לאור עששיות, בעין קשתות

באתר מורשת לאומית “עין קשתות”, הבינו את הצורך לטייל בשעות הנעימות של הקיץ הגולני ותחת הכותרת #גולילה, הכינו סיורי ערב מרתקים. גם בפארק הירדן


אוגוסט כבר מעבר לפינה, הילדים בבית ואנחנו, ההורים, מחפשים דרכים להפעיל אותם, אבל עדיף בשעות הנעימות ועדיף שיעניין גם את הקטנים וגם את הגדולים ואם זה קרוב לבית, בכלל מה טוב.

הגולן התברך בשפע פעילויות תוכן המתאימות לכל המשפחה ומאפשרות זמן בילוי וגיבוש משפחתי, ממש קרוב לבית. כל מה שנותר הוא רק לבחור מכל השפע הזה, לשריין מקומות מראש, כי הגולן מלא מטיילים וחשוב להבטיח את מקומנו. חלק מהאתרים אף מציעים מחירים מוזלים לתושבי הגולן. כדאי לחפש אותם.

באתר מורשת לאומית “עין קשתות”, הבינו את הצורך לטייל בשעות הנעימות של הקיץ הגולני ותחת הכותרת #גולילה, הכינו סיורי ערב מרתקים, המתקיימים לאור עששיות. הסיורים מתקיימים בימים ב’ ג’ וד’, בשעה 20:00, (יש להגיע 10 דקות לפני תחילת הסיור). הסיור מודרך ופונה לגדולים ולקטנים. הפעילות כוללת צפייה בסרט וסיור בשרידי הכפר הקדום ובית הכנסת שנחרב לפני 1500 שנה.

בית הכנסת קומם בטכנולוגיה מרתקת למלוא קומתו הראשונה והיכלית ארון הקודש השמורה ביותר והמפוארת ביותר שנתגלתה בארץ נמצאת בלב בית הכנסת. עם רדת החשיכה, המבקרים חווים מראות מרהיבים של הכנרת ונחל סמק בשקיעה

בית הכנסת קומם בטכנולוגיה מרתקת למלוא קומתו הראשונה והיכלית ארון הקודש השמורה ביותר והמפוארת ביותר שנתגלתה בארץ נמצאת בלב בית הכנסת. עם רדת החשיכה, המבקרים חווים מראות מרהיבים של הכנרת ונחל סמק בשקיעה.

אתר עין קשתות חבר לעסקי תיירות שכנים, ליצירת חבילת בילוי למי שרוצה להעשיר את היום. בדף הפייסבוק “עין קשתות”, ניתן לקבל רעיונות לפעילויות משפחתיות לשעות אחר הצהריים, כמו ביקור במרכז המבקרים “קול שופר”, סדנה ליצירה בזכוכית בסטודיו “מנדרינה”, סדנה ליצירה בצמחים וחומרים טבעיים בסטודיו “מעשה שוזר”, או סדנת שוקולד ב”עדי שבמטבח”. גם לפתרון לארוחת ערב מפנקת דאגו לכם. האתר מציע להזמין סלסילת פיקניק מפנקת של אוכל בריא מ”בין קשתות” ולאכול בנחת במתחם הכניסה לאתר עין קשתות, מול הנוף היפה, או להזמין ארוחת ערב במחלבת נטור השכנה ולהתפנק עם גבינות משובחות וארוחה קלילה, לפני הסיור.

אתר עין קשתות פתוח לסיורים עצמאיים גם בשעות הבוקר, עם תוכן מותאם לכל הגילאים.

תופעת טבע

ואם בערב מצחיק ומלמד על חיות וטבע חשקה נפשכם, “תופעת טבע” בפארק הירדן זו הפעילות בשבילכם.

עם רדת החשכה, החיות והטבע בפארק הירדן מתעוררים לחיים. צוות הפארק מזמין אתכם לסיור אור-קולי מצחיק ומלמד, שמדובב בהרבה הומור על ידי כוכבי “ארץ נהדרת”. הסיור עורך כשעה, תוך הליכה קלילה ונינוחה לאורך הירדן. במהלך הסיור, יפגשו המבקרים בעץ שקמה בן 500 שנים. תיזהרו שלא להעיר אותו… הוא לא חביב כשהוא קם משנתו, בגחליליות שיסבירו על זיהום אור, תנגנו על פטריות ותרקדו במסיבת טבע פרועה עם זיקי הדי-ג’יי.

הפעילות מתאימה לבילוי משפחתי ויכולה לתת מענה נפלא למסיבת יום הולדת ולקייטנות. ניתן ליהנות מטיול באחד ממסלולי הטיול המסומנים בפארק, או מראפטינג ומפיקניק על גדות הירדן, לפני היציאה למסלול.

לכל הפעילויות יש לשריין מקומות מראש. הפעילויות מתקיימות בקבוצות קטנות, בכפוף להנחיות “התו הסגול” ועשויות להשתנות, בהתאם להנחיות. לפרטים על אפשרויות בילוי נוספות בגולן, ביום ובלילה, ניתן להיכנס לאתר “תיירות גולן”.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?