מענה מותאם לקליטה המבורכת

באבנ”י אית”ן נחנך מתחם מעונות יום לשלושה גילאים, בנוכחות שר הרווחה, חיים כץ וראש המועצה, אלי מלכה. גם בנטור בונים מעונות יום וגם באליעד ובמיצר. ככה זה, מתרחבים


הגידול הדמוגרפי ביישובי הגולן מאתגר את המועצה האזורית גולן בהקמת והרחבת מוסדות חינוך, לטובת הפעוטות, ילדי הגיל הרך והתלמידים. בשבוע שעבר, נחנך מתחם מעונות היום במושב אבנ”י אית”ן, שכבר בשנת הלימודים הנוכחית יקלוט 50 פעוטות בין כתליו.

שר הרווחה, חיים כץ, הגיע לכבד את התושבים הרבים וילדיהם ולחנוך עם ראש המועצה, אלי מלכה, את המבנה החדש. במתחם יש שלוש כיתות, מופרדות על פי גילאים, מלתחות, חדרי שירותים מותאמים לפי שכבת גיל, אשר צמודים לכל קבוצה ואינם משותפים. במקום יש מטבח מאובזר, פינת מקלחת ושטיפה לילדים וממ”ד גדול, שצמוד לחדרי הכיתות ומהווה חלל פעילות ומחסנים, חדרי כביסה, מזווים וחדר מנהלת. גודל המתחם הוא 600 מ”ר, כולל חצרות מופרדות לכל שכבה.

גם ביישוב נטור, מוקם בימים אלה מתחם מעונות יום, הכולל גם הוא שלוש כיתות וביישובים אליעד ומיצר, ייבנו מתחמי מעונות יום, עם שתי כיתות כל אחד. בביקור של שר הרווחה, חיים כץ, העלה ראש המועצה את הצורך בהמשך הקמת מעונות יום ביישובי הגולן והודה לו על הסיוע בהקמת מעונות היום.

אלי מלכה: “בהתאם לתכנית הצמיחה הדמוגרפית, אנו מגייסים משאבים להקמת מוסדות החינוך, ביניהם, מעונות יום, גני ילדים, כיתות לימוד נוספות בבתי הספר ומתקנים נלווים כגון מתקני ואולמות ספורט. משמח אותנו לעסוק בהרחבת מוסדות החינוך ולראות את כמות הילדים הגדולה שהתווספה ליישובי הגולן. במסגרת תכנית-האב של החינוך, אנו מגבשים את התמונה הדמוגרפית העתידית ונערכים לספק מענה מותאם לקליטה המבורכת”.

אגף ההנדסה מקדם במרץ את בניית שלושה מעונות יום נוספים במיצר, נטור ואליעד. הקמת המבנה החדש של בית הספר “הצבי” בקשת מתקדמת והיסודות כבר הונחו. במהלך שנת הלימודים תשע”ח, יוכלו התלמידים לעבור למתחם החדש. מתחם בית הספר כולל 1500 מ”ר בנייה, 12 חללי לימוד, ממ”סים (מבנים ממוגנים מוסדיים), חדרי ספח, מעבדות, מבנה משרדים ומתקני ספורט. כמו כן, בימים אלה, מוקם אולם ספורט במתחם בית הספר. במסגרת הרחבת בית הספר “שורשים” וקליטת תלמידים נוספים, ייבנו שמונה כיתות לימוד נוספות ומבנה ספרייה. למתחם “שורשים” התווסף אולם הספורט, שבנייתו הושלמה, בשטח של כ-1000 מ”ר והוא כולל חדרי מלתחות, חדר חוגים וכ-150 מקומות ישיבה וציוד ספורט. האולם ישרת מספר מוסדות חינוך – בית הספר “שורשים”, תיכון “תמר”, מדרשת השילוב, בית הספר “מעיינות” ואת התושבים בקהילת נטור.

לאור הגידול במספר התלמידים בבית הספר “מצפה גולן”, יועבר מבנה החוגים, שישופץ ויותאם לכיתות לימוד, לשטח בית הספר וכיתות משופצות ומאובזרות יעמדו לטובת תלמידי בית הספר.

 

 

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?