מוזיקה בין-לאומית בצפת

המסורת נמשכת: גם השנה, יתקיים בצפת פרויקט כיתות האמן הבין-לאומיות. עשרות מוזיקאים מרחבי העולם יגיעו למכללה האקדמית צפת


כמיטב המסורת, גם השנה, יתקיים בצפת פרויקט כיתות האמן הבין-לאומיות (19-23.8). עשרות מוזיקאים מרחבי העולם ישתתפו באירוע המוזיקלי, שיתקיים במתחמי המכללה האקדמית צפת, בשלל סגנונות מוזיקליים כולל מופעים מיוחדים. הכניסה חופשית לקהל הרחב.

פרויקט כיתות האמן מציע הזדמנות ייחודית למוזיקאים צעירים להשתלם בסגנונות המוזיקה הקלאסית, הכליזמר ואף מוזיקה אתנית וערבית, בהנחייתם של מיטב המורים מישראל ומחו”ל. לצד סדנאות, כיתות אמן ושיעורים פרטניים, ישתתפו המוזיקאים בהרכבים קאמריים, הרכבים קוליים, אנסמבלים מגוונים, תזמורת רבת-משתתפים וערבי ג’אם-סשן.

במסגרת הפרויקט הבין-לאומי, יתקיימו בקמפוס המכללה האקדמית צפת הרצאות, כיתות אמן, יועברו שיעורים פרטניים, יוקרנו סרטים מוזיקליים וייערכו מופעים וערבי ג’אם-סשן לקהל הרחב, אשר יוכל גם השנה לצפות באופן חופשי בחזרות ובשיעורים המיוחדים. בין משתתפי כיתות האמן השנה יהיו מוזיקאים ממדינות שונות, חיילים מוזיקאים מצטיינים, תלמידים צעירים, מורי נגינה וסטודנטים. כמיטב המסורת, ינגנו אלה יחדיו עם מנחי כיתות האמן, במתחם “בית בוסל” ובאודיטוריום “בית וואהל”, שבמכללה.

לקראת כיתות האמן, יגיעו לצפת נגנים רבים ממדינות שונות ביניהן גרמניה, אוקראינה, צרפת ועוד. בנוסף לקונצרטים הגדולים, שיתקיימו בעיר בימי הפרויקט, יתקיימו השנה גם בימים שלפני פתיחת הכיתות מופעים נוספים עם האמנים, ביניהם גם מופע קבלת שבת ברוח הקבלה (17.8) ומופע “צפטיש – מלווה מלכה” – מופע המשלב ניגונים חסידיים, כליזמר אותנטי וניגוני מירון עם סיפורי חסידים (18.8).

במסגרת הפרויקט, יתקיימו בקמפוס המכללה האקדמית צפת הרצאות, כיתות אמן, יועברו שיעורים פרטניים, יוקרנו סרטים מוזיקליים וייערכו מופעים וערבי ג’אם-סשן לקהל הרחב, אשר יוכל גם השנה לצפות באופן חופשי בחזרות

מנהלן של כיתות האמן הבין-לאומיות הוא הכנר הבין-לאומי אייל שילוח, שסיפר השבוע כי השנה יגיעו אל הפרויקט אמנים חדשים ממדינות שונות: “מצרפת, למשל, יגיעו לגליל אמנים אשר טרם השתתפו בכיתות האמן, ביניהם הרכב מיוחד של תזמורת רחוב ‘כליזמרים’, המתופף סימון ניקולא, הקלרניתנית מרין גולדווסר, נגן האקורדיון ג’רום בלוך ואמנים נוספים. עוד נתחדש השנה בשיתוף פעולה עם התזמורת הייצוגית של קונסרבטוריון פתח תקווה ויחד תקיים צפת פרויקט מוזיקלי בין-לאומי כה חשוב במגוון סגנונות מוזיקליים, עם ייחודיות המושכת אליה נגנים ממדינות שונות בעולם.

“השנה, יחד עם הנהלת העיר, הושקעה עשייה רבה בתכנית מוזיקלית עשירה ומיוחדת, כולם מוזמנים להגיע ולהתרשם”.

השנה יימשכו שיתופי פעולה מיוחדים שהחלו בשנה, כמו המופע לזכרו של החייל עוז מנדלוביץ ז”ל, שנהרג במבצע “צוק איתן” ושיתוף פעולה עם “קרן טרזין”, עמותה שמטרתה להנציח את זכרם של אסירי הגטו שנספו בשואה.

מנכ”ל המכללה האקדמית צפת, שמואל הר נוי, מסר כי הפרויקט משתלב בתקופה בה צפת לובשת חג: “בכיתות האמן, אנו גאים לקחת חלק בחוויה המוזיקלית הבין-לאומית ושמחים לפתוח את שערינו לקהל הרחב, המוזמן להתרשם מיופיו של הקמפוס ההיסטורי וליהנות מאירועי התרבות, המופעים, הסדנאות וההרצאות לאורך התקופה, הכול ללא תשלום ובאווירה גלילית מיוחדת”.

 

להרחבה על פרויקט כיתות האמן – http://www.intlmasterclasses.com/he/home

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?