מירוץ בצל קורונה: אתגר החרמון יוזנק בהתאם להנחיות “התו הסגול”

אתר החרמון, בשיתוף חברתמרתון ישראלוהמועצה האזורית גולן, יקיים זו השנה הרביעית את מירוץאתגר החרמון“, אירוע שנתי וייחודי לחובבי ריצות השטח המאתגרות


לאלה מכם שלא מכירים את אתגר החרמון, חשוב להבין שלא מדובר בעוד מירוץ“. האירוע מציע תנאים וחוויה ייחודית. דווקא כשחם ולח ברחבי הארץ, על פסגת החרמון קריר ונוח. תוואי השטח ההררי מציע אתגר מסוג אחר, שלא תמצאו בשום מקום בארץ. האווירה המיוחדת במירוץ עצמו, האדרנלין שמטפס לגובה 2040 ממעל פני הים, לצד מוזיקה מקפיצה, יוצר חוויה אחרת, מאתגרת, על פסגת החרמון, מול הנוף עוצר הנשימה של הגליל, הגולן ועמק החולה.

עופר פדן, מנכלמרתון ישראל“, שמפיקה אירועי ריצה במהלך השנה בכל הארץ, מפיק בפעם הרביעית את אתגר החרמון, בשיתוף המועצה האזורית גולן. בשעה של איודאות גדולה לגבי קיום אירועי ריצה באופן כללי, אתגר החרמון מתוכנן לצאת לפועל כמתוכנן.

אנחנו נערכים לכל התרחישים האפשריים“, מסביר פדן, “ולמעשה, למעט מצב של סגר מלא, המירוץ יתקיים כפי שתוכנן. מאחר שהאירוע כולל ארבעה מקצים שונים, חלקם לא תחרותיים ומועדי ההזנקות מרווחים, הדבר מאפשר לנו גמישות יתר בעמידה בתנאי הריחוק של משרד הבריאות. גם אם יהיה סגר מלא, יש לנו גמישות לדחות את האירוע ולא לבטל אותו“.

מקצה צאלנגורטיקלי – 10 קמ, בטיפוס של 1,000 מ‘, המקצה הקשה והמאתגר ביותר, המשלב מקטעים טכניים. מהמפלס התחתון למפלס העליון, משם, ירידה דרך מסלול חבושית לכיוון הקופות ועלייה דרך ציר חשמל

כאמור, באתגר החרמון יש מספר מקצים שיוזנקו בקפסולות של 20 איש: מקצה צאלנגורטיקלי, 10 קמ, בטיפוס של 1,000 מ‘, המקצה הקשה והמאתגר ביותר, המשלב מקטעים טכניים. מהמפלס התחתון למפלס העליון, משם, ירידה דרך מסלול חבושית לכיוון הקופות ועלייה דרך ציר חשמל.

למי שמחפש משהו קצת פחות אקסטרימי, מקצה צאלנג‘ 7 קמ משלב קצת ריצת כביש וקצת טיפוס בשטח, דרך מסלול השיאון. מי שרוצה טעימה מכל הטוב הזה, אבל ממש בקטנה, מקצה של 2.7 קמ ייקח אותו דרך ואדי חתול עד לפסגה, מהמפלס התחתון לעליון. מקצה נוסף וחדש למהדורה הנוכחית של אתגר החרמון, לא תחרותי, הוא מקצה של הליכה נורדית. כל המקצים יסתיימו בפסגת אתר החרמון, עם מוזיקה קצבית של חברתסקי דיל“, בדיוק כמו באתרי הסקי המובילים באירופה.

סמנכלית השיווק של אתר החרמון, מיקי ענבר: “אתר החרמון גאה להיות שותף באתגר טיפוס החרמון, בייחוד בתקופה המורכבת אותה כולנו חווים. הצורך להמשיך בשגרת החיים ובאירועי ספורט, יחד עם דרישה ליצירתיות בימי הקורונה, גרמו לנו, בשיתוף חברתמרתון ישראלוהמועצה האזורית גולן, לחשוב על פתרונות יצירתיים ובלבד שנצליח לקיים את המירוץ, כבכל שנה. אנו מזמינים את הרצים ובני משפחותיהם להירשם לאחד מהמקצים ולבלות את סופש המירוץ באתר החרמון, שמציע שלל פעילויות לכל המשפחה ולקנח בחופשה צפונית בגליל ובגולן“.

במתכונת הקיץ, אתר החרמון מציע מגוון פעילויות לכל המשפחה בהתאמה מוחלטת לתוואי השטח באתר ואופי המקום: עלייה ברכבל הקרוניות החדש לפסגה, סיורי קיץ מודרכים, הכוללים היכרות עם החי והצומח באזור שכרגע פורח בזנים ייחודיים רק לחרמון, סיור  מודרך לגבעות הקרבהעיניים של המדינה“, גלישה במזחלות אקסטרים, ריחוף באטרקציית ה-SKY RIDER וגלישה באבובי קיץ. מומלץ לנצל את הימים החמים לביקור מהנה בחרמון, שמספק אופציה נפלאה לבילוי משפחתי בטבע, מול נופי הצפון המרהיבים לצד פעילות חווייתיות.

המירוץ יתקיים ביום שישי 21.8, הזנקה: 6:00 בבוקר.

הרשמה ופרטים: הרשמה אתגר החרמון

אתר החרמון : 1599-550-560  http://www.skihermon.co.il/

הכניסה לאתר בקיץ והסיוריםללא תשלום, השימוש במתקנים ובאטרקציותבתשלום

כתבות שיכולות לעניין אותך

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?