי במועצה. במסגרת הטמעת המערכת החדשה, מוקם בימים אלו גם יישומון (אפליקציה) שיחליף את היישומון הקיים וייתן מענה משופר לפניה בנושאים הנמצאים בטיפול המועצה. בתקופה הראשונה, לאחר הפעלת המערכת החדשה וסיום הטמעתה, ייתכנו חבלי לידה וידרשו שיפורים. המועצה עושה ותעשה הכול על מנת לאפשר מעבר חלק בין המערכת היוצאת לזו החדשה, אולם ייתכן שהשלמת התהליך בחלק מהתחומים תארך כמה ימים מעבר לתאריך היעד.

המערכת החדשה צפויה לתת לתושבים ולמועצה כלי עבודה טובים יותר וזו הבשורה החשובה והעיקרית. אנו כמובן נעדכן לקראת הפעלתה של המערכת החדשה וניתן הנחיות בנוגע להורדת היישומון החדש.

יזמים עסקיים בגולן? החטיבה להתיישבות מציעה לכם מענק

החטיבה להתיישבות פרסמה בימים האחרונים “קול קורא” לתמיכות בתחום היזמות העסקית בהתיישבות הכפרית, בהיקף של עד 150,000 ש”ח לכל בקשה. תחומי התעסוקה הרלוונטיים כוללים את ענפי התיירות לרבות תיירות כפרית וחקלאית, מסחר, מלאכה; תעשייה, שירותים ועסקים קטנים. מסמכים מלאים ניתן למצוא באתר החטיבה להתיישבות בסרגל “פרסומים” – “קולות קוראים” – “תמיכה בנושא יזמות עסקית 2022”. “קול קורא” דומה פורסם בעבר על ידי החטיבה להתיישבות ועסקים רבים מהגולן והאזור זכו בתמיכה תקציבית.

בקרוב, יתקיים מפגש הסברה בו יינתן מענה לשאלות וכן טיפים לקבלת התמיכות. את המפגש יעבירו נציגי החטיבה ויועצים עסקיים שכבר סייעו בעבר בהצלחה רבה לעסקים בהגשת בקשות ל”קול קורא”. לפרטים נוספים וכן ייעוץ אישי כתבו אל:   hcl-asakim@megolan.org.il

אימון תעסוקתי אחד-על-אחד

מרכז תעסוקה גולן מאפשר לתושבי המועצה להשתתף במפגשים אישיים עם מאמנת תעסוקתית מקצועית ומנוסה, במחיר מסובסד של 100 ש”ח בלבד למפגש (המחיר המלא הוא 300 ש”ח). המפגשים מסייעים במיקוד תעסוקתי, במה מתאים לנו לעבוד, כיצד להשיג עבודה מכבדת שיש בה גם סיפוק עצמי ועוד. בארבע השנים האחרונות, מגוון המשרות בגולן התרחב מאוד, בעקבות כניסת חברות חדשות לאזור וכן וצמיחה של חברות שכבר נמצאות בגולן. תחום ההייטק הפך לשחקן משמעותי, בעיקר בקליטה של תושבים בתחום שבעבר היה קשה למצוא בו עבודה בגולן.

במפגשי האימון, עובדים בתחילה על שינוי גישה, לומדים ומתרגלים כלים פרקטיים ומכוונים להשגת המטרה. לקביעת פגישת אימון אישית, התקשרו למרכז תעסוקה גולן 04-6851004, או 050-7887012. ניתן גם לשלוח הודעה דרך “צור קשר”, באתר מרכז תעסוקה גולן ואנו נחזור אליכם.

גינה לי חביבה

במסגרת יום המשפחה, ובסיוע תכנית “אפשרי בריא” של משרד הבריאות, התקיימה ביישוב רמת טראמפ פעילות קהילתית להקמת גינת ירק. הפעילות אורגנה בידי יחידת הבריאות של המועצה, במטרה לעודד פעילות בריאה וחיובית ולכידות יישובית.

עולים לביריה

כ-120 חברי שבט הרא”ה (שכבת ח’ בסניפי “בני עקיבא”), ממחלקת הילדים והנוער גולן, המשיכו את המסורת התנועתית של י”א באדר – היום בו הובילו חניכי התנועה, בשנת 1946, את העלייה ההיסטורית ליישוב, טרום הקמת המדינה. כמו אז, גם היום, 77 שנים אחרי העלייה ההיסטורית המשכנו את החיבור ועלינו יחד עם 6500 חברי השבט עם דגלי ישראל. לאחר המסלול וההגעה למצודה השתתפו חברי השבט בחזיון על קירות המצודה.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?